Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Coca Cola-Marketing Greece: Γαστρονομικό ταξίδι στις ελληνικές γεύσεις

H Coca Cola και η Marketing Greece ανακοινώνουν τη συνεργασία τους με στόχο την ανάδειξη γαστρονομικών προορισμών της χώρας.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «Με στόχο την ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας των ελληνικών προορισμών ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Marketing Greece και η Coca – Cola ενώνουν τις δυνάμεις τους και μοιράζονται με το ταξιδιωτικό κοινό την γαστριμαργική πλευρά της Ελλάδας.

Από τις παραδοσιακές γεύσεις της Μάνης και της Σύρου, στην πλούσια γαστρονομική σκηνή της Αθήνας. Και από τη διάσημη κρητική κουζίνα στο εύρος των γευστικών επιλογών της Θεσσαλονίκης, όπου μέσα σε λίγη ώρα μπορεί κανείς να μεταβεί από το city urban περιβάλλον στη γαλαζοπράσινη ακτογραμμή της Χαλκιδικής και την εμπειρία γεύσεων που προσφέρει απλόχερα.

Μια σειρά από videos και ταξιδιωτικά άρθρα αποτελούν το όχημα για την προβολή του γαστρονομικού πολιτισμού των προορισμών, με το πρώτο μέρος να είναι ήδη live στα κανάλια επικοινωνίας του discovergreece.com και της Coca-Cola, ενώ το επόμενο διάστημα θα ολοκληρωθούν τα γυρίσματα του δεύτερου μέρους.

Η ναυαρχίδα της ελληνικής κουζίνας, το ελαιόλαδο, δίνει τη θέση της σε ένα λαχταριστό πιάτο καγιανά σε μια παραδοσιακή ελληνική αυλή. Το διάσημο Σαν Μιχάλη με φόντο τη Σύρο ταξιδεύει το κοινό στον κόσμο των Κυκλάδων, οι γεύσεις του Αιγαίου ντύνονται με ένα μαγευτικό δειλινό, ενώ το λαχταριστό πιάτο των διάσημων γεμιστών δίνει την σκυτάλη σε ένα πλάνο γεμάτο καλοκαιρινές γεύσεις στη νησιωτική πλευρά της Αθήνας.

«Η γαστρονομική ταυτότητα ενός προορισμού περιλαμβάνει πέρα από τις τοπικές γεύσεις και μέρος της ιστορίας, παράδοσης και του πολιτισμού του ίδιου του τόπου. Και αυτή η διάσταση της γαστρονομίας αποτελεί για τον ελληνικό τουρισμό ένα μοναδικό πλεονέκτημα, καθώς συμπληρώνει την ταξιδιωτική εμπειρία του επισκέπτη και ενεργοποιεί στο σύνολο τις αισθήσεις του, επιτυγχάνοντας να μετατρέπεται σε αυτό που αποκαλούμε τουρισμό βιωματικών εμπειριών. Το όραμά μας για την ελληνική γαστρονομία βρήκε κοινό πεδίο με αυτό της Coca- Cola, και είμαστε χαρούμενοι που για μια ακόμα φορά εμπιστεύεται και στηρίζει τις δράσεις μας.», δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

«O τουρισμός αποτελεί σημαντικό πυλώνα στήριξης της εθνικής οικονομίας ενώ παράλληλα συμβάλλει στην ενίσχυση της απασχόλησης. Έτσι και για εμάς, ο ελληνικός τουρισμός αποτελεί στρατηγικό πυλώνα δράσης σε τοπικό επίπεδο. Παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας για την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό είμαστε περήφανοι που για ακόμη μια φορά συνεργαζόμαστε με τη Marketing Greece, στηρίζοντας εμπράκτως την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς μέσω ολοκληρωμένων προγραμμάτων. Η νέα μας καμπάνια, με τίτλο «Μαζί, δίνουμε στο καλοκαίρι μοναδική γεύση» είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη και έχει στόχο τη στήριξη του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας. Μέσα από μοναδικό, ταξιδιωτικό περιεχόμενο γαστρονομίας θέλουμε να προσφέρουμε καλοκαιρινές εμπειρίες με πρωταγωνιστή τις παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις, παρέα με μια παγωμένη Coca-Cola!» δήλωσε σχετικά ο Στέφανος Νίκας, Business Operations Manager της The Coca-Cola Company για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα.

Το περιεχόμενο της καμπάνιας θα φιλοξενηθεί και θα προωθηθεί στο discovergreece.com και το οικοσύστημά του αντίστοιχα. Παράλληλα, η καμπάνια θα ενταχθεί σε στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις της Coca-Cola, όπως Bus Stop Panels, Airports Monitors και Digital Campaign».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!