Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Siemens – Continental: Συνεργάζονται και προωθούν τους eHighways

Η Siemens Mobility και η Continental Engineering Services (CES) θα συνεργαστούν μελλοντικά για την ανάπτυξη και την κατασκευή παντογράφων για φορτηγά. Η τεχνολογία eHighway της Siemens Mobility τροφοδοτεί φορτηγά με ηλεκτρική ενέργεια μέσω εναέριων γραμμών. Η συνεργασία στοχεύει στην ηλεκτροδότηση βασικών τμημάτων του δικτύου αυτοκινητόδρομων της Γερμανίας με εναέριες γραμμές και, συνεπώς, στη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 από τα φορτηγά. Η νέα συνεργασία συνδυάζει τεχνογνωσία από δύο τεχνολογικούς κόσμους: η Siemens Mobility είναι ειδικός στην ηλεκτροκίνηση σιδηροδρόμων, ενώ η Continental Engineering Services είναι πάροχος υπηρεσιών ανάπτυξης και παραγωγής για τεχνολογίες αυτοκινήτων. Οι δύο εταιρείες θα συνδυάσουν την τεχνογνωσία τους για να επιτύχουν τη γρήγορη παραγωγή παντογράφων για φορτηγά.

«Οι εμπορευματικές μεταφορές μέσω αυτοκινητοδρόμων διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Στη Γερμανία, αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο όλων των εκπομπών CO2 στον τομέα των μεταφορών. Οι κατασκευαστές φορτηγών υλοποιούν διάφορες ιδέες για να μειώσουν αυτή την επιβάρυνση. Με τον eHighway, η Siemens Mobility έχει ήδη αναπτύξει μια τεχνολογία έτοιμη προς χρήση ώστε οι μεταφορές των φορτηγών να είναι ενεργειακά και οικονομικά αποδοτικές και χωρίς να εκπέμπουν CO2. Η ίδια τεχνολογία μπορεί να συνδυαστεί με άλλα συστήματα κίνησης και να γίνει η βάση για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής σε αυτόν τον τομέα», λέει ο Michael Peter, CEO της Siemens Mobility.

Στον eHighway, τα φορτηγά μπορούν να λειτουργούν πλήρως με ηλεκτρική ενέργεια και ταυτόχρονα να φορτίζουν τις μπαταρίες τους χωρίς να χρησιμοποιούν καύσιμο. «Στη CES, εφαρμόζουμε την αρχή της ηλεκτροδότησης σιδηροδρόμων στον αυτοκινητόδρομο. Οι παντογράφοι θα αναπτυχθούν περαιτέρω και θα κατασκευαστούν για να πληρούν τα πρότυπα της αυτοκίνησης. Η συνεργασία μεταξύ της Siemens Mobility και της Continental Engineering Services σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη κλιματικά ουδέτερων εμπορευματικών μεταφορών», εξηγεί ο Dr. Christoph Falk-Gierlinger, CEO της CES.

Η ειδοποιός διαφορά με τον eHighway είναι ότι δεν χρειάζεται να ηλεκτροδοτηθούν ολόκληροι οι αυτοκινητόδρομοι. Η «Εθνική Πλατφόρμα για το Μέλλον της Κινητικότητας», μια πρωτοβουλία καινοτομίας του Ομοσπονδιακού Υπουργείου Μεταφορών, συνιστά έως το 2030 να εξοπλιστούν 4.000 χιλιόμετρα συστημάτων τροφοδοσίας με ηλεκτρική ενέργεια μέσω εναέριων γραμμών, λαμβάνοντας υπόψη ότι η κατανάλωση περίπου δύο τρίτων της κατανάλωσης καυσίμου σε μεγάλες αποστάσεις πραγματοποιείται στα 4.000 από τα 13.000 χιλιόμετρα του δικτύου αυτοκινητόδρομου με τη μεγαλύτερη χρήση. Εάν αυτός ο πυρήνας δικτύου μπορεί να ηλεκτροδοτηθεί και τα φορτηγά που κινούνται στις διαδρομές με ηλεκτρικούς κινητήρες (μπαταρία, υβριδικά, υδρογόνο) μπορούν να τροφοδοτούνται εύκολα με ηλεκτρική ενέργεια, αυτό θα συμβάλει σημαντικά στην προστασία του κλίματος.

Ο eHighway της Siemens Mobility δοκιμάζεται επί του παρόντος σε τρεις δημόσιες διαδρομές στη Γερμανία: στον αυτοκινητόδρομο Α5 στην πολιτεία της Έσσης μεταξύ του κόμβου Zeppelinheim/Cargo City Süd στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και Darmstadt/Weiterstadt, στην πολιτεία Schleswig-Holstein στον αυτοκινητόδρομο Α1 μεταξύ των κόμβων Reinfeld και Lübeck, και στον ομοσπονδιακό αυτοκινητόδρομο B462 στην πολιτεία Μπάντεν-Βυρτεμβέργη μεταξύ Kuppenheim και Gaggenau. Οι δοκιμές πεδίου του eHighway χρηματοδοτούνται από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Περιβάλλοντος, Διατήρησης της Φύσης και Πυρηνικής Ασφάλειας. Επιπλέον, το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών υποστηρίζει την περαιτέρω χρήση των εναέριων γραμμών για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων στα λεγόμενα cluster καινοτομίας και σκοπεύει να ξεκινήσει πιλοτικά τη λειτουργία μεγάλων συστημάτων έως το 2023. Η Siemens Mobility και η CES σχεδιάζουν να δημιουργήσουν το κύριο σύστημα εναέριας τροφοδοσίας για φορτηγά στην Ευρώπη

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!