THEPOWERGAME
Μπορεί το όνομα Arivia να μην λέει πολλά όμως το προϊόν Viotros που είναι το βασικό της brand είναι ιδιαίτερα γνωστό στους λάτρεις των φυτικών τυροκομικών. Στους Έλληνες καταναλωτές είναι επίσης γνωστό το φυτικό τυρί της Viofast. H εταιρεία η οποία στο γύρισμα του 2020 εξαγοράστηκε από την πολυεθνική Upfield διαθέτει παραγωγικές εγκαταστάσεις στην Βόρεια Ελλάδα όπου εργάζονται πάνω από 500 άτομα και το εργοστάσιο της έχει την δυνατότητα παραγωγής 2.500 τόνων το μήνα. Είναι κορυφαία εταιρεία παγκοσεργοσταμίως στα φυτικά τυριά με βασικό συστατικό το λάδι καρύδας.
Οι δρόμοι που της άνοιξε η Upfield βοήθησαν να επιταχυνθεί ακόμη περισσότερο η ανοδική της πορεία. Συγκεκριμένα ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 104,2 εκατ. ευρώ το 2020, έναντι 70,5 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης χρήσης 2019, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 47,59%. To εντυπωσιακό είναι ότι σχεδόν οι μισές πωλήσεις (49,8 εκατ. ευρώ) αφορούν πωλήσεις στην Αμερική η οποία το 2020 έγινε η βασική αγορά της Arivia. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου ανήλθαν κατά τη χρήση 2020 σε 37,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 76,59% σε σχέση με το 2019.
Ανοδική πορεία και το 2021
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η διοίκηση στην έκθεση του ισολογισμού του 2020 δεν έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα από την πανδημία και μάλιστα ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη κινούνται ανοδικά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς. Παράλληλα προκειμένου να αντισταθμίσει τον κίνδυνο από τυχόν μελλοντικές πληθωριστικές πιέσεις η Arivia συνεχίζει να επενδύει σε προϊόντα private label, με ταυτόχρονη σημαντική ενίσχυση των πωλήσεων των ίδιων εμπορικών σημάτων. Κατά συνέπεια διατηρεί ένα ισορροπημένο μίγμα πωλήσεων που επιτυγχάνει αυξημένη ρευστότητα και έντονη αναπτυξιακή και βιώσιμη προοπτική από τη μελλοντική εκμετάλλευση της πορείας των ίδιων σημάτων.
Σε ότι αφορά την τρέχουσα χρήση αναμένεται να εκμεταλλευτείτε όσο καλύτερα γίνεται την ενσωμάτωση της από την Upfield. Συγκεκριμένα στους στόχους της εταιρείας είναι η εκμετάλλευση του παγκόσμιου δικτύου της πολυεθνικής για διείσδυση στις αγορές χωρών που μέχρι σήμερα η Εταιρεία δεν είχε πρόσβαση ή περιορισμένη εμπορική παρουσία καθώς και η ωφέλεια από τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας λόγω των δικτύων διανομής και παραγωγής της Upfield.