THEPOWERGAME
Ποδαρικό με αύξηση των πωλήσεων της κατά 50% έκανε το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς η Samsung Electronics Ελλάς ενώ θετικά κατάφερε να κλείσει την περσινή χρονιά παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία στην οικονομική δραστηριότητα και την κατακόρυφη πτώση των εσόδων την τουριστική περίοδο.
Κόντρα στη μείωση που σημειώθηκε την τουριστική περίοδο η οποία αποτελεί νευραλγικό κομμάτι της οικονομίας της χώρας, της έξαρσης του ιού κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2020, των περιοριστικών μέτρων (όπως το κλείσιμο του λιανεμπορίου) η Samsung συνέχισε την ανοδική της πορεία, αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις της κατά περίπου 4%, ενώ μικρή μεταβολή σημειώθηκε στο μεικτό περιθώριο κέρδους από 19,4% σε 18,6%. Παράλληλα, διατήρησε σημαντικά ταμειακά διαθέσιμα 17 εκατ. ευρώ από 11 εκατ. ευρώ το 2019 και θετικές ταμειακές ροές.
Αναφορικά με τις πωλήσεις της πέρυσι ξεπέρασαν τα 235 εκατ. ευρώ από 226,2 εκατ. ευρώ το 2019, τα κέρδη προ φόρων έπιασαν τα 4,7 εκατ. ευρώ από 4,634 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη τα 3 εκατ. ευρώ από 4,16 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στη διανομή προϊόντων LCD, τηλεπικοινωνιακών και ψηφιακών μέσων και οικιακών συσκευών σε λιανέμπορους στην ελληνική αγορά και μοναδικός μέτοχος της οποίας είναι η SAMSUNG ELECTRONICS EUROPE ΗOLDINGS COOPERATIEF UA έχει θέσει ως στρατηγική για τη φετινή χρονιά την αύξηση των πωλήσεων καθώς και τη βελτίωση του περιθωρίου κέρδους. Σύμφωνα με το πλάνο της, αναμένεται η συνολική αύξηση του τζίρου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά δεδομένου ότι οι επιδράσεις του COVID-19 στην κατανάλωση και τουρισμό θα μετριαστούν. Η αύξηση αυτή θα επιτευχθεί με την διάθεση ανανεωμένων προϊόντων στην κινητή τηλεφωνία, στην κατηγορία του Audio Visual καθώς και την κατηγορία των Οικιακών συσκευών – Οικοσυστήματος Λευκών συσκευών (BESPOKE).
Στην κινητή με προϊόντα όπως η σειρά Galaxy S21 ULTRA 5G, Galaxy Z Flip , Note, Tablets, την ανανεωμένη σειρά Α 5G καθώς και στην κατηγορία των wearables (Galaxy Watch Fit, Active , Galaxy Buds Pro). Στο Audio Visual με τις τηλεοράσεις Premium & Neo QLED 8K στις μεγάλες διαστάσεις – Lifestyle TVs (The Frame, The Serif, The Sero) καθώς και τις οθόνες Gaming. Τα πλυντήρια, στεγνωτήρια και τα ψυγεία side by side θα συντελέσουν στην αύξηση του τζίρου. Τέλος, αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη του τμήματος των εταιρικών πελατών (B2B).