Γ.Δ.
1480.23 0,00%
ACAG
0,00%
5.89
CENER
0,00%
9.67
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
8.97
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.2
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.448
ΑΒΕ
0,00%
0.476
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.27
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.08
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7245
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.7
ΑΣΚΟ
0,00%
2.84
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.26
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.97
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.94
ΔΑΑ
0,00%
7.92
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.7
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.61
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.15
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.29
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.085
ΕΛΠΕ
0,00%
7.56
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.24
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.76
ΕΛΧΑ
0,00%
1.882
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.31
ΕΤΕ
0,00%
8.45
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.36
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.229
ΕΧΑΕ
0,00%
4.78
ΙΑΤΡ
0,00%
1.725
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.414
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.83
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.16
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.1
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.39
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.491
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.196
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.19
ΛΑΒΙ
0,00%
0.9
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.42
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.69
ΜΙΝ
0,00%
0.605
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.975
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.932
ΞΥΛΚ
0,00%
0.281
ΞΥΛΠ
0,00%
0.41
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
0,00%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.897
ΟΤΕ
0,00%
14.54
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
0,00%
2.35
ΠΕΙΡ
0,00%
3.92
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.88
ΠΛΑΘ
0,00%
4.315
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2.06
ΣΑΡ
0,00%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.84
ΣΠΙ
0,00%
0.68
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.07
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η Alibaba εκτοπίζει την Amazon στην Ευρώπη

Επωφελούμενη από τη συνεχή επέκταση  του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα, η κινεζική Alibaba ενισχύει σταθερά την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά, αποτελώντας μια από τις εταιρείες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο Διαδίκτυο. Ως εκ τούτου εντείνεται ο ανταγωνισμός με την αμερικανική Amazon. Επί του παρόντος, η ισχύς της Alibaba κατοχυρώνεται στην αγορά της ανατολικής Ευρώπης αλλά όχι της δυτικής. 

Η Amazon παραμένει η κορυφαία εταιρεία λιανικού εμπορίου στη δυτική Ευρώπη αλλά το μερίδιο της παρέμεινε στάσιμο στο 19,3% το 2020. Από την άλλη πλευρά, το μερίδιο της Alibaba αυξήθηκε από το 2% το 2019 στο 2,9% το 2020.  Στην ανατολική Ευρώπη, ο όμιλος λιανικού εμπορίου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις ήταν πέρσι ο πολωνικός Allegro. Ακολούθησε η ρωσική Wildberries και έπειτα η Alibaba, σύμφωνα με την Euromonitor International. 

Υψηλές προσδοκίες για το φεστιβάλ Singles Day 

Μεγάλους στόχους θέτει ο κινεζικός κολοσσός λιανικού εμπορίου το 13ο έτος των προσφορών που κάνει μέσα στον Νοέμβριο. Πρόκειται για το παγκόσμιο φεστιβάλ Singles Day ή γνωστό και ως Double 11 ή 11.11 διότι δρομολογείται για την 11η ημέρα του 11ου μήνα του έτους. Το φεστιβάλ αυτό ξεκίνησε το 2009 με τη συμμετοχή 27 εμπόρων. Προ διετίας συμμετείχαν 200.000 μάρκες προϊόντων και οι πωλήσεις έφθασαν τα 38,4 δισ δολάρια, με τις κορυφαίες αγορές στο εξωτερικό να είναι οι ΗΠΑ, η Νότια Κορέα, η Αυστραλία και η Γερμανία. Πέρσι οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 74,1 δισ δολάρια, προσελκύοντας περίπου 800 εκατ. καταναλωτές. 

Φέτος η Alibaba εκτιμά πως πάνω από 900 εκατ. καταναλωτές μόνον από την Κίνα θα επισκεφθούν την ιστοσελίδα της, προωθώντας μια σειρά προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στις ανησυχίες του κόσμου για το περιβάλλον και την ισότιμη αποδοχή όλων των μελών της κοινωνίας, σύμφωνα με την ενημερωτική ιστοσελίδα Retail Dive. Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής σκοπεύει να προσφέρει κουπόνια συνολικής αξίας 15,7 εκατ. δολαρίων προκειμένου να ενθαρρύνουν πιο περιβαλλοντικά ευσυνείδητες αγορές. 

Αντίστοιχη περίοδο προσφορών έχει η Amazon, την Prime Day. Η Alibaba επιδιώκει μέσα από το παράρτημα AliExpress να αυξήσει τις πωλήσεις στο εξωτερικό, δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρές επιχειρήσεις από την Κίνα ή και τη Σιγκαπούρη να διαθέσουν απευθείας σε πώληση τα προϊόντα τους στο εξωτερικό είτε σε καταναλωτές, είτε σε εμπόρους. Μάλιστα, η AliExpress  ανακοίνωσε πως, παρά τη συμφόρηση στα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου, δεν αύξησε τις δαπάνες αποστολής στους καταναλωτές, ούτε καθυστέρησε στις παραδόσεις προϊόντων λόγω της χρήσης των εναέριων μέσων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!