Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Public – Media Markt: Επενδύσεις 40 εκατ. την τριετία 2020-22

Χρονιά προκλήσεων ήταν η χρονιά της πανδημίας για την Public – Media Markt, η συγχώνευση των οποίων ολοκληρώθηκε την 1η Αυγούστου του 2020.

Και παρά το γεγονός πως η πανδημία άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά μας και το επιχειρείν, αλλά και το ότι το 2020 η εταιρεία βρισκόταν σε μια μεταβατική περίοδο ενοποίησης υπηρεσιών και υποδομών, η Public – Media Markt συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό τις στρατηγικές επενδύσεις ώστε να δώσει νέες διαστάσεις στην αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Ενδεικτικό της προσήλωσής της εταιρείας στο στρατηγικό της πλάνο είναι πως ενώ το 2020 τη βρήκε με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, το 2021, συνεχίζει να υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online. Εν τω μεταξύ, υπενθυμίζεται πως η Public – Media Markt από το 2020 υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο, αναμένεται να ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020-2022.

Ειδικότερα, οι προκλήσεις του 2020 και οι επιδόσεις της Public – Media Markt:

  • Το 2020 για την PMM αλλά και όλους τους κλάδους της οικονομίας ήταν μία χρονιά με σημαντικές προκλήσεις, εξαιτίας της πανδημίας που έφερε ανατροπές στην καθημερινότητα των πελατών.
  • Διανύοντας μία μεταβατική περίοδο εμπορικής και επιχειρησιακής ενοποίησης – υποδομών, ηλεκτρονικών συστημάτων, διαδικασιών, δραστηριοτήτων, κουλτούρας δύο πολύ μεγάλων οργανισμών – η οποία μάλιστα υλοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, η PMM κατά τη διάρκεια της πανδημίας προχώρησε σε επιπλέον πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της αύξησης του όγκου των παραγγελιών
  • Ενώ το πλάνο της συγχώνευσης με νέες επενδύσεις συνεχιζόταν απρόσκοπτα, η εστίαση της εταιρείας ήταν η κάλυψη των νέων αναγκών των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, που δημιουργήθηκαν, λόγω των περιοριστικών μέτρων και των αναγκών για εργασία και εκπαίδευση από το σπίτι.
  • To Public ξεχωρίζει για το μοναδικό του concept που αγάπησαν οι καταναλωτές από το 2005 το οποίο βασίζεται πρωτίστως στη μοναδική εμπειρία αγορών και διασκέδασης που προσφέρει σε όλη την οικογένεια στα φυσικά καταστήματα. Μία εμπειρία την οποία δεν είχαν την ευκαιρία οι καταναλωτές να απολαύσουν εν μέσω πανδημίας και διαδοχικών lockdown.
  • Η εταιρεία, έχοντας ως επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία των πελατών της, επιτάχυνε τις επενδύσεις της σε:
  1. καταστήματα,
  2. υποδομές,
  3. νέες συνεργασίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών με 2 νέα τηλεφωνικά κέντρα και των logistics με εταιρίες διανομής και courier
  4. νέες υπηρεσίες
  5. ενώ παράλληλα, διεύρυνε την προϊοντική της γκάμα με 1.500 νέα προϊόντα

Αν και το τέλος του 2020 βρήκε την PMM με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, η εταιρεία το 2021 υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online.

Επενδύσεις

H PMM από το 2020 υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο, αναμένεται να ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020-2022.

Ειδικότερα:

Το 2020, η εταιρεία προχώρησε στην επένδυση των 15 εκατ. ευρώ σημαντικό μέρος της οποία αφορούσε κατά κύριο λόγο στη δημιουργία νέας αυτοματοματοποιημενης αποθήκης (logistics center) 22.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο Αττικής, διπλάσιας χωρητικότητας και με δυνατότητα εκτέλεσης πενταπλάσιου αριθμού αποστολών σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της. Επιπλέον, αύξησε τον στόλο των μεταφορικών της οχημάτων.

Το 2021, συνεχίζοντας να δίνει έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των πελατών και απαντώντας στις προσδοκίες τους, υλοποιεί επενδύσεις ύψους 15 εκατ.  ευρώ για την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα νέων, ενώ προχωράει σε σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.

Σημαντικό μέρος των επενδύσεων αφορούν στον σχεδιασμό ενός νέου μοντέλου καταστημάτων για το δίκτυο καταστημάτων Public και Media Markt. Πρόκειται για ένα νέο concept που διαθέτει ένα διαφορετικό προϊοντικό μείγμα, έρχεται για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των καταναλωτών που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση, σε έναν εντυπωσιακό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο.

Στο πλαίσιο αυτό, με μία επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ άνοιξε, λίγο πριν το καλοκαίρι, το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall, συνολικής έκτασης 3.200 τ.μ., το οποίο σχεδιάστηκε για να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων, με περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων και μια νέα εμπειρία αγορών.

Επενδύοντας συνολικά πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ, η PMM άνοιξε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στη Λάρνακα 3.000 τ.μ. στο Metropolis Mall, ενώ προχώρησε στην ανακαίνιση του Public στη Λεμεσό, ένα σύγχρονο κατάστημα 2800 τ.μ. Και τα δύο καταστήματα διαθέτουν διευρυμένο προϊοντικό μείγμα, ενώ για πρώτη φορά η μάρκα Public συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, μικρές αλλά και μεγάλες οικιακές συσκευές, σε μια σύγχρονη omni-channel εμπειρία αγορών. Για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, η εταιρία προσφέρει επίσης στην Κύπρο υπηρεσία next day παράδοσης/εγκατάστασης στις μεγάλες οικιακές συσκευές με εξειδικευμένο προσωπικό.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!