Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Τι χτίζει στη Δράμα η Arivia – Επένδυση 1,9 εκατ. ευρώ

Μια νέα επένδυση ύψους 1,9 εκατ. ευρώ θα υλοποιήσει η Arivia που ανήκει στην πολυεθνική Upfield. Το επενδυτικό της σχέδιο έλαβε την έγκριση υπαγωγής στον Αναπτυξιακό Νόμο με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης.

Η επένδυση αφορά στην επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας για τις γραμμές παραγωγής τυριού φυτικής προέλευσης σε μορφή τριμμένου και sticks, στη Δ.Ε. Προσοτσάνης της Δράμας.

H εταιρεία που εξαγοράστηκε από την πολυεθνική Upfield, έναντι 500 εκατομμυρίων ευρώ, διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις στη Βόρεια Ελλάδα όπου εργάζονται πάνω από 500 άτομα και το εργοστάσιό της σήμερα έχει την δυνατότητα παραγωγής 2.500 τόνων το μήνα. Την Arivia, την είχε εξαγοράσει από την εισηγμένη ΕΛΓΕΚΑ τον Φεβρουάριου του 2017 το fund South Bridge Europe Mezzanine GP, S.a.r.l. έναντι 21 εκατ. ευρώ. Δηλαδή η South Bridge έβγαλε 24 φορές τα λεφτά που έβαλε μέσα σε μια τριετία.

Arivia: Τα οικονομικά στοιχεία και τα σχέδια

Πέρυσι, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Arivia που παράγει φυτικά προϊόντα, κυρίως τυρί, ανήλθε σε 104,2 εκατ. ευρώ, έναντι 70,5 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 47,59%. Το εντυπωσιακό είναι ότι σχεδόν οι μισές πωλήσεις (49,8 εκατ. ευρώ) αφορούν πωλήσεις στην Αμερική η οποία το 2020 έγινε η βασική αγορά της Arivia. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου ανήλθαν κατά τη χρήση 2020 σε 37,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 76,59% σε σχέση με το 2019.

Στα σχέδια των ξένων μετόχων της Arivia είναι η περαιτέρω ενίσχυση του εμπορικού αποτυπώματος του brand Violife. Στο πλαίσιο αυτό από τον περασμένο Απρίλιο, όλες οι λειτουργίες της θυγατρικής Arivia USA διεκπεραιώνονται πλέον μέσω της αμερικανικής Upfield.

Το κύριο κοινό στο οποίο απευθύνεται η εταιρεία δεν είναι οι χορτοφάγοι, αλλά οι flexitarians. Σύμφωνα με τη διοίκησή της τα δύο τρία του τζίρου της προέρχονται από καταναλωτές που δεν έχουν σταματήσει να καταναλώνουν τυριά, αλλά θέλουν να πειραματιστούν με τις plant-based εναλλακτικές τους. Εκτός από την Αμερική και την Ευρώπη όπου τα plant based προϊόντα έχουν σημαντική θέση η «επόμενη γενιά» είναι χώρες της Άπω Ανατολής, αλλά και η Πολωνία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!