THEPOWERGAME
Τη δεύτερη κατά σειρά επιτυχημένη συμμετοχή της πραγματοποίησε η Green Cola στην Anuga, τη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση τροφίμων και ποτών παγκοσμίως, από την οποία επέστρεψε με νέες συμφωνίες ενισχύοντας σημαντικά το στρατηγικό της πλάνο για τη διείσδυση του χαρτοφυλακίου της στις υφιστάμενες αγορές και τη διεύρυνση των συνεργασιών για την είσοδό της σε νέες.
Σε συνέχεια σημαντικών επιχειρηματικών επαφών που έλαβαν χώρα το διάστημα 9 με 13 Οκτωβρίου στην Κολωνία της Γερμανίας, η Green Cola επιβεβαίωσε τις προοπτικές για την περαιτέρω εξαγωγική της δραστηριότητα, γεγονός που πιστοποιεί το συνεχές άνοιγμα της αγοράς και την αυξητική τάση που παρουσιάζει η κατηγορία των πράσινων αναψυκτικών, με τη χρήση φυσικών συστατικών από το φυτό στέβια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα είχε ισχυρή παρουσία στη συγκεκριμένη έκθεση, αγγίζοντας τους 172 εκθέτες, καταγράφοντας την έβδομη μεγαλύτερη συμμετοχή ανάμεσα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Συνολικά, στην Anuga 2021 συμμετείχαν 7.972 εκθέτες από 100 και πλέον χώρες, ενώ περισσότεροι από 169.000 επισκέπτες από 201 χώρες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τόσο από κοντά όσο και διαδικτυακά τα 10 trade shows της έκθεσης.
Η αποστολή της Green Cola βρέθηκε στην καρδιά των εξελίξεων της παγκόσμιας αγοράς τροφίμων και ποτών, έχοντας την ευκαιρία να υποδεχτεί επισκέπτες από όλο τον κόσμο στο περίπτερό της.
Η Green Cola, η οποία διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, με πιο πρόσφατη το λανσάρισμα της στην αμερικανική αγορά, συνεχίζει να υλοποιεί το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξής της στην κατεύθυνση της διεθνοποίησης του brand, εξετάζοντας παράλληλα και τη δημιουργία νέων προϊόντων.
Τι είπε ο CEO της Green Cola, Γιώργος Βενιέρης
Ο Γιώργος Βενιέρης, CEO της Green Cola, δήλωσε τα εξής: «Αναμέναμε με ανυπομονησία τη συμμετοχή μας στην Anuga, ιδιαίτερα μετά από μια μακρά χρονική περίοδο στην οποία και ο δικός μας κλάδος ήρθε αντιμέτωπος με τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία.
»Οι δια ζώσης συναντήσεις και η επικοινωνία μας με το ευρύ κοινό και τους αγοραστές επιτέλους επέστρεψαν και ομολογώ ότι το ενδιαφέρον τους ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Είχαμε την ευκαιρία να διερευνήσουμε νέες συνεργασίες, να αξιολογήσουμε τη δυναμική στοχευμένων για εμάς νέων αγορών και να δούμε από κοντά την αποδοχή των Green Mocktails.
»Η Anuga είναι ο κατεξοχήν χώρος που αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της αγοράς αλλά και το εύρος του παγκόσμιου ανταγωνισμού. Είναι στρατηγικό πλεονέκτημα να βρίσκεσαι στον πυρήνα των εξελίξεων, να παρακολουθείς τις νέες τάσεις στον κλάδο και να τοποθετείς τον εαυτό σου ανάμεσα στους μεγαλύτερους παραγωγούς. Για ακόμη μια χρονιά, έγινε αντιληπτό όχι μόνο ότι η πράσινη πλευρά των αναψυκτικών έχει έρθει για να μείνει αλλά ότι η Green Cola & Family έχει καταφέρει να εισφέρει υπεραξία τόσο στην κατηγορία αυτή όσο και στους καταναλωτές που αναγνωρίζουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά μας».