THEPOWERGAME
Νέα συμφωνία για τη διανομή ελληνικής ελιάς στην Ιαπωνία υπογράφει η ALMI Foods που φαίνεται να κατακτά την Ασία με τις ελληνικές συνταγές.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση η ALMI Foods, η αμιγώς ελληνική εταιρεία που συγκαταλέγεται στις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές βιομηχανίες παραγωγής και διανομής τροφίμων, συνεχίζει την επέκτασή της στο εξωτερικό με κεντρικό προσανατολισμό την ενδυνάμωσή της στις αγορές της Ασίας.
Η ALMI Foods, με βάση παραγωγής την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, ολοκλήρωσε τη συμφωνία της με μεγάλο Ιαπωνικό όμιλο λιανεμπορίου για την επέκταση της διανομής των προϊόντων της στην Ιαπωνία, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωσή της στην αγορά, με «αιχμή του δόρατος» την επιτραπέζια ελιά. Η ΑΛΜΗ ενισχύει, έτσι, τη δυναμική παρουσία της στη χώρα, όπου βρίσκεται από το 2017.
Παράλληλα, συνεχίζει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην Νότια Κορέα, στην αγορά της οποίας εισήλθε το 2015, καταγράφοντας μια σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 90%, το τελευταίο έτος, σχεδόν διπλασιάζοντας τον τζίρο της στην αγορά. Η ALMI Foods διανέμει στη Νότια Κορέα τα hero products της «Γλυκοπικάντικες πιπεριές Κεράσι με κρέμα τυριών» και «Ψητά Μανιτάρια γεμιστά με κρέμα τυριών» σε συνεργασία με τοπικούς ομίλους retail , έχοντας καταφέρει να φέρει σε επαφή τους Κορεάτες καταναλωτές με τις ελληνικές συνταγές, σε μια αγορά με σημαντικά διαφορετικές διατροφικές συνήθειες.
Αύξηση πωλήσεων για το 2020 και το 2021
Η ALMI Foods βρίσκεται σήμερα σε 29 αγορές, στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, στις οποίες διανέμει το 98% της παραγωγής της, καταγράφοντας πωλήσεις ύψους 34 εκατομμυρίων ευρώ το 2020, ενώ η περαιτέρω επέκτασή της στο εξωτερικό, με τη σύναψη νέων και επέκταση ήδη υπαρχουσών συμφωνιών, τον τελευταίο χρόνο, θα αποτυπωθούν σε νέα αύξηση των πωλήσεών της το 2021 κατά 5% μετά από ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο 2020, όταν και οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% σε σχέση με το 2019.
«Υλοποιούμε ένα νέο πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στη βάση τριών βασικών πυλώνων: κεντρικός μας στόχος μας παραμένει η συνεχής ανάπτυξη νέων αγορών, με την ολοκληρωμένη παρουσία μας και την αξιοποίηση ευκαιριών που παρουσιάζονται. Παράλληλα, επενδύουμε στη δημιουργία νέων συνταγών, πάντοτε στη βάση της ελληνικότητας, έχοντας δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ανάπτυξη του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας. Τέλος, έχοντας ολοκληρώσει ένα σημαντικό κύκλο 25 ετών, με κέντρο της προσοχής μας τις αγορές του εξωτερικού, επιχειρούμε πλέον την αντίστοιχη ανάπτυξή μας και στην ελληνική αγορά», σημειώνει ο κ. Μηνάς Μερτζανίδης, εκ των ιδρυτών της ALMI Foods.
Νέες κατηγορίες προϊόντων και διεύρυνση της παρουσίας στην Ελληνική αγορά
Στοχεύοντας στη δημιουργία ενός νέου κύκλου δυναμικής ανάπτυξης, η ALMI Foods επενδύει στη δημιουργία νέων συνταγών, οι οποίες θα προστεθούν στο ήδη διευρυμένο portfolio της, που περιλαμβάνει περισσότερους από 1.000 διαφορετικούς κωδικούς.
Το επόμενο, άμεσο διάστημα, θα λανσάρει δύο νέες κατηγορίες προϊόντων, αυτή των snack products, στοχεύοντας κυρίως σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς και μιας plant-based σειράς antipasti, απευθυνόμενη στο vegan κοινό, το οποίο παρουσιάζει στοιχεία δυναμικής ενίσχυσής του διεθνώς τα τελευταία χρόνια.
Παράλληλα, κεντρικό στόχο αποτελεί πλέον για την εταιρεία, η ολοκληρωμένη παρουσία της και στην Ελληνική αγορά, στην οποία βρίσκεται σήμερα μέσω των συνεργασιών της με τον Μασούτη, τον ΑΒ Βασιλόπουλο, τα METRO-MyMarket, τον Γαλαξία και άλλους.
Η ALMI Foods αποτελεί μια ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων, διατηρώντας το σύνολο της παραγωγής της στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, απασχολώντας 360 μόνιμους και άλλους 70 εποχιακούς εργαζομένους στην κορύφωση της παραγωγής, ενώ έχει αποκλειστική συνεργασία με περισσότερους από 200 παραγωγούς ανά την Ελλάδα.