THEPOWERGAME
Μικρότερη του αναμενόμενου ήταν η αύξηση των εσόδων στο γ’ τρίμηνο (8,2%) για την κινεζική εταιρεία κατασκευής smartphone Xiaomi Corp, κυρίως λόγω του ανταγωνισμού από τις εγχώριες ανταγωνιστικές Oppo και Vivo.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 78,06 δισ. γουάν (12,22 δισ. δολάρια) στο τρίμηνο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
Οι αναλυτές ανέμεναν 79,20 δισ. γουάν. Τα κέρδη μειώθηκαν 84% στα 788,6 εκατ. γουάν.
Σε προσαρμοσμένη βάση, η Xiaomi κέρδισε 5,18 δισ. γουάν, αντίστοιχα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 5,09 δισ. γουάν.
Σύμφωνα με το Reuters, η Xiaomi κατάφερε να κερδίσει μερίδιο αγοράς φέτος λόγω της υποχώρησης της βασικής ανταγωνιστικής της εταιρείας της Huawei Technologies, μετά από των ΗΠΑ στην εν λόγω εταιρεία.
Ωστόσο, η Xiaomi δεν αναπτύχθηκε με τον ίδιο ρυθμό με τους ανταγωνιστές Oppo και Vivo , ενώ η Honor – μία spin-off μάρκα από την Huawei – ξεπέρασε τη Xiaomi το τρίτο τρίμηνο και έγινε ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone της Κίνας όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς.