THEPOWERGAME
Τα 65 στα 100 προϊόντα που παράγει η ελληνική βιομηχανία Septona πωλούνται σε 70 χώρες, ακόμη και στη Ζιμπάμπουε, στην Αγγλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Αυστρία, την Ελβετία, στις Αραβικές χώρες, στις ΗΠΑ, στη Νότια Αμερική, στη Ρωσία, στην Κίνα και στην Αυστραλία.
«Γεννημένη» πριν από 45 χρόνια, το 1973, η Septona που ανήκει στην οικογένεια Ευαγγελίου δραστηριοποιήθηκε αρχικά στην παραγωγή μπατονετών και σύντομα επεκτάθηκε και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων προσωπικής υγιεινής, όπως μωρομάντηλα, βρεφοκαλλυντικά, δίσκους και μαντιλάκια ντεμακιγιάζ, σερβιέτες, υγρά μαντήλια καθαρισμού και υποσέντονα.
Σήμερα, αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους παραγωγούς προϊόντων ατομικής φροντίδας παγκοσμίως με εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 70 χώρες και στις πέντε ηπείρους. Απασχολεί 569 εργαζόμενους στα τέσσερα εργοστάσιά της στα Οινόφυτα Βοιωτίας και στο εργοστάσιο της στη Βουλγαρία για να καλύπτει τις ανάγκες των εξαγωγών στις χώρες της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενώ διαθέτει και τέσσερα κέντρα διανομής στην Ευρώπη.
Πέρυσι, οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν στα 83,2 εκατ. ευρώ, έναντι 69 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 20,5%, η οποία οφείλεται από τη συνολική αύξηση των πωλήσεων της SEPTONA A.E. κατά 12,3 εκατ. ευρώ και της θυγατρικής στη Βουλγαρία κατά 3,5 εκατ. ευρώ. Τα μικτά κέρδη του ομίλου αυξήθηκαν 29,8% στα 33,7 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων του ομίλου ανήλθαν σε 12,1 εκατ. ευρώ έναντι 7,5 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων υπερδιπλασιάστηκαν στα 7,34 εκατ. ευρώ έναντι 2,77 εκατ. ευρώ, τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 6,16 εκατ. ευρώ όταν το 2019 ήταν 2,59 εκατ. ευρώ και τα ταμειακά διαθέσιμα τριπλασιάστηκαν αγγίζοντας τα 4,470 εκατ. ευρώ.
Αναφορικά με τις προοπτικές και τους στόχους για τη φετινή χρονιά που βρίσκεται στο τέλος της η διοίκηση της εταιρείας έχει προχωρήσει στο επαναλανσάρισμα της σειράς μωρομάντηλων και επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας ώστε να ξεπεραστούν οι 10 επιπλέον μεριδιακές μονάδες που επιτευχθήκαν το 2020 στη συγκεκριμένη κατηγορία για την ελληνική αγορά.
Επίσης, αναμένει περαιτέρω ενίσχυση των προϊόντων για την καταπολέμηση της Covid 19, ενίσχυση του brand name της εταιρείας με την ανάπτυξη νέων αγνών – οικολογικών προϊόντων ECO LIFE που σκοπό έχει να θέσει την εταιρεία σε θέση leader σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων της.
Παράλληλα, προχωρά σε νέα επένδυση για την αγορά μηχανημάτων και επέκταση εγκαταστάσεων της στο εσωτερικό με σκοπό την περαιτέρω καθετοποίηση που θα ωφελήσει στην αύξηση της παραγωγής, της γκάμας των προϊόντων που προσφέρονται και την περαιτέρω μείωση του κόστους.