Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

Η ελληνική Black Friday μεταλλάχθηκε σε 15θήμερο προσφορών

Με δόλωμα τη Black Friday, κατά την οποία στο εξωτερικό οι εκπτώσεις φτάνουν στο 80% της αρχικής τιμής, οι Έλληνες λιανέμποροι ρίχτηκαν και φέτος στη μάχη των «προσφορών» κοντά δύο εβδομάδες νωρίτερα.

Κανονικά, η Black Friday είναι παραδοσιακά η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, δηλαδή αμέσως μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών και σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου αγορών. Όμως, με τα χρόνια, οι προσφορές της Μαύρης Παρασκευής, έγιναν διαθέσιμες πριν από την πραγματική Black Friday που φέτος πέφτει στις 26 Νοεμβρίου.

Στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη περίοδος προσφορών, ξεκινά περί τα μέσα Νοεμβρίου και διαρκεί ως τα τέλη του μήνα. Κάτι που συμβαίνει και φέτος με αλυσίδες αθλητικών ειδών να έχουν ξεκινήσει τις προσφορές σε κάποια προϊόντα τους, όπως και αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού αλλά και αλυσίδες καλλυντικών.

Οι δε αλυσίδες προϊόντων τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών διαφημίζουν εκπτώσεις έως και τις αρχές Δεκεμβρίου.

Πρόκειται δηλαδή για μια εμπορική… γιορτή – λάστιχο, που φέτος λόγω και της πανδημίας, των προβλημάτων στις μεταφορές και την αύξηση των τιμών οι λιανέμποροι θα επιδιώξουν τα καλύψουν τα σπασμένα.

Τώρα ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο είναι εύκολο κανείς να το αντιληφθεί. Οι καταναλωτές. Κάτι που συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια, από το 2015 που υπάρχει αυτός ο εμπορικός θεσμός και στην Ελλάδα. Αυτό προκύπτει από την ανάλυση των πωλήσεων και το εύρος των εκπτώσεων – προσφορών που έχει κάνει η Skroutz τα προηγούμενα χρόνια.

Πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Skroutz, από το σύνολο των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας μόλις 8 στα 100 προϊόντα (ποσοστό 8,32%) αγοράστηκε με έκπτωση πάνω από 10%. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2019 ήταν στο 8,5% και το 2018 στο 15%.

Κοντά 9 στα 10 προϊόντα πωλήθηκαν – αγοράστηκαν σε παρόμοια τιμή (±10%) με την προ BlackFriday περίοδο ενώ κοντά 4 στα 100 αγοράστηκαν ακριβότερα από τους καταναλωτές.

Στα παιδικά – βρεφικά το 7,38% των προϊόντων που πουλήθηκαν πέρυσι αγοράστηκαν φθηνότερα και 7,71% ακριβότερα. Ακριβότερα πουλήθηκε το 5,14% των προϊόντων τεχνολογίας, το 3,39% των προϊόντων για το σπίτι – κήπος, και το 1,48% των προϊόντα προς τους επαγγελματίες.

Με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, σε ποσοστό πάνω από 10% να έχουν πουληθεί σε υψηλότερες τιμές. Τα περισσότερα προϊόντα που πωλήθηκαν φθηνότερα ήταν από την κατηγορία Υγεία – Ομορφιά (ποσοστό 12,8%), στα προϊόντα μόδας (9,84%) και στα προϊόντα αθλητισμού (9,11%).

Οι προσφορές πέρυσι διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, και οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων ήταν αυτές για το «Σπίτι–Κήπος» και για την «Τεχνολογία», απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών.

H κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!