THEPOWERGAME
Στην έκθεση Anuga, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 13 Οκτωβρίου, συμμετείχε με επιτυχία η Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειάς της μέσω της μεγαλύτερης έκθεσης τροφίμων και ποτών διεθνώς.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση η ΗΛΙΟΣ παρουσίασε στους επισκέπτες της έκθεσης, από την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική, τις δύο νέες σειρές ζυμαρικών, τα βιολογικά Kiddo Pasta by Helios και τα Helios Greek Pasta, όλα Loi Approved. Τα εν λόγω προϊόντα, που κυκλοφόρησαν πρόσφατα στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών και έχουν ιδιαίτερη απήχηση, σηματοδοτούν μια νέα εποχή για τη Βιομηχανία Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ στην Αμερική, καθώς και σε νέες αγορές που περιλαμβάνονται στο στρατηγικό πλάνο της.
Παράλληλα, παρουσίασε στο κοινό την ανανεωμένη σειρά espressi, τα πρωτοποριακά ζυμαρικά γρήγορου βρασμού που είναι έτοιμα σε λιγότερο από 1,5 λεπτό (τα spaghetti) και σε 4 λεπτά (οι πέννες) και αποτελούν μια οικολογική πρόταση της ΗΛΙΟΣ, κινούμενη προς αυτή την αγορά, αφού το μαγείρεμά τους απαιτεί χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Επιπλέον, ανταποκρινόμενη στην επιτακτική ανάγκη της μείωσης των πλαστικών μιας χρήσης η ΗΛΙΟΣ ανέδειξε ένα ακόμα καινοτόμο προϊόν που έχει λανσάρει με επιτυχία, τα artesian pasta straws, τα βιοδιασπώμενα καλαμάκια από ζυμαρικό σε 3 ξεχωριστές αποχρώσεις.
Κατά την επίσκεψή του στο περίπτερο της Βιομηχανίας Ζυμαρικών ΗΛΙΟΣ το κοινό είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εκπρόσωπο της επιχείρησης για τη δυναμική παρουσία της ΗΛΙΟΣ και στις 5 ηπείρους καθώς και να γνωρίσει μερικά από τα πιο σύγχρονα και καινοτόμα προϊόντα που παρουσιάζει με μεγάλη επιτυχία στις αγορές εντός κι εκτός συνόρων. Τα σχόλια του κοινού για τα ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ ήταν εγκωμιαστικά επιβεβαιώνοντας το δυναμικό «αποτύπωμα» της ΗΛΙΟΣ στην έκθεση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία είχε παρουσία μέσω της Περιφέρειας Αττικής, στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, που ανέδειξε στο διεθνές κοινό τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των εγχώριων προϊόντων.
Σύμφωνα με την εταιρεία στόχος της ΗΛΙΟΣ είναι η συνεχής διεύρυνση της παρουσίας της στον παγκόσμιο χάρτη και η έμφαση στην ελληνικότητα των προϊόντων της μέσα από συνεργασίες με σημαντικά κανάλια πώλησης.