THEPOWERGAME

Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος μειοδότησε στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη προϋπολογισμού 57 εκατ. ευρώ. Στον διαγωνισμό είχαν κατατεθεί τρεις προσφορές από τις Intrakat, ΑΒΑΞ καθώς και την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος. Πρόκειται για έργο που είχε ταλαιπωρηθεί τα τελευταία χρόνια λόγω προσφυγών και σειράς εμπλοκών. Ο πρώτος διαγωνισμός ακυρώθηκε και η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε πρόσφατα στην επαναπροκήρυξή του.
Σήμερα υποβλήθηκαν και οι προσφορές στο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση / σηματοδότηση / τηλεδιοίκηση στον άξονα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 72,8 εκατ. ευρώ. Προσφορές υπέβαλλαν οι κοινοπραξίες ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος, Intrakat – Σιδηροδρομικά Εργα καθώς και η ΑΒΑΞ. Οι ίδιοι τρεις διεκδικητές κατέθεσαν προσφορές και στο έργο της δεύτερης φάσης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού 42 εκατ. ευρώ, που επίσης δημοπρατήθηκε σήμερα.
Τα έργα στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη ξεκίνησαν το 2006 και το συνολικό κόστους του νέου σιδηροδρομικού άξονα προσεγγίζει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, μέσω σειράς εργολαβιών. Οι εργολαβίες για τα έργα υποδομής – επιδομής είναι σχεδόν ολοκληρωμένες, αλλά εκκρεμεί η ηλεκτροκίνηση.
Ο διαγωνισμός περιλαμβάνεται στο πρώτο πακέτο έργων που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση / αναβάθμιση υφιστάμενων τμημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου. Στο ίδιο πακέτο εντάσσονται η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ, η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, κ.α.