Γ.Δ.
1493.11 +0,19%
ACAG
+1,52%
6.03
BOCHGR
+0,42%
4.78
CENER
-1,01%
9.81
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,61%
8.15
EVR
0,00%
1.475
NOVAL
+0,21%
2.345
OPTIMA
+1,57%
12.9
TITC
+3,49%
41.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+6,89%
1.8
ΑΒΕ
+1,53%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+1,28%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,35%
4.285
ΑΛΦΑ
+0,09%
1.7005
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.23
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,26%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
+2,60%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
+0,35%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,52%
1.945
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,79%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,74%
1.465
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.4
ΔΑΑ
-0,74%
8.1
ΔΑΙΟΣ
+0,58%
3.44
ΔΕΗ
+0,24%
12.29
ΔΟΜΙΚ
+1,18%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-2,01%
1.95
ΕΕΕ
-0,86%
32.22
ΕΚΤΕΡ
-1,43%
1.796
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
+0,89%
2.27
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,68%
2.2
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.68
ΕΛΣΤΡ
-0,95%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-0,63%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,70%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,42%
1.21
ΕΤΕ
0,00%
8.02
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+2,06%
2.333
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.72
ΙΑΤΡ
+0,63%
1.605
ΙΚΤΙΝ
+1,54%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
-1,63%
1.815
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.695
ΙΝΚΑΤΔ
+3,47%
0.0209
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.56
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.086
ΙΝΤΕΚ
+0,67%
6.05
ΙΝΤΕΤ
-1,63%
1.21
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+1,12%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,65%
0.466
ΚΟΥΑΛ
+0,14%
1.42
ΚΟΥΕΣ
-0,82%
6.05
ΚΡΙ
-0,63%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.78
ΛΑΜΔΑ
-1,93%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+2,80%
1.1
ΛΕΒΚ
-0,72%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
+0,63%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+3,16%
2.94
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,68%
2.95
ΜΙΝ
-4,67%
0.51
ΜΟΗ
-0,38%
21
ΜΟΝΤΑ
+4,13%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,89%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+2,34%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,97%
32.82
ΝΑΚΑΣ
+2,68%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,50%
0.8
ΞΥΛΚ
-0,67%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,11%
27.3
ΟΛΠ
-1,84%
29.35
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
+2,18%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
-1,15%
14.58
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,92%
1.1
ΠΑΠ
-0,78%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,27%
4.11
ΠΕΡΦ
-1,74%
5.64
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.22
ΠΛΑΘ
+1,22%
4.165
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-3,70%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,65%
1.22
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-0,56%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
-0,88%
1.685
ΣΑΡ
+0,93%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,67%
5.9
ΣΠΙ
+1,61%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+1,91%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,10%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,00%
3.96
ΧΑΙΔΕ
+6,19%
0.6

Goldman Sachs: Eπενδυτική ευκαιρία η Motor Oil – Στα 18 ευρώ η τιμή-στόχος

Μία από τις πιο ελκυστικές επενδυτικές ευκαιρίες στον κλάδο των διυλιστηρίων της περιφέρειας CEEMEA, χαρακτηρίζει τη μετοχή της Motor Oil η Goldman Sachs, καθώς εκτιμά ότι η εταιρεία θα ωφεληθεί σημαντικά από τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη των περιθωρίων διύλισης στην Ευρώπη.

Σε σημερινή του έκθεση, ο οίκος δίνει σύσταση «buy» και τιμή-στόχο 12μηνου στα 18 ευρώ για τη Motor Oil.

Oι τρεις βασικοί παράγοντες

Η Goldman Sachs επισημαίνει τρεις βασικούς παράγοντες που δικαιολογούν τη σύσταση για αγορά:

1.Η πολυπλοκότητα του διυλιστηρίου και τα υψηλής ποιότητας προϊόντα θα επιτρέψουν στη Motor Oil να ωφεληθεί από την ανάκαμψη των περιθωρίων διύλισης που αναμένεται στο β’ εξάμηνο του 2021 και το 2022. Σε συνδυασμό με την ικανότητα της Motor Oil να επεξεργαστεί βαρύ αργό πετρέλαιο (πάνω από 90%), το οποίο σύμφωνα με τον οίκο θα είναι φθηνότερο σε σύγκριση με το Brent, θα οδηγήσει σε αύξηση του περιθωρίου διύλισης κατά περίπου 4 δολάρια/βαρέλι από το 2020 έως το 2022.

2.Ελκυστικές προοπτικές ελεύθερων ταμειακών ροών: Η Goldman εκτιμά ότι τα EBITDA της Motor Oil θα διπλασιαστούν από το 2020 έως το 2022. Σε συνδυασμό με τη μείωση των capex, θα οδηγήσουν κατά μέσο όρο σε απόδοση ελεύθερων ταμειακών ροών 13% την περίοδο 2021-2023, σε σύγκριση με το 9% που προβλέπεται ο μέσος όρος των διυλιστηρίων της περιφέρειας CEEMEA.

3.Πιθανότητα μερίσματος. Η Goldman εκτιμά ότι η Motor Oil θα επιστρέψει σε καταβολές μερίσματος το 2021, με ώθηση από τις προβλέψεις για αύξηση τζίρου και ελεύθερων ταμειακών ροών.

Αυτό μεταφράζεται σε μέση μερισματική απόδοση 9% την περίοδο 2021-23, έναντι 7% που εκτιμάται ο μέσος όρος των διυλιστηρίων της περιφέρειας CEEMEA.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!