Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Public – Media Markt: Επενδύσεις 40 εκατ. την τριετία 2020-22

Χρονιά προκλήσεων ήταν η χρονιά της πανδημίας για την Public – Media Markt, η συγχώνευση των οποίων ολοκληρώθηκε την 1η Αυγούστου του 2020.

Και παρά το γεγονός πως η πανδημία άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά μας και το επιχειρείν, αλλά και το ότι το 2020 η εταιρεία βρισκόταν σε μια μεταβατική περίοδο ενοποίησης υπηρεσιών και υποδομών, η Public – Media Markt συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό τις στρατηγικές επενδύσεις ώστε να δώσει νέες διαστάσεις στην αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.

Ενδεικτικό της προσήλωσής της εταιρείας στο στρατηγικό της πλάνο είναι πως ενώ το 2020 τη βρήκε με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, το 2021, συνεχίζει να υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online. Εν τω μεταξύ, υπενθυμίζεται πως η Public – Media Markt από το 2020 υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο, αναμένεται να ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020-2022.

Ειδικότερα, οι προκλήσεις του 2020 και οι επιδόσεις της Public – Media Markt:

  • Το 2020 για την PMM αλλά και όλους τους κλάδους της οικονομίας ήταν μία χρονιά με σημαντικές προκλήσεις, εξαιτίας της πανδημίας που έφερε ανατροπές στην καθημερινότητα των πελατών.
  • Διανύοντας μία μεταβατική περίοδο εμπορικής και επιχειρησιακής ενοποίησης – υποδομών, ηλεκτρονικών συστημάτων, διαδικασιών, δραστηριοτήτων, κουλτούρας δύο πολύ μεγάλων οργανισμών – η οποία μάλιστα υλοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, η PMM κατά τη διάρκεια της πανδημίας προχώρησε σε επιπλέον πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της αύξησης του όγκου των παραγγελιών
  • Ενώ το πλάνο της συγχώνευσης με νέες επενδύσεις συνεχιζόταν απρόσκοπτα, η εστίαση της εταιρείας ήταν η κάλυψη των νέων αναγκών των πελατών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, που δημιουργήθηκαν, λόγω των περιοριστικών μέτρων και των αναγκών για εργασία και εκπαίδευση από το σπίτι.
  • To Public ξεχωρίζει για το μοναδικό του concept που αγάπησαν οι καταναλωτές από το 2005 το οποίο βασίζεται πρωτίστως στη μοναδική εμπειρία αγορών και διασκέδασης που προσφέρει σε όλη την οικογένεια στα φυσικά καταστήματα. Μία εμπειρία την οποία δεν είχαν την ευκαιρία οι καταναλωτές να απολαύσουν εν μέσω πανδημίας και διαδοχικών lockdown.
  • Η εταιρεία, έχοντας ως επίκεντρο την αγοραστική εμπειρία των πελατών της, επιτάχυνε τις επενδύσεις της σε:
  1. καταστήματα,
  2. υποδομές,
  3. νέες συνεργασίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών με 2 νέα τηλεφωνικά κέντρα και των logistics με εταιρίες διανομής και courier
  4. νέες υπηρεσίες
  5. ενώ παράλληλα, διεύρυνε την προϊοντική της γκάμα με 1.500 νέα προϊόντα

Αν και το τέλος του 2020 βρήκε την PMM με βελτιωμένο μεν τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, η εταιρεία το 2021 υλοποιεί απρόσκοπτα το επενδυτικό της πλάνο με πρωταρχικό της μέλημα να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη και πιο σύγχρονη εμπειρία που φέρνει ακόμη πιο κοντά το offline με το online.

Επενδύσεις

H PMM από το 2020 υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο, αναμένεται να ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ για την τριετία 2020-2022.

Ειδικότερα:

Το 2020, η εταιρεία προχώρησε στην επένδυση των 15 εκατ. ευρώ σημαντικό μέρος της οποία αφορούσε κατά κύριο λόγο στη δημιουργία νέας αυτοματοματοποιημενης αποθήκης (logistics center) 22.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο Αττικής, διπλάσιας χωρητικότητας και με δυνατότητα εκτέλεσης πενταπλάσιου αριθμού αποστολών σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της. Επιπλέον, αύξησε τον στόλο των μεταφορικών της οχημάτων.

Το 2021, συνεχίζοντας να δίνει έμφαση στην κάλυψη των αναγκών των πελατών και απαντώντας στις προσδοκίες τους, υλοποιεί επενδύσεις ύψους 15 εκατ.  ευρώ για την αναβάθμιση υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα νέων, ενώ προχωράει σε σημαντικές επενδύσεις στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics.

Σημαντικό μέρος των επενδύσεων αφορούν στον σχεδιασμό ενός νέου μοντέλου καταστημάτων για το δίκτυο καταστημάτων Public και Media Markt. Πρόκειται για ένα νέο concept που διαθέτει ένα διαφορετικό προϊοντικό μείγμα, έρχεται για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες όλων των καταναλωτών που θέλουν να συνδυάσουν τις αγορές τους με τη διασκέδαση, σε έναν εντυπωσιακό, σύγχρονο και φιλόξενο χώρο.

Στο πλαίσιο αυτό, με μία επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ άνοιξε, λίγο πριν το καλοκαίρι, το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall, συνολικής έκτασης 3.200 τ.μ., το οποίο σχεδιάστηκε για να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, διευρυμένη ποικιλία προϊόντων, με περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων και μια νέα εμπειρία αγορών.

Επενδύοντας συνολικά πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ, η PMM άνοιξε πρόσφατα ένα νέο κατάστημα στη Λάρνακα 3.000 τ.μ. στο Metropolis Mall, ενώ προχώρησε στην ανακαίνιση του Public στη Λεμεσό, ένα σύγχρονο κατάστημα 2800 τ.μ. Και τα δύο καταστήματα διαθέτουν διευρυμένο προϊοντικό μείγμα, ενώ για πρώτη φορά η μάρκα Public συνδυάζει προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, μικρές αλλά και μεγάλες οικιακές συσκευές, σε μια σύγχρονη omni-channel εμπειρία αγορών. Για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, η εταιρία προσφέρει επίσης στην Κύπρο υπηρεσία next day παράδοσης/εγκατάστασης στις μεγάλες οικιακές συσκευές με εξειδικευμένο προσωπικό.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!