THEPOWERGAME
Έξω έπεσαν οι εκτιμήσεις της Wall Street για τα έσοδα τρίτου τριμήνου του Spotify, αφού οι νέες συνδρομές, όπως και η προσέλκυση διαφημιστικών εσόδων από το τμήμα αναπαραγωγής διαδικτυακών συνομιλιών (podcast), βοήθησαν τα έσοδά της κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021 να παρουσιάσουν αισθητή βελτίωση και να ξεπεράσουν τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Οι συνδρομητές premium, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της εταιρείας, έφτασαν τα 172 εκατομμύρια, ξεχωρίζοντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 171,7 εκατομμύρια.Οι συνολικοί μηνιαίοι ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν 19 τοις εκατό σε 381 εκατομμύρια.
Ειδικότερα, τα έσοδα της εταιρείας διαδικτυακών υπηρεσιών μουσικής κατά παραγγελία, αυξήθηκαν κατά 27%, στα 2,50 δισ. δολάρια, υψηλότερα από τα 2,45 δισ. ευρώ, που προέβλεπαν οι αναλυτές της Refinitiv. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 101 εκατ. ευρώ το γ΄ τρίμηνο του 2020.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters τα έσοδα από τις διαφημίσεις -τα οποία στο αποκορύφωμα της πανδημίας ακολούθησαν πτωτική πορεία-, εκτινάχθηκαν κατά 75% στα 323 εκατ. ευρώ.
Το Spotify έχει κάνει επίσης σοβαρές επενδύσεις στο κομμάτι των podcasts, στην προσπάθειά του να ανταγωνιστεί την Apple. Στη διάρκεια του προηγούμενου τριμήνου η εταιρεία λάνσαρε μια επί πληρωμή πλατφόρμα για τους podcasters στις ΗΠΑ, την οποία και την έχει ανοιχτή για τους ενδιαφερόμενους διαφημιζόμενους.