Airbus: Ανάγκη για 39.000 νέα αεροπλάνα μέχρι το 2040

Η Airbus SE ανακοίνωσε ότι θα χρειαστούν περίπου 39.000 επιβατικά και εμπορευματικά αεροσκάφη μέχρι το 2040, καθώς αναμένει ότι η απόσυρση παλαιότερων

Airbus ©Pixabay

Σύμφωνα με την Airbus, η πανδημία Covid-19 δεν θα έχει σημαντικό μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην παγκόσμια ζήτηση για νέα αεροσκάφη, η οποία υπολογίζεται σε 39.000 αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια .

Η ζήτηση φτάνει σε ακριβώς 39.020 νέα επιβατικά και φορτηγά αεροπλάνα έως το 2040 (σε σύγκριση με πρόβλεψη 39.213 αεροπλάνων πριν από δύο χρόνια, πτώση μόλις 0,5%), ανεβάζοντας τον παγκόσμιο στόλο σε 46.720 αεροσκάφη, όπως δήλωσε η ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών σε Τύπο.

Αυτή η πρόβλεψη της Airbus είναι ελαφρώς χαμηλότερη από αυτή που ανακοινώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Boeing, η οποία προβλέπει την ανάγκη για 43.610 νέες παραδόσεις τα επόμενα 20 χρόνια.

«Ο κλάδος μας είναι εξαιρετικά ανθεκτικός, το μόνο πράγμα είναι ότι έχουμε χάσει δύο χρόνια κίνησης λόγω της πανδημίας », δήλωσε ο Christian Scherer, εμπορικός διευθυντής της Airbus. Έως το 2040, η κίνηση θα έχει ετήσια αύξηση 3,9% ετησίως (έναντι 4,3% σε προηγούμενη πρόβλεψη πριν από δύο χρόνια).

«Οι μεσαίες τάξεις, που είναι πιο πιθανό να πετάξουν, θα δουν τον αριθμό τους να αυξάνεται κατά δύο δισεκατομμύρια ανθρώπους, ή το 63% του παγκόσμιου πληθυσμού », δήλωσε η ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών στο δελτίο τύπου της. Η ανάπτυξη θα είναι η ταχύτερη στην Ασία, η κινεζική εγχώρια αγορά, ήδη στρατηγική για τους κατασκευαστές, θα πρέπει να τριπλασιαστεί.

Η Airbus πιστεύει ότι η ανανέωση των αεροσκαφών αυτή τη στιγμή στον στόλο θα είναι μεγαλύτερη από ό,τι στις προηγούμενες προβλέψεις της, με 15.250 αντικαταστάσεις (+ 7%): τα πιο πρόσφατα αεροσκάφη εξοικονομούν 15 έως 20% στην κατανάλωση καυσίμου και επομένως τόσο λιγότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση στην προηγούμενη γενιά. Ένα ισχυρό επιχείρημα για τον τομέα των αερομεταφορών, ο οποίος βρίσκεται υπό πίεση να μειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα και ο οποίος έχει δεσμευτεί να μηδενίσει τις καθαρές εκπομπές CO2 έως το 2050.

Τα τρία τέταρτα της ανάγκης τα επόμενα είκοσι χρόνια θα επικεντρωθούν στο τμήμα «μικρών αεροσκαφών» σύμφωνα με την ονοματολογία της Airbus, με 29.690 αεροσκάφη τύπου A220, A320 ή Boeing 737. Περίπου 5.340 θα είναι αεροσκάφη «μεσαίας» κατηγορίας. όπως το A330 ή το μελλοντικό A321 XLR, ένας μονός διάδρομος ικανός να πραγματοποιεί τις συνδέσεις μεγάλων αποστάσεων που παραδοσιακά προορίζονται για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου. Στο τμήμα των «μεγάλων αεροσκαφών», η ανάγκη υπολογίζεται σε 3.990 αεροσκάφη τύπου A350 ή Boeing 787 και 777. μέσω της ανάπτυξης του διαδικτυακού εμπορίου.

ΙΛΥΔΑ
0.00%
1.81
AKTR
0.10%
4.98
ΔΕΗ
0.15%
13.00
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.87
ΕΛΠΕ
-1.32%
7.46
ΠΕΤΡΟ
0.00%
8.48
ΟΛΠ
-1.75%
39.20
TITC
-0.61%
40.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0.48%
18.50
ΕΥΑΠΣ
0.30%
3.29
ΛΟΥΛΗ
-1.63%
3.02
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
-3.26%
1.19
NOVAL
0.00%
2.38
ΙΝΤΚΑ
-1.84%
2.93
ΧΑΙΔΕ
2.04%
0.75
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.30
ACAG
-1.88%
5.73
ΑΣΚΟ
0.29%
3.45
ΚΥΡΙΟ
-3.19%
0.79
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
BOCHGR
-1.82%
5.40
ΚΕΚΡ
-1.75%
1.12
ΠΛΑΘ
-2.05%
3.82
ΡΕΒΟΙΛ
-1.56%
1.58
ΕΛΛ
-0.69%
14.30
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
2.27%
0.34
ΟΠΑΠ
-1.16%
18.71
ΜΥΤΙΛ
-0.82%
41.30
ΔΟΜΙΚ
0.88%
2.29
ΦΡΛΚ
-1.39%
3.91
ΜΕΡΚΟ
2.94%
35.00
ΣΑΡ
-1.09%
12.70
ΟΤΟΕΛ
1.27%
11.14
ΚΡΙ
0.83%
14.66
ΙΑΤΡ
0.56%
1.79
ΠΑΙΡ
3.69%
0.79
ΜΟΤΟ
1.16%
2.62
ΣΠΕΙΣ
0.35%
5.74
ΚΟΡΔΕ
1.23%
0.41
ΠΡΟΦ
0.39%
5.21
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
2.94%
2.10
OPTIMA
-2.10%
14.00
ΑΚΡΙΤ
3.41%
0.85
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
-4.44%
1.72
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
0.00%
0.23
ΑΑΑΚ
-10.00%
4.50
ΑΤΡΑΣΤ
0.46%
8.76
ΒΙΟΚΑ
-0.96%
1.55
ΠΑΠ
-0.40%
2.51
ΙΝΤΕΤ
2.64%
1.17
ΠΕΙΡ
-2.45%
4.70
ΜΙΝ
0.42%
0.48
ΕΤΕ
-0.79%
9.10
ΒΙΟΤ
-5.00%
0.19
ΑΛΜΥ
0.00%
5.00
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0.63%
1.57
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
-1.57%
20.08
ΟΛΘ
1.33%
30.50
ΣΕΝΤΡ
-0.30%
0.33
ΕΕΕ
0.69%
43.74
ΚΟΥΕΣ
-2.07%
6.16
ΕΥΔΑΠ
0.00%
5.79
ΜΙΓ
1.73%
2.35
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
-3.85%
0.25
ΔΑΙΟΣ
-8.50%
3.66
ΦΑΙΣ
-0.27%
3.73
ΛΑΝΑΚ
4.12%
0.89
CENER
-3.10%
8.43
ΝΑΥΠ
4.00%
0.73
ΙΝΤΕΚ
0.32%
6.21
ΜΑΘΙΟ
-6.29%
0.67
ΚΑΡΕΛ
0.00%
0.00
ΑΤΤ
-0.68%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-0.94%
2.11
ΕΣΥΜΒ
-0.95%
1.04
ΕΥΡΩΒ
-3.11%
2.31
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
-3.23%
2.10
ΑΔΜΗΕ
-2.53%
2.70
DIMAND
0.72%
8.42
ΒΙΟΣΚ
-0.35%
1.43
ΑΒΑΞ
-1.93%
1.93
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.14%
1.39
ΠΛΑΚΡ
2.84%
14.50
ΛΑΒΙ
-1.82%
0.76
EVR
4.63%
1.70
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
-2.13%
2.07
ΟΤΕ
-0.89%
15.68
ΜΕΒΑ
0.00%
0.00
ΑΣΤΑΚ
0.00%
6.60
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΙΝΛΟΤ
0.19%
1.07
CNLCAP
-0.74%
6.70
ΑΤΕΚ
-7.56%
1.10
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
-0.65%
1.85
ΔΑΑ
1.28%
9.46
ΑΝΔΡΟ
0.91%
6.64
ΞΥΛΚ
-1.20%
0.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
2.11%
26.10
ΚΟΥΑΛ
-0.36%
1.10
ΕΛΒΕ
-1.78%
4.96
ΤΖΚΑ
-3.85%
1.25
ΕΛΧΑ
-1.04%
1.91
ΑΡΑΙΓ
0.00%
11.52
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.76%
3.98
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
0.00%
4.68
ΟΛΥΜΠ
0.00%
2.24
ΑΒΕ
1.64%
0.43
ΛΟΓΟΣ
0.00%
1.59
ΠΕΡΦ
-0.36%
5.47
ΤΡΑΣΤΟΡ
1.68%
1.21
ΕΛΤΟΝ
0.30%
1.65
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
-1.08%
6.41
AEM
-1.19%
4.15
ΒΙΟ
-1.30%
5.30
ΜΠΤΚ
-9.57%
0.52
ΕΧΑΕ
0.77%
5.23
ΟΡΙΛΙΝΑ
2.87%
0.79
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.32
ΣΠΙ
-0.75%
0.53
ΕΒΡΟΦ
-0.27%
1.86
ΜΠΡΙΚ
1.54%
2.64