Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Μηναδάκης – Grecotel: Πώς το Cape Sounio έγινε η πρώτη επιλογή στην Αττική Ριβιέρα

Την ώρα που η τουριστική αγορά της χώρας προσπαθούσε από τον Μάιο να ισορροπήσει ανάμεσα στο ασταθές υγειονομικό τοπίο και τον διαρκή αγώνα επανεκκίνησης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η Αττική Ριβιέρα φάνηκε να βγαίνει μπροστά σε ζήτηση, με το Σούνιο να αναδεικνύεται ως ένας ιδιαίτερα ασφαλής και προτιμώμενος προορισμός.

Ειδικότερα, το Cape Sounio, το πεντάστερο boutique resort του Ομίλου Grecotel, τοποθετείται στις κορυφαίες επιλογές των επισκεπτών, τόσο από Έλληνες όσο και από ξένους.

Η αρχική ώθηση παρατηρήθηκε την περίοδο του Πάσχα τότε που υπήρξε η πρώτη κινητικότητα στον εσωτερικό τουρισμό. «Πρόκειται για μία μονάδα που βασίζεται στην ελληνική αγορά και στο σύνολο των εκατομμυρίων κατοίκων της Αττικής. Αυτό ήταν το ερέθισμα που μας ώθησε για να επανεκκινήσουμε, με στόχο πάντα να πιάσουμε όλες μας τις αγορές. Βάσει λοιπόν της εμπειρίας του 2020, τολμήσαμε να ανοίξουμε το Πάσχα έχοντας τα επικαιροποιημένα πρωτόκολλα, και πήγαμε εξαιρετικά», υπογραμμίζει στο powergame.gr ο Μιχάλης Μηναδάκης, διευθυντής του Cape Sounio, θυμίζοντας πως και το 2020 το Cape Sounio ήταν το πρώτο ξενοδοχείο της Grecotel που επαναλειτούργησε μετά το lockdown.

Σήμερα, εκτός από Έλληνες πελάτες καταγράφονται επισκέπτες από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι προέρχονται από τα συγκεκριμένα κράτη, λέει ο Μ. Μηναδάκης χαρακτηρίζοντας τη φετινή σεζόν πολύ δύσκολη και διαρκώς ρευστή. Ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό πελατών της μονάδας, αποτέλεσαν οι Ρώσοι εφόσον οι συνθήκες ευνόησαν να επισκεφτούν την Αττική Ριβιέρα., συμπληρώνει τονίζοντας πως φέτος παρατηρείται ιδιαίτερη αύξηση των μεμονωμένων πελατών (repeaters).

«Αν και ο Ιούνιος ξεκίνησε με ένα μούδιασμα, από τις 15 Ιουνίου κι έπειτα είδαμε μια ευχάριστη έκπληξη με ανοδική τάση στις κρατήσεις, ιδιαίτερα από Έλληνες και Ρώσους. Πιστεύω λοιπόν, πως ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος, και γιατί όχι και ο Οκτώβριος, θα είναι πολύ καλύτεροι μήνες σύμφωνα πάντα με τις ενδείξεις που έχουμε αυτή την ώρα», υπογραμμίζει αποκαλύπτοντας πως ήδη, το 2021 προχωρά με μια οριακή αύξηση γύρω στο 10% σε σύγκριση με το 2019.

Cape Sounio © Grecotel
Cape Sounio © Grecotel

Εμβόλια, τεστ και γιατρός COVID-19

Το προσωπικό του Cape Sounio έχει εμβολιαστεί σε ατομικό επίπεδο και όχι υπό τη μορφή υποχρεωτικότητας ή προτεραιότητας όπως είχε ειπωθεί αρχικά από τον υπουργό Τουρισμού, κατά τις ανακοινώσεις του για την επανεκκίνηση της σεζόν.

«Εμείς, επιβάλαμε τα self test πριν καν τεθεί το νομοθετικό πλαίσιο, με δικά μας όλα τα έξοδα. Το ίδιο κάναμε και με τα rapid test. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα γίνονταν τεστ σε όλο το προσωπικό, ενώ μία φορά την εβδομάδα είχαμε υγειονομικό στο ξενοδοχείο για επιπλέον τεστ. Έτσι, εξασφαλίσαμε μεγαλύτερη σιγουριά και καταφέραμε να περιφρουρήσουμε τη μονάδα. Από το 2020, που αποκτήσαμε την εμπειρία, στο θέμα των πρωτοκόλλων είχαμε ένα στόχο: να κάνουμε τον πελάτη να αισθανθεί ασφαλής, γνωρίζοντας ότι τηρούμε τις προδιαγραφές που διαφημίζουμε, χωρίς ταυτόχρονα να δίνεται η εικόνα ενός νοσοκομείου» τονίζει ο κ. Μηναδάκης.

Παράλληλα, αν κάποιος πελάτης θελήσει να υποβληθεί σε τεστ, η μονάδα δεν καλύπτει τα έξοδα, αλλά διεκπεραιώνει το ραντεβού με κάποιον εξωτερικό συνεργάτη για να πραγματοποιήσει στον επισκέπτη είτε το μοριακό (PCR) είτε το rapid test.

Όσο για τα συστήματα bubble που είδαμε να γίνονται πειραματικά στον ξενοδοχειακό κλάδο και πιο επισταμένα στην κρουαζιέρα ο κ. Μηναδάκης δεν θεωρεί ότι φέρουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα. «Αν ο κάθε πελάτης τηρεί το πρωτόκολλο δεν βλέπω το λόγο να εφαρμόσω κάτι αντίστοιχο» αναφέρει.

H πανδημία μας επηρέασε περισσότερο από τους Πολέμους του Κόλπου

Ο Μιχάλης Μηναδάκης ανέλαβε τη διοίκηση του Cape Sounio το 2016, προερχόμενος από το Grecotel Riviera Olympia Resort στην Κυλλήνη. Κρητικός από το Ρέθυμνο, είναι από τα παλαιότερα στελέχη του ομίλου, καθώς εντάχθηκε στο δυναμικό της επιχείρησης από τον Μάρτιο του 1976.

«Μια ολόκληρη ζωή και μια ολόκληρη ιστορία. Όσα χρόνια είναι ξενοδόχος ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης είμαι και εγώ ξενοδοχοϋπάλληλος μαζί του», λέει με χαμόγελο.

Εύλογα γεννάται το ερώτημα εάν η πανδημία COVID-19  είναι η πιο δύσκολη εμπειρία που έχει βιώσει όλα αυτά τα χρόνια στο ενεργητικό του. «Στην Grecotel έχουμε ζήσει πάρα πολλά… Τον Πόλεμο του Κόλπου, τον Πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας… », θυμάται.

«Οι Πόλεμοι του Κόλπου και όλες οι περιπτώσεις εχθροπραξιών, ανέκαθεν επηρέαζαν, το τουριστικό μας πακέτο, αλλά ήταν κάτι παροδικό. Εκεί δηλαδή που είχαμε μια πληρότητα 80% όλο τον χρόνο, θυμάμαι πως είχαμε πέσει στο 50%. Όμως ήταν 50% και μόνο μία χρονιά! Με την πανδημία ξαφνικά κλείσαμε και πέσαμε στο απόλυτο τίποτα!», αποκαλύπτει, περιγράφοντας την κρίση της πανδημίας ως πολύ πιο σοβαρή, πρωτόγνωρη και άκρως προβληματική.

Cape Sounio © Grecotel
Cape Sounio © Grecotel

Νο2 δύναμη φέτος η Ρωσία

Το Cape Sounio έχει περίοδο λειτουργίας από τη Μεγάλη Εβδομάδα έως τα τέλη Οκτωβρίου και τις αρχές του Νοεμβρίου, ενώ ανέκαθεν, το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς του ήταν  οι Έλληνες.

«Τα έξι χρόνια που βρίσκομαι εδώ πρώτοι είναι οι Έλληνες, μετά ακολουθούν οι Γάλλοι  και στις επόμενες θέσεις κινούνται οι Βρετανοί, οι Γερμανοί και οι Ρώσοι», λέει ο κ.Μηναδάκης. «Φέτος όμως, η Ρωσία ανέρχεται σε δεύτερη δύναμη».

Ακόμη, εξέφρασε  την επιθυμία του το Cape Sounio να καταφέρει μελλοντικά να εξελιχθεί παράλληλα και σε έναν χειμερινό προορισμό με δωδεκάμηνη λειτουργία.

Όσο για τον συνεδριακό τουρισμό, η αισιοδοξία επανέρχεται σταδιακά για τους πρώτους δύο μήνες του Φθινοπώρου, καθώς το Cape Sounio διαθέτει υποδομή συνεδριακών αιθουσών και ανέκαθεν αποτελεί ισχυρό παίκτη και σε τούτη την κατηγορία.

Εκτός από τα Bungalows, τα Family Rooms και τις Σουίτες που είναι σαν μικρά εξοχικά σπίτια με ιδιωτική πισίνα και κήπο, πολλοί είναι οι ξένοι που επιλέγουν τις Βίλες Ambassador και Presidential για ακόμη μεγαλύτερες ανέσεις και ιδιωτικότητα.

Αξιοσημείωτη είναι και η κατηγορία πελατών που προέρχεται από το yachting (ιδιωτικό και τουριστικό) μιας και η τοποθεσία αποτελεί πόλο έλξης και για τον θαλάσσιο τουρισμό.

«Ασφαλώς και παίζει ρόλο ο τομέας του yachting για το Cape Sounio. Εδώ ο κόλπος συχνά γεμίζει με ιστιοπλοϊκά αλλά και yacht με τους ταξιδιώτες να επιλέγουν το ξενοδοχείο για μερικές ημέρες διαλείμματος και ξεκούρασης από τις διακοπές εν πλω. Παίρνουν μια ανάσα και ξαναφεύγουν. Ακόμα, κάποιοι ίσως να προτιμούν την τοποθεσία καθώς είναι απάνεμα ή γιατί δεν θέλουν να πάνε το σκάφος σε μια μαρίνα», πληροφορεί ο κ. Μηναδάκης, αναφερόμενος και στο βασικό πλεονέκτημα της τοποθεσίας, την εντυπωσιακή θέα του Ναού του Ποσειδώνα από κάθε πλευρά του ξενοδοχείου.

Υψηλή αίσθηση φιλοξενίας και γαστρονομία τα δυνατά όπλα

Είναι γνωστό ότι η Grecotel φημίζεται για τα «βασιλικά» πρωινά της καθώς υπήρξε η πρώτη ξενοδοχειακή επιχείρηση που αντικατέστησε το τυποποιημένο πρωινό με  φυσικές γεύσεις και προϊόντα συχνά συνδεδεμένα από την Κρήτη και άλλους τόπους όπου στεγάζονται οι μονάδες του ομίλου.

Για τον Νίκο Δασκαλαντωνάκη άλλωστε, ένα είναι το σημαντικό για τον πελάτη: να τρώει καλά, και να κοιμάται καλά.

To Cape Sounio Gourmet Cuisine Restaurant.

Στο Cape Sounio, το γαστρονομικό κομμάτι παίζει καταλυτικό ρόλο αποτελώντας για την ίδια την επιχείρηση μια σημαντική πηγή εσόδων. Οι πελάτες έχουν αρκετές επιλογές για να γευματίσουν και να δειπνήσουν τόσο μέσα στον κύριο χώρο του ξενοδοχείου, όσο και στις ξύλινες προβλήτες στον κολπίσκο που αποτελεί και την ιδιωτική παραλία της μονάδας. Μεγάλο αβαντάζ, ο πολύπειρος Executive Chef Σάκης Τζανέτος με τους πρωτότυπους και εντυπωσιακούς συνδυασμούς ο οποίος υπογράφει όλα τα μενού του Ομίλου Grecotel.

To powergame.gr βρέθηκε στο Cape Sounio και συνάντησε τον Μιχάλη Μηναδάκη.

«H Grecotel είναι μια ανθρωποκεντρική εταιρεία εντελώς εκτός της λογικής μιας απρόσωπης πολυεθνικής τόσο στο επίπεδο του φιλοξενούμενου όσο και στο επίπεδο του προσωπικού. Στο Cape Sounio όπως και σε κάθε ξενοδοχείο του Ομίλου αυτό που μας διαφοροποιεί είναι η αίσθηση του σπιτιού, της απλόχερης προσωποποιημένης tailor made φιλοξενίας. Και αυτό είναι που τη διαφοροποιεί από οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση που κατέχει ένα δυνατό brand name στον κλάδο. Και ισχύει για κάθε μονάδα που φέρει είτε το όνομα Νίκος Δασκαλαντωνάκης, είτε Grecotel» τονίζει ο κ. Μηναδάκης.

«Το οικογενειακό λοιπόν, είναι το στοιχείο που κάνει πελάτη και προσωπικό να αισθάνεται το μέρος δικό του. Η φιλοσοφία της Grecotel στην φιλοξενία είναι ακριβώς αυτή: να δίνει όλο το ανθρώπινο στοιχείο, πέρα από τις παροχές που προσφέρει. Είναι η πινελιά που κάνει τη διαφορά», καταλήγει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!