THEPOWERGAME
Το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης της Ford χρησιμοποιεί λύσεις Augmented Reality της TeamViewer για τη βελτιστοποίηση των επισκευών των οχημάτων παγκοσμίως. Η υπηρεσία «Δείτε αυτό που βλέπω» συνδέει εξειδικευμένους τεχνικούς επισκευής με τα τοπικά συνεργεία για την ακριβή διάγνωση προβλημάτων.
Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας η TeamViewer, ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στις υπηρεσίες απομακρυσμένης σύνδεσης και ψηφιακών υπηρεσιών , ανακοίνωσε σήμερα τη συνεργασία της με τη Ford Motor Company για τη χρήση της λύσης Frontline της TeamViewer ώστε να προσθέσει τις υπηρεσίες του Augmented Reality (AR) «See What I See» για την βελτιωμένη υποστήριξη των τεχνικών αυτοκινήτων σε όλο το παγκόσμιο δίκτυο αντιπροσώπων της Ford.
Η νέα υπηρεσία προσφέρεται από το Κέντρο Τεχνικής Βοήθειας της Ford (TAC), μια κεντρική ομάδα διαγνωστικής αντιμετώπισης προβλημάτων που παρέχει υποστήριξη σε όλους τους τεχνικούς των αντιπροσωπειών Ford και Lincoln που κάνουν διάγνωση και επισκευή οχημάτων πελατών. Οι τοπικοί τεχνικοί αντιπροσώπων μπορούν αρχικά να επικοινωνήσουν με τους ειδικούς του TAC μέσω μιας διαδικτυακής πύλης ή ακόμα και μέσω τηλεφώνου. Με το νέο πρόγραμμα See What I See, οι ειδικοί του TAC μπορούν τώρα να ξεκινήσουν μια απομακρυσμένη συνεδρία AR χρησιμοποιώντας το TeamViewer Frontline μέσω ενός ζευγαριού έξυπνων γυαλιών RealWear για να μοιράζονται, σε πραγματικό χρόνο, αυτό ακριβώς που κοιτάζει ο τεχνικός επισκευής. Οι ειδικοί του TAC μπορούν να προσθέσουν σχολιασμούς στην οθόνη και πρόσθετη τεκμηρίωση απευθείας στο οπτικό πεδίο των τεχνικών επισκευής, καθώς και να κάνουν ζουμ, να μοιράζονται την οθόνη τους, να καταγράφουν τη συνεδρία και ακόμη και να ανάβουν τα φώτα από απόσταση
«Η ομάδα μου κάνει διάγνωση μερικά από τα πιο περίπλοκα προβλήματα του οχήματος», λέει ο Bryan Jenkins, διευθυντής λειτουργιών συστήματος μετάδοσης κίνησης TAC. «Θα άκουγα συχνά την ομάδα μου να λέει ότι αν μπορούσαν να δουν μόνο τι μιλάει ο τεχνικός ή τι κάνει ο τεχνικός ή πώς ολοκληρώνουν μια δοκιμή, τότε θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα με μεγαλύτερη ακρίβεια. Μία εικόνα αξίζει 1000 λέξεις, αλλά μερικές φορές αυτό δεν ήταν αρκετά και χρειαζόμασταν έναν τρόπο για να δούμε κάτι ζωντανά και σε δράση. Και αυτό είναι που πραγματικά ξεκίνησε όλο αυτό το πρόγραμμα».
«Το πρόγραμμα See What I See σύμφωνα με τη Ford, είναι ένα πρόσθετο επίπεδο υποστήριξης που χρησιμοποιείται ήδη από περισσότερους από 400 αντιπροσώπους στις ΗΠΑ, το Μεξικό, τη Νότια Αφρική, την Ταϊλάνδη, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο Επί του παρόντος, η Ford προωθεί το νέο πρόγραμμα σe δίκτυο 3.100 αντιπροσώπων με έδρα τις ΗΠΑ, με θετική ανταπόκριση. «Τα σχόλια από τους αντιπροσώπους ήταν πολύ καλά», λέει ο Jenkins. «Από την σκοπιά του τεχνικού αντιπροσώπου, απλώς ανοίγουν τα έξυπνα γυαλιά τους και δέχονται μια εισερχόμενη κλήση, τότε είναι σαν οι ειδικοί μου να βρίσκονται εκεί για να βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος».
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε τη Ford στην αυξανόμενη λίστα μας με πελάτες που αξιοποιούν λύσεις AR για να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες», λέει η Patty Nagle, πρόεδρος της TeamViewer Americas. «Η πλειοψηφία των εργαζομένων παγκοσμίως δεν κάθονται μπροστά σε ένα γραφείο. Στόχος μας είναι να επιτρέψουμε σε αυτούς τους εργαζόμενους πρώτης γραμμής με λύσεις καθοδηγούμενες από AR, να τους επιτρέψουν να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα, ψηφιοποιώντας και εξορθολογίζοντας τις διαδικασίες».