THEPOWERGAME
Η είδηση της δημιουργίας του IKEA Νέας Γενιάς στο The Mall Athens στο Μαρούσι μπορεί να έπεσε σαν κεραυνός έρχεται όμως να επισφραγίσει και να επεκτείνει την συνεργασία του ομίλου Fourlis με την Lamda Development, που ανακοινώθηκε στις αρχές του καλοκαιριού και αφορά στην ανάπτυξη εμπορικού πάρκου λιανικής από τον πρώτο στο Ελληνικό. Η έλευση του IKEA στο Mall είναι μια κίνηση win-win για τους δύο ομίλους, καθώς το πολυκατάστημα και το εμπορικό κέντρο αποτελούν δύο από τους πλέον μαζικούς προορισμούς για αγορές στο λεκανοπέδιο.
Το «καταραμένο» πατάρι
Πού όμως, βρέθηκαν 2.000 τ.μ. για το κατάστημα Νέας Γενιάς της IKEA σε ένα Mall όπου οι μεγάλοι χώροι δεν υπάρχουν και αν δημιουργηθούν εξαφανίζονται σε χρόνο dt; Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, δεν υπάρχει αποχώρηση κάποιας γνωστής αλυσίδας και το νέο κατάστημα θα καλύψει το σύνολο του 4ου επιπέδου. Πρόκειται για τον χώρο όπου φιλοξενούνταν έως και πριν από λίγες ημέρες μόνο το εστιατόριο La Pasteria. Πλέον έχει βρεθεί νέος χώρος στο τρίτο επίπεδο με την επαναλειτουργία του να ξεκινάει τις επόμενες ημέρες.
Με εξαίρεση το ιταλικό εστιατόριο του ομίλου εστίασης της Vivartia κανένα άλλο concept δεν κατάφερε να μακροημερεύσει στο 4ο επίπεδο του The Mall Athens. Είχαν γίνει απόπειρες αρχικά να είναι ο χώρος που θα φιλοξενεί εστιατόρια που δεν θα απευθύνονται σε μαζικό κοινό, όμως το εγχείρημα απέτυχε. Μικρό διάστημα κατάφερε να λειτουργήσει γυμναστήριο και κέντρο αισθητικής, όπως και το αμερικανικό εστιατόριο Hooters. Τα τελευταία χρόνια οι αδιάθετοι χώροι χρησιμοποιούνταν περιστασιακά για εκθέσεις και φιλανθρωπικές εκδηλώσεις, ενώ ξεχώριζε η έκθεση προϊόντων τεχνολογίας και που πραγματοποιούσε σε ετήσια βάση η Κωτσόβολος.
Το εστιατόριο IKEA
Η ύπαρξη σημαντικού εξωτερικού χώρου στο 4ο επίπεδο είναι ιδανική για την περίπτωση του IKEA Νέας Γενιάς καθώς φιλοδοξεί να λειτουργήσει πλήρες εστιατόριο όπως αυτά που φιλοξενούνται στα καταστήματα του εμπορικού κέντρου στο Αεροδρόμιο και του IKEA στον Κηφισό. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τμήμα των εστιατορίων είναι σημαντικό και στην ελληνική αγορά καθώς πετυχαίνουν ένα καθόλου ευκαταφρόνητο 6% του συνολικού τζίρου. Στην περίπτωση του συγκεκριμένου καταστήματος όπου τα διαθέσιμα προϊόντα κινούνται στα επίπεδα των 1.000 κωδικών η συμβολή της εστίασης αναμένεται να είναι σημαντικά μεγαλύτερη.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι για τη Lamda Divelopment η έλευση του IKEA Νέου Τύπου σηματοδοτεί την έναρξη της ανανέωσης που επιδιώκει για το The Mall Athens. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε πρόσφατα η διοίκηση της εταιρείας, το εμπορικό κέντρο που ξεκίνησε την λειτουργία του μετά τους Ολυμπιακούς της Αθήνας, θα ανακαινισθεί στα τέλη της επόμενης χρονιάς ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και στην αισθητική της νέας εποχής.