THEPOWERGAME
Το μαγικό, γραφικό, σεληνιακό τοπίο της Μήλου επέλεξε ο γαλλικός κολοσσός της παγκόσμιας μόδας Louis Vuitton να κάνει σκηνικό για τη νέα του διαφημιστική καμπάνια.
Μετά την Αμοργό που πρωταγωνιστεί στο σπότ της αλυσίδας λιανεμπορίου ένδυσης και υπόδησης Mango, η Μήλος μπαίνει στο κάδρο της γαλλικής πολυτέλειας, αφού η Louis Vuitton επέλεξε το κυκλαδίτικο νησί για την καμπάνια των πολυτελών ειδών ταξιδίου του οίκου. Τη φωτογράφιση ανέλαβε η διάσημη Viviane Sassen.
Στην καμπάνια, όπου πρωταγωνιστούν κυρίως παιδιά, ο γαλλικός οίκος μόδας υμνεί την μοναδική ομορφιά του κυκλαδίτικου νησιού με τους βραχώδεις σχηματισμούς και τις χρυσαφένιες παραλίες με τα μοναδικά καταγάλανα νερά.
Υπενθυμίζεται ότι η Μήλος αναδείχθηκε από τους πολυάριθμους αναγνώστες του κορυφαίου αμερικανικού ταξιδιωτικού περιοδικού «Travel + Leisure» ως το καλύτερο νησί στον κόσμο και στην Ευρώπη για το 2021 κατά τη διάρκεια ψηφοφορίας για τα World’s Best Awards 2021.
An ode to the inner child. #LouisVuitton’s new campaign translates the Maison’s core values into a reverie of adventure and possibility. Discover the joyful images captured by Viviane Sassen in Milos, Greece, at https://t.co/IEqhDFKJxo pic.twitter.com/N5TLN660Jx
— Louis Vuitton (@LouisVuitton) September 18, 2021
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.