Γ.Δ.
1481.3 -0,08%
ACAG
+0,17%
5.87
CENER
-0,21%
9.68
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
+1,16%
12.24
TITC
+0,33%
30.85
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
-1,53%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.24
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
-0,84%
1.708
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
-0,76%
11.8
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
+2,02%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+4,62%
9.52
ΑΤΤΙΚΑ
-0,79%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,50%
5.95
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-1,84%
1.6
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,66%
17.98
ΔΑΑ
-0,73%
7.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,65%
11.69
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,56%
0.316
ΕΒΡΟΦ
+4,84%
1.625
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
+0,44%
2.26
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
-0,20%
7.605
ΕΛΣΤΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,23%
1.756
ΕΛΧΑ
-1,16%
1.87
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,70%
1.33
ΕΤΕ
+0,50%
8.456
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,18%
2.244
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.805
ΙΑΤΡ
-1,15%
1.72
ΙΚΤΙΝ
-1,43%
0.413
ΙΛΥΔΑ
+2,31%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-1,11%
1.246
ΙΝΤΕΚ
+0,16%
6.08
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
-0,15%
3.405
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-2,99%
1.46
ΚΕΠΕΝ
+3,43%
1.81
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
-2,21%
0.486
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.2
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,87%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,22%
0.892
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.39
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
-4,74%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,34%
3.68
ΜΙΝ
-0,85%
0.585
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,19%
23.86
ΜΟΝΤΑ
-1,89%
3.63
ΜΟΤΟ
+0,89%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,35%
24.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,86%
3.47
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,77%
36.78
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+0,72%
0.278
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-1,89%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,12%
15.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
+0,27%
14.59
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-1,65%
3.923
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,06%
4.29
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,70%
7.1
ΠΡΟΦ
-1,16%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+1,80%
1.98
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+1,19%
1.695
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+0,60%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.21
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.09
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Κρι – Κρι: Αύξηση κερδών και πωλήσεων στο α΄ εξάμηνο

Στο ποσό των 70,23 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ το πρώτο εξάμηνο του 2021, έναντι 65,92 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένος κατά 6,5%.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 24,57 εκατ. ευρώ, έναντι 22,76 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2020.Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 14,65 εκατ. ευρώ, έναντι 13,8 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 12,58 εκατ. ευρώ, έναντι 11,94 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 10,05 εκατ. ευρώ, από 9,09 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2020.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2021 ανήλθαν σε 14,15 εκατ. ευρώ από 12,18 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 16,2%. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε, κυρίως, η άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν ως επακόλουθο της πανδημίας, σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε, επίσης, η ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής της εταιρείας, με την προσθήκη 800 νέων σημείων πώλησης μαζί με το λανσάρισμα νέων κωδικών παγωτού. H μάρκα ΚΡΙ-ΚΡΙ κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15,2% (στοιχεία NIELSEN Ιούνιος 2021).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μικρή μείωση -2,1%, αγγίζοντας τα 24,8 εκατ. ευρώ. Η αγορά των γιαουρτιών στην Ελλάδα, φέτος, είναι σταθερή σε όγκο αλλά αρνητική σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αυτό αποδίδεται στην υψηλή περυσινή βάση, καθώς και στις έντονες προωθητικές ενέργειες της αγοράς. Έτσι, παρόλο που καταφέρνουμε να διατηρούμε το μερίδιο αγοράς μας, η αξιακή ανάπτυξη των πωλήσεων είναι αρκετά δυσχερής. Για την ενίσχυση της θέσης της η εταιρεία επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της ώστε να απευθύνεται σε ευρύτερη καταναλωτική βάση, με πρόσφατο παράδειγμα την ενίσχυση της κατηγορίας λειτουργικών γιαουρτιών. Τέλος, με διαφημιστικές καμπάνιες και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες η εταιρεία υπεραμύνεται και προσπαθεί να ενισχύσει το μερίδιο της στην αγορά. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,2%, οριακά αυξημένο σε σχέση με την περυσινή περίοδο κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες [στοιχεία IRI σε αξία, Ιούνιος 2021].

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +9,9%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 27 εκατ. ευρώ, αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για το υπόλοιπο της χρήσης 2021, «η διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ διατηρεί επιφυλακτική στάση. Ο τομέας του παγωτού, στην τρέχουσα χρήση, φαίνεται ότι θα γνωρίσει ισχυρή ανάκαμψη μιας και στο υπόλοιπο της φετινής καλοκαιρινής σεζόν οι πωλήσεις παγωτού συνέχισαν με αντίστοιχο ρυθμό. Στον κλάδο των γιαουρτιών, η ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ελλάδα εμφανίζεται αρκετά δυσχερής, ενώ, αντίθετα, στο εξωτερικό, οι πωλήσεις γιαουρτιών αναμένεται να διατηρήσουν την ανάπτυξη που παρουσιάζουν και κατά το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης. Το προσφάτως διαμορφούμενο πληθωριστικό περιβάλλον, έχει επηρεάσει και τα κόστη βασικών εισροών μας. Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα έχει γίνει έντονη η πίεση για ανατιμήσεις σε βασικές πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε και υλικά συσκευασίας. Επιπλέον, σημαντικές ανατιμήσεις αναμένονται στα μεταφορικά κόστη και την ενέργεια. Από την εξέλιξη αυτή, τα περιθώρια κερδοφορίας μας ενδέχεται να πιεστούν, παρά τις προσπάθειες μας για μετακύλιση μέρους της αύξησης του κόστους μας, στις τιμές πώλησης των προϊόντων. Σύμφωνα με τα τρέχοντα δεδομένα, η εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι στη χρήση 2021 θα μπορούσε να επιτευχθεί αύξηση των συνολικών πωλήσεων με υψηλό μονοψήφιο ποσοστό και μικρή υποχώρηση των περιθωρίων λειτουργικής κερδοφορίας»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!