Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

Η ελληνική Black Friday μεταλλάχθηκε σε 15θήμερο προσφορών

Με δόλωμα τη Black Friday, κατά την οποία στο εξωτερικό οι εκπτώσεις φτάνουν στο 80% της αρχικής τιμής, οι Έλληνες λιανέμποροι ρίχτηκαν και φέτος στη μάχη των «προσφορών» κοντά δύο εβδομάδες νωρίτερα.

Κανονικά, η Black Friday είναι παραδοσιακά η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, δηλαδή αμέσως μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών και σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου αγορών. Όμως, με τα χρόνια, οι προσφορές της Μαύρης Παρασκευής, έγιναν διαθέσιμες πριν από την πραγματική Black Friday που φέτος πέφτει στις 26 Νοεμβρίου.

Στην Ελλάδα, η συγκεκριμένη περίοδος προσφορών, ξεκινά περί τα μέσα Νοεμβρίου και διαρκεί ως τα τέλη του μήνα. Κάτι που συμβαίνει και φέτος με αλυσίδες αθλητικών ειδών να έχουν ξεκινήσει τις προσφορές σε κάποια προϊόντα τους, όπως και αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού αλλά και αλυσίδες καλλυντικών.

Οι δε αλυσίδες προϊόντων τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών διαφημίζουν εκπτώσεις έως και τις αρχές Δεκεμβρίου.

Πρόκειται δηλαδή για μια εμπορική… γιορτή – λάστιχο, που φέτος λόγω και της πανδημίας, των προβλημάτων στις μεταφορές και την αύξηση των τιμών οι λιανέμποροι θα επιδιώξουν τα καλύψουν τα σπασμένα.

Τώρα ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο είναι εύκολο κανείς να το αντιληφθεί. Οι καταναλωτές. Κάτι που συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια, από το 2015 που υπάρχει αυτός ο εμπορικός θεσμός και στην Ελλάδα. Αυτό προκύπτει από την ανάλυση των πωλήσεων και το εύρος των εκπτώσεων – προσφορών που έχει κάνει η Skroutz τα προηγούμενα χρόνια.

Πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Skroutz, από το σύνολο των προϊόντων που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας μόλις 8 στα 100 προϊόντα (ποσοστό 8,32%) αγοράστηκε με έκπτωση πάνω από 10%. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2019 ήταν στο 8,5% και το 2018 στο 15%.

Κοντά 9 στα 10 προϊόντα πωλήθηκαν – αγοράστηκαν σε παρόμοια τιμή (±10%) με την προ BlackFriday περίοδο ενώ κοντά 4 στα 100 αγοράστηκαν ακριβότερα από τους καταναλωτές.

Στα παιδικά – βρεφικά το 7,38% των προϊόντων που πουλήθηκαν πέρυσι αγοράστηκαν φθηνότερα και 7,71% ακριβότερα. Ακριβότερα πουλήθηκε το 5,14% των προϊόντων τεχνολογίας, το 3,39% των προϊόντων για το σπίτι – κήπος, και το 1,48% των προϊόντα προς τους επαγγελματίες.

Με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια/λαμπάκια/διακοσμητικά, σε ποσοστό πάνω από 10% να έχουν πουληθεί σε υψηλότερες τιμές. Τα περισσότερα προϊόντα που πωλήθηκαν φθηνότερα ήταν από την κατηγορία Υγεία – Ομορφιά (ποσοστό 12,8%), στα προϊόντα μόδας (9,84%) και στα προϊόντα αθλητισμού (9,11%).

Οι προσφορές πέρυσι διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, και οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων ήταν αυτές για το «Σπίτι–Κήπος» και για την «Τεχνολογία», απορροφώντας το σημαντικότερο ποσοστό επισκέψεων, του παραγόμενου τζίρου και του όγκου των παραγγελιών.

H κατηγορία «Υγεία – Ομορφιά», όπως και πέρυσι, βρέθηκε στην πέμπτη θέση όσον αφορά τις συνολικές επισκέψεις (9%) και είχε τον τρίτο υψηλότερο όγκο παραγγελιών επί του συνόλου (20%).

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!