Γ.Δ.
1618.16 0,00%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

Η Air France παρουσίασε το πρώτο της Airbus A220-300 – Tι προσφέρει

Στις 29 Σεπτεμβρίου η Air France παρέλαβε το πρώτο της Airbus A220-300, το νεότερο στολίδι της εταιρείας στον στόλο του δικτύου μικρών και μεσαίων αποστάσεων.

Από την ένταξη του Airbus A350 στο δίκτυο των μεγάλων αποστάσεων, η Air France συνεχίζει την ανανέωση του στόλου της και έως το 2025 θα έχει ενσωματώσει τα 60 αεροσκάφη A220-300 που παραγγέλθηκαν το 2019 σε αυτόν, αντικαθιστώντας τα Airbus A318 και A319 όπως επίσης και αρκετά Airbus A320.

Η παραγγελία αυτή – η μεγαλύτερη από Ευρωπαϊκό αερομεταφορέα – περιλαμβάνει 30 επιπλέον αεροσκάφη και το αγοραστικό δικαίωμα για 30 ακόμη.

«Το νέο αυτό αεροσκάφος με την απαράμιλλη ενεργειακή απόδοση αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για την Air France. Μέχρι σήμερα, η ανανέωση του στόλου είναι το κύριο μέσο για την μείωση των εκπομπών CO2, και αυτός είναι ο λόγος που συνεχίζουμε να επενδύουμε σε αεροσκάφη τελευταίας γενιάς. Ενεργοποιούμε επίσης όλες τις δυνατότητες που έχουμε στη διάθεσή μας όπως τα SAF ή την οικολογική πλοήγηση, ως μέρος της συμβολής μας στην προώθηση μιας ουδέτερης σε άνθρακα αεροπορικής βιομηχανίας και τοποθετώντας τον εαυτό μας ως έναν κορυφαίο παίκτη για μια πιο βιώσιμη αεροπορία», δήλωσε ο Benjamin Smith, CEO του ομίλου Air France-KLM.

«Η άφιξη ενός νέου αεροσκάφους αποτελεί πάντα μια πολύ ξεχωριστή περίσταση για μια αεροπορική εταιρεία. Όλες οι ομάδες της Air France έχουν αφιερώσει περισσότερα από δύο χρόνια για να προετοιμάσουν αυτήν την στιγμή και είμαστε ενθουσιασμένοι να βλέπουμε τους πελάτες μας να ανακαλύπτουν την βέλτιστη άνεση που προσφέρει αυτό το αεροσκάφος. Η καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη, πιο φωτεινή και προσφέρει πλήρη σύνδεση στο Wi-Fi, συμβάλλοντας περαιτέρω στην αναβάθμιση των παροχών μας», πρόσθεσε η Anne Rigail, CEO της Air France.

Με το όνομα Le Bourget προς τιμή της πόλης που βρίσκεται βόρεια του Παρισιού, η οποία συνδέεται βαθιά με την αεροπορική βιομηχανία, το αεροσκάφος φέρει τα εμβληματικά χρώματα της Air France.

Ο φτερωτός ιππόκαμπος βρίσκεται στο μπροστινό μέρος της ατράκτου και στις άκρες των φτερών του, το σύμβολο που ενσαρκώνει τον μύθο της εταιρείας.

Από τις 31 Οκτωβρίου 2021, το Airbus A220-300 θα πετά προς Βερολίνο (Γερμανία), Βαρκελώνη, Μαδρίτη (Ισπανία), Μιλάνο-Linate και Βενετία (Ιταλία) από τον κόμβο της Air France στο Παρίσι-Charles de Gaulle. Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου 2021-2022, το αεροσκάφος θα επεκτείνει σταδιακά το δίκτυό του στην Μπολόνια, την Ρώμη (Ιταλία), Λισαβόνα (Πορτογαλία) και Κοπεγχάγη (Δανία).

Ένα οικονομικά και περιβαλλοντικά αποδοτικό αεροσκάφος

Το Airbus A220-300 εντάχθηκε στον στόλο δικτύου μικρών και μεσαίων αποστάσεων της Air France και αποτελεί το πιο πρωτοποριακό και αποδοτικό αεροσκάφος στην κατηγορία του με έναν διάδρομο.

Προσφέρει μείωση κόστους της τάξης του 10% σε σύγκριση με τα Airbus A318 και A319 και ξεχωρίζει για την ενεργειακή του απόδοση, καταναλώνοντας λιγότερα καύσιμα κατά 20% από τα αεροσκάφη που αντικαθιστά, ενώ οι εκπομπές άνθρακα μειώνονται επίσης κατά 20%.

Το αποτύπωμα θορύβου είναι κατά 34% χαμηλότερο. Τα χαρακτηριστικά αυτά θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της Air France και στην επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης. Μέχρι το 2030 η εταιρεία θα έχει μειώσει τις συνολικές εκπομπές CO2 ανά επιβάτη κατά 50% σε σύγκριση με το 2005, ή 15% σε απόλυτους αριθμούς.

Η Air France δεσμεύεται επίσης να συνεργαστεί με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς και τις δημόσιες αρχές για την επίτευξη του κλιματικού στόχου μηδενικών καθαρών εκπομπών CO2 έως το 2050.

Το υψηλότερο επίπεδο άνεσης κατά την πτήση

Το A220-300 της Airbus διαθέτει 148 θέσεις, σε διαμόρφωση 3-2 θέσεων (5 θέσεις κατά μήκος) δίνοντας την δυνατότητα στο 80% των επιβατών για θέση στο παράθυρο ή τον διάδρομο. Προσφέρει δύο καμπίνες, Business και Οικονομική, και πρόσβαση στο Air France Connect, την υπηρεσία Wi-Fi της εταιρείας κατά την πτήση.

 


Η θέση είναι η πιο φαρδιά που υπάρχει στην αγορά (48 εκατοστά). Έχει ανάκλιση 118 μοιρών και διαθέτει ρυθμιζόμενο προσκέφαλο, δερμάτινη επένδυση και εργονομικό μαξιλάρι στο κάθισμα για μεγαλύτερη άνεση. Ένα μεγάλο ατομικό τραπεζάκι, θήκη για ποτήρι, τσέπη για την αποθήκευση βιβλίων και περιοδικών, ατομικές θύρες USB A και C και βάση για tablet ή smartphone είναι ενσωματωμένα στην πλάτη του καθίσματος και συμπληρώνουν το πακέτο παροχών.

 


Η καμπίνα, η πιο άνετη και φωτεινή στην κατηγορία της, είναι διακοσμημένη με τα χρώματα της Air France – τόνοι του μπλε, έντονη παρουσία του λευκού που προσφέρει φως και αντίθεση, και λεπτομέρειες σε κόκκινο που συμβολίζουν την διάκριση της εταιρείας και την τεχνογνωσία της.

Στη μοκέτα το παραδοσιακό διακοσμητικό μοτίβο ψαροκόκαλο διαφοροποιείται λίγο και συμβολίζει τον εμβληματικό κόσμο των παρισινών διαμερισμάτων εμπνευσμένα από τον Haussmann.

Τα μεγάλα, πανοραμικά παράθυρα προσφέρουν φυσικό φως κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Από την επιβίβαση έως την προσγείωση, οι ειδικά προσαρμοζόμενες ρυθμίσεις στην καμπίνα δημιουργούν φωτεινό, δυναμικό φωτισμό την ώρα της υποδοχής και αποβίβασης, και πιο ήπιο φωτισμό για μια πιο χαλαρή και γαλήνια ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια της πτήσης. Τα ευρύχωρα ντουλάπια για τις αποσκευές είναι εύκολα προσβάσιμα.

Ο κεντρικός διάδρομος είναι ιδιαίτερα φαρδύς, επιτρέποντας στους επιβάτες να κυκλοφορούν με άνεση.

Τέλος, όπως σε όλον το στόλο της Air France, ο αέρας στην καμπίνα ανανεώνεται κάθε τρία λεπτά χάρη στο σύστημα ανακύκλωσης αέρα ΗΕΡΑ (High Efficiency Particulate Air) το οποίο μειώνει κατά 99.9% την κυκλοφορία σωματιδίων και ιών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!