Γ.Δ.
1620.02 +0,11%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Airbus: Ανάγκη για 39.000 νέα αεροπλάνα μέχρι το 2040

Σύμφωνα με την Airbus, η πανδημία Covid-19 δεν θα έχει σημαντικό μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στην παγκόσμια ζήτηση για νέα αεροσκάφη, η οποία υπολογίζεται σε 39.000 αεροσκάφη τα επόμενα 20 χρόνια .

Η ζήτηση φτάνει σε ακριβώς 39.020 νέα επιβατικά και φορτηγά αεροπλάνα έως το 2040 (σε σύγκριση με πρόβλεψη 39.213 αεροπλάνων πριν από δύο χρόνια, πτώση μόλις 0,5%), ανεβάζοντας τον παγκόσμιο στόλο σε 46.720 αεροσκάφη, όπως δήλωσε η ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών σε Τύπο.

Αυτή η πρόβλεψη της Airbus είναι ελαφρώς χαμηλότερη από αυτή που ανακοινώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Boeing, η οποία προβλέπει την ανάγκη για 43.610 νέες παραδόσεις τα επόμενα 20 χρόνια.

«Ο κλάδος μας είναι εξαιρετικά ανθεκτικός, το μόνο πράγμα είναι ότι έχουμε χάσει δύο χρόνια κίνησης λόγω της πανδημίας », δήλωσε ο Christian Scherer, εμπορικός διευθυντής της Airbus. Έως το 2040, η κίνηση θα έχει ετήσια αύξηση 3,9% ετησίως (έναντι 4,3% σε προηγούμενη πρόβλεψη πριν από δύο χρόνια).

«Οι μεσαίες τάξεις, που είναι πιο πιθανό να πετάξουν, θα δουν τον αριθμό τους να αυξάνεται κατά δύο δισεκατομμύρια ανθρώπους, ή το 63% του παγκόσμιου πληθυσμού », δήλωσε η ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών στο δελτίο τύπου της. Η ανάπτυξη θα είναι η ταχύτερη στην Ασία, η κινεζική εγχώρια αγορά, ήδη στρατηγική για τους κατασκευαστές, θα πρέπει να τριπλασιαστεί.

Η Airbus πιστεύει ότι η ανανέωση των αεροσκαφών αυτή τη στιγμή στον στόλο θα είναι μεγαλύτερη από ό,τι στις προηγούμενες προβλέψεις της, με 15.250 αντικαταστάσεις (+ 7%): τα πιο πρόσφατα αεροσκάφη εξοικονομούν 15 έως 20% στην κατανάλωση καυσίμου και επομένως τόσο λιγότερες εκπομπές CO2 σε σύγκριση στην προηγούμενη γενιά. Ένα ισχυρό επιχείρημα για τον τομέα των αερομεταφορών, ο οποίος βρίσκεται υπό πίεση να μειώσει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα και ο οποίος έχει δεσμευτεί να μηδενίσει τις καθαρές εκπομπές CO2 έως το 2050.

Τα τρία τέταρτα της ανάγκης τα επόμενα είκοσι χρόνια θα επικεντρωθούν στο τμήμα «μικρών αεροσκαφών» σύμφωνα με την ονοματολογία της Airbus, με 29.690 αεροσκάφη τύπου A220, A320 ή Boeing 737. Περίπου 5.340 θα είναι αεροσκάφη «μεσαίας» κατηγορίας. όπως το A330 ή το μελλοντικό A321 XLR, ένας μονός διάδρομος ικανός να πραγματοποιεί τις συνδέσεις μεγάλων αποστάσεων που παραδοσιακά προορίζονται για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου. Στο τμήμα των «μεγάλων αεροσκαφών», η ανάγκη υπολογίζεται σε 3.990 αεροσκάφη τύπου A350 ή Boeing 787 και 777. μέσω της ανάπτυξης του διαδικτυακού εμπορίου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!