THEPOWERGAME
Σύμφωνα με την Airbus, η πανδημία Covid-19 δεν θα έχει σημαντικό μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην παγκόσμια ζήτηση για νέα αεροσκάφη, η οποία υπολογίζεται σε 39.000 αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια .
Η ζήτηση φτάνει σε ακριβώς 39.020 νέα επιβατικά και φορτηγά αεροπλάνα έως το 2040 (σε σύγκριση με πρόβλεψη 39.213 αεροπλάνων πριν από δύο χρόνια, πτώση μόλις 0,5%), ανεβάζοντας τον παγκόσμιο στόλο σε 46.720 αεροσκάφη, όπως δήλωσε η ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών σε Τύπο.
Αυτή η πρόβλεψη της Airbus είναι ελαφρώς χαμηλότερη από αυτή που ανακοινώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Boeing, η οποία προβλέπει την ανάγκη για 43.610 νέες παραδόσεις τα επόμενα 20 χρόνια.
«Ο κλάδος μας είναι εξαιρετικά ανθεκτικός, το μόνο πράγμα είναι ότι έχουμε χάσει δύο χρόνια κίνησης λόγω της πανδημίας », δήλωσε ο Christian Scherer, εμπορικός διευθυντής της Airbus. Έως το 2040, η κίνηση θα έχει ετήσια αύξηση 3,9% ετησίως (έναντι 4,3% σε προηγούμενη πρόβλεψη πριν από δύο χρόνια).
«Οι μεσαίες τάξεις, που είναι πιο πιθανό να πετάξουν, θα δουν τον αριθμό τους να αυξάνεται κατά δύο δισεκατομμύρια ανθρώπους, ή το 63% του παγκόσμιου πληθυσμού », δήλωσε η ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών στο δελτίο τύπου της. Η ανάπτυξη θα είναι η ταχύτερη στην Ασία, η κινεζική εγχώρια αγορά, ήδη στρατηγική για τους κατασκευαστές, θα πρέπει να τριπλασιαστεί.
Η Airbus πιστεύει ότι η ανανέωση των αεροσκαφών αυτή τη στιγμή στον στόλο θα είναι μεγαλύτερη από ό,τι στις προηγούμενες προβλέψεις της, με 15.250 αντικαταστάσεις (+ 7%): τα πιο πρόσφατα αεροσκάφη εξοικονομούν 15 έως 20% στην κατανάλωση καυσίμου και επομένως τόσο λιγότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση στην προηγούμενη γενιά. Ένα ισχυρό επιχείρημα για τον τομέα των αερομεταφορών, ο οποίος βρίσκεται υπό πίεση να μειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα και ο οποίος έχει δεσμευτεί να μηδενίσει τις καθαρές εκπομπές CO2 έως το 2050.
Τα τρία τέταρτα της ανάγκης τα επόμενα είκοσι χρόνια θα επικεντρωθούν στο τμήμα «μικρών αεροσκαφών» σύμφωνα με την ονοματολογία της Airbus, με 29.690 αεροσκάφη τύπου A220, A320 ή Boeing 737. Περίπου 5.340 θα είναι αεροσκάφη «μεσαίας» κατηγορίας. όπως το A330 ή το μελλοντικό A321 XLR, ένας μονός διάδρομος ικανός να πραγματοποιεί τις συνδέσεις μεγάλων αποστάσεων που παραδοσιακά προορίζονται για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου. Στο τμήμα των «μεγάλων αεροσκαφών», η ανάγκη υπολογίζεται σε 3.990 αεροσκάφη τύπου A350 ή Boeing 787 και 777. μέσω της ανάπτυξης του διαδικτυακού εμπορίου.