Γ.Δ.
1456.98 +0,31%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
-0,22%
4.53
CENER
+0,22%
9.13
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,02%
7.9
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
+0,96%
12.68
TITC
+1,14%
40.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,94%
1.508
ΑΒΕ
+0,22%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,58%
2.585
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
+1,11%
1.597
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,79%
10.15
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+3,36%
7.38
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
+1,37%
2.22
ΒΙΟ
+2,09%
5.38
ΒΙΟΚΑ
+0,80%
1.88
ΒΙΟΣΚ
-2,19%
1.565
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.3
ΔΑΑ
+0,10%
8.008
ΔΑΙΟΣ
-5,03%
3.4
ΔΕΗ
+1,29%
11.75
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,60%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-0,28%
1.75
ΕΕΕ
+0,87%
32.46
ΕΚΤΕΡ
+5,60%
1.848
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+2,76%
14.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,03%
1.958
ΕΛΠΕ
-0,21%
7.285
ΕΛΣΤΡ
-1,44%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
1.87
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,42%
1.18
ΕΤΕ
-0,41%
7.808
ΕΥΑΠΣ
+2,49%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.83
ΕΥΡΩΒ
+0,13%
2.253
ΕΧΑΕ
+1,23%
4.525
ΙΑΤΡ
+2,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.82
ΙΝΛΙΦ
-0,63%
4.72
ΙΝΛΟΤ
+1,80%
1.016
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,40%
2.9
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,65%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,67%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-2,54%
1.15
ΚΟΥΕΣ
+2,39%
6
ΚΡΙ
-1,30%
15.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+1,09%
0.745
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,63%
2.93
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,46%
20.26
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,74%
2.67
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,87%
25.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
-0,46%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,60%
33.6
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-3,41%
0.794
ΞΥΛΚ
+0,74%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-1,00%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-1,28%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,32%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,88%
0.805
ΟΤΕ
-0,67%
14.75
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,67%
3.917
ΠΕΡΦ
+1,30%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.26
ΠΛΑΘ
+0,64%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+3,51%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+1,12%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,50%
0.329
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-5,00%
0.494
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+1,02%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,86%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+1,76%
3.765
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Στο +122% η ανάπτυξη τους στο α’ εξάμηνο

Τον αλματώδη ρυθμό ανάπτυξης +122% σημείωσαν το πρώτο εξάμηνο του 2021 τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, η Δευτέρα μεταξύ 11 το πρωί και 12 το μεσημέρι ήταν η δημοφιλέστερη ώρα κατά την  οποία οι καταναλωτές έκαναν online τα ψώνια της εβδομάδας.

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο εξαμηνιαίο report που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

Στο δείγμα του eRetail Audit, που περιλαμβάνονται 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online σούπερ μάρκετ, ο ρυθμός ανάπτυξης το πρώτο εξάμηνο του 2021 άγγιξε το +148%. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το διάστημα που μελετά η παρούσα έρευνα, αναδεικνύονται οι εξής:

  • +192% σε προϊόντα για κατοικίδια,
  • +179% σε προϊόντα αρτοποιίας,
  • +173% σε ποτά και αναψυκτικά,
  • +155% σε φρέσκα τρόφιμα,
  • +144% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης,
  • +143% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
  • +142% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
  • +139% σε διάφορα προϊόντα,
  • +133% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και
  • +99% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Η μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί τα πρώτο εξάμηνο του 2021 στα €78,70 με το ΦΠΑ και να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Μάλιστα τα σχεδόν 15 τεμάχια από τα συνολικά 37,5 που περιέχει το αγοραστικό καλάθι, αποτελούν φρέσκα τρόφιμα.

Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, τον οποίο θα συναντήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο report της εταιρείας, συνεχίζει να αυξάνεται το πρώτο εξάμηνο του 2021, αγγίζοντας το 3,9% και πάνω από 1,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2020.

Ανάμεσα στα ευρήματα της εταιρείας όσον αφορά τα marketing κανάλια, σημειώθηκε νέο ρεκόρ με το 37% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις στα Online Super Markets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), οι οποίες γνωρίζουν μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη, με χαρακτηριστική αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2020. Από την άλλη πλευρά, σημειώθηκε μια πτώση 7,5 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2020 στις πωλήσεις που προήλθαν από οργανικά αποτελέσματα (21% το πρώτο τρίμηνο και 16% το δεύτερο τρίμηνο του 2021).

Το work-from-home trend εξακολουθεί να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές για την διεξαγωγή των αγορών τους, με το 71% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops. Η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!