THEPOWERGAME
Να αυξήσει κατά 30% τα έσοδα από τις πωλήσεις της επιχειρεί η Holcim που παρουσίασε, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για το 2025, τους νέους οικονομικούς της στόχους, ενώ έβαλε στο τραπέζι και το ζήτημα της βιωσιμότητας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, o ελβετικός όμιλος κατασκευών και υλικών θέλει να επεκτείνει το μερίδιο του τμήματος – το οποίο κατασκευάζει προ-χυτό σκυρόδεμα, προϊόντα στέγης, άσφαλτο και ξηρά κονιάματα – στο 30% των πωλήσεών της, συμβάλλοντας στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της.
Σημειώνεται πως το 2020, το τμήμα αντιπροσώπευε το 8,2% των πωλήσεών του, πρωτού όμως η Holcim αγοράσει την Firestone Building Products, μία επιχείρηση προϊόντων στέγης, για 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Πετύχαμε αυτό που είχαμε υποσχεθεί με τη στρατηγική μας για 2022, έναν χρόνο νωρίτερα, θέτοντας γερά θεμέλια για την επόμενη εποχή της ανάπτυξης», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Jan Jenisch.
«Με το νέο μας επίπεδο απόδοσης, έχουμε την ισχύ να επενδύσουμε σε Λύσεις και Προϊόντα για να τα καταστήσουμε το 30% της εταιρείας μας», πρόσθεσε.
Στο πλαίσιο των στόχων της για το 2025, η Holcim στοχεύει σε αύξηση των συγκρίσιμων καθαρών πωλήσεων μεταξύ 3%-5% και μια υπέρ-αναλογική αύξηση των επαναλαμβανόμενων κερδών προ φόρων και τόκων.
Στο τραπέζι και η βιώσιμη ανάπτυξη
Η Holcim, παλαιότερα γνωστή ως LafargeHolcim, σχεδιάζει να δαπανήσει 500 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (539 εκατομμύρια δολάρια) για «πράσινο capex», ανέφερε η εταιρεία, με αυξημένες δαπάνες για έργα όπως η δέσμευση άνθρακα στις εγκαταστάσεις της και η ανακύκλωση περισσότερων από αυτά τα υλικά.
Στο επίπεδο της βιωσιμότητας, η Holcim στοχεύει πάνω από το 40% των συμφωνιών να συνδέονται με τους στόχους βιωσιμότητας και θα ανακυκλώσει 75 εκατ. τόνους υλικών σε όλες τις δραστηριότητες της συμπεριλαμβανομένων 10 εκατ. τόνων κατασκευαστικών απορριμμάτων και κατεδαφίσεων μέχρι το 2025.