THEPOWERGAME
Αποτελεί το Άγιο Δισκοπότηρο του ομίλου Vivartia. Και ο Μπάρμπα Στάθης το απέδειξε και πέρυσι εν μέσω της πανδημίας.
Ο κλάδος κατεψυγμένων του ομίλου Vivartia πέτυχε πέρυσι αύξηση του κύκλου εργασιών της τάξεως του 3,9% στα 161,9 εκατ. ευρώ, ενίσχυσε τα μερίδιά του σε αξία στην κατηγορία των λαχανικών κατά 0,8% και στην κατηγορία των φρέσκων σαλατών κατά 1,7%, ενώ παρουσίασε οριακές απώλειες στην κατηγορία της κατεψυγμένης ζύμης.
Αποτέλεσμα τα κέρδη προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων να ξεπεράσουν τα 26,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 2 εκατ. (+8,1%) έναντι του 2019 (24,4 εκατ.).
Η μεταβολή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κύκλου εργασιών και τον εξορθολογισμό του κόστους παραγωγής.
Σε ότι αφορά τις εξαγωγές, αυτές αυξήθηκαν πέρυσι κατά 10,7% σε σχέση με το 2019. Το αποτέλεσμα αυτό, οφείλεται στην ανάπτυξη των υφιστάμενων πελατών, τη συνεργασία με νέους πελάτες και την είσοδο σε νέες αγορές.
Ειδικότερα, η αύξηση των εξαγωγών προήλθε κατά 7,1% από την αγορά της Αμερικής και κατά 3,6% από την αγορά της Ευρώπης.
Παράλληλα συνέχισε το επενδυτικό του πλάνο για την επέκταση των παραγωγικών του υποδομών και τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής του διαδικασίας.
Οι επενδύσεις ανήλθαν σε 14,7 εκατ. ευρώ, και αφορούν κυρίως κτιριακές εγκαταστάσεις, νέες γραμμές παραγωγής, συγκομιστικές και συσκευαστικές μηχανές και πλήρως αυτοματοποιημένους ψυκτικούς θαλάμους.
Στόχος του συγκεκριμένου πλάνου είναι ο εξ’ ορθολογισμός του κόστους παραγωγής και η βελτιστοποίηση του παραγωγικού της μοντέλου καθώς οι ανωτέρω επενδύσεις αναμένεται να πετύχουν εξοικονόμηση ενέργειας κατά 60% περίπου και αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης της εταιρείας.
Επίσης πέρυσι ενίσχυσε την γκάμα των προϊόντων του. Στην κατηγορία ζυμαρικά με λαχανικά παρουσίασε δυο νέους κωδικούς υψηλής διατροφικής αξίας με ζυμαρικά ολικής άλεσης.
Στην κατηγορία των ζυμών η νέα γεύση «Χορευτή Κασερόπιτα με παραδοσιακά τυριά της ελληνικής διατροφής» και μέσα στο πλαίσιο της ανάπτυξης και της καινοτομίας προχώρησε στο επαναλανσάρισμα των «Croissants βουτύρου» όπου ανανεώθηκαν οι συσκευασίες.
Οι παραπάνω ενέργειες επιβεβαιώθηκαν θετικά από τους καταναλωτές οδηγώντας το κλάδο στο να παρουσιάσει αύξηση πωλήσεων έναντι του 2019 (+3,9%).