Γ.Δ.
1437.68 0,00%
ACAG
0,00%
5.9
CENER
0,00%
9.94
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
0,00%
9.69
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
0,00%
12.34
TITC
0,00%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
0,00%
1.404
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
0,00%
2.895
ΑΛΦΑ
0,00%
1.594
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.56
ΑΤΤ
0,00%
8.28
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.89
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.66
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.68
ΔΑΑ
0,00%
7.91
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.74
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.34
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.319
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.54
ΕΕΕ
0,00%
31.64
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.946
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.08
ΕΛΠΕ
0,00%
7.08
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.2
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.714
ΕΛΧΑ
0,00%
1.87
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.25
ΕΤΕ
0,00%
8.014
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.52
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.085
ΕΧΑΕ
0,00%
4.65
ΙΑΤΡ
0,00%
1.6
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.665
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.11
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.93
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.188
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.82
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.245
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.245
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.42
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.525
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.458
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.178
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.29
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.85
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
38.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.935
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.238
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.42
ΜΙΝ
0,00%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.66
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.94
ΜΟΤΟ
0,00%
2.605
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
22.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.92
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.846
ΞΥΛΚ
0,00%
0.268
ΞΥΛΠ
0,00%
0.39
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
26.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
0,00%
16.12
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.847
ΟΤΕ
0,00%
14.99
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.3
ΠΕΙΡ
0,00%
3.952
ΠΕΡΦ
0,00%
6.72
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.14
ΠΛΑΘ
0,00%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.91
ΣΑΡ
0,00%
10.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.48
ΣΠΙ
0,00%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.15
ΤΖΚΑ
0,00%
1.32
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.212
ΦΡΛΚ
0,00%
3.78
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Θεσσαλία: Εντός του φθινοπώρου οι διαγωνισμοί του 1,5 δισ. για οδικά και τρένο

Ενώ έχει ήδη εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση για τα έργα αποκατάστασης του οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες που θα επιτρέψουν την χορήγηση των πιστώσεων. Δεδομένου του μεγέθους των απαιτούμενων οικονομικών πόρων, που για τα συγκεκριμένα έργα (οδικά και σιδηροδρομικά) ανέρχεται  σε 1,5 δισ. ευρώ περίπου, οι διαδικασίες είναι εκ των πραγμάτων χρονοβόρες, σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη. Τα ίδια στελέχη υποστηρίζουν πως «εντός του φθινοπώρου θα γίνει η πρόσκληση των οικονομικών φορέων, προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία άμεσα και να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό».

Τα έργα αναμένεται να χωριστούν σε οκτώ εργολαβίες (τέσσερις για τα οδικά και άλλες τόσες για τα σιδηροδρομικά) που στην ουσία θα διεκδικήσουν είτε αυτόνομα, είτε σε κοινοπραξίες, οι τέσσερις μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι. Οι διαγωνισμοί, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα προκηρυχθούν από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το μεγάλο στοίχημα είναι βέβαια η ταχεία ολοκλήρωση των εργασιών (έχει ήδη περάσει ένας χρόνος από την θεομηνία στην Θεσσαλία) καθώς η χρηματοδότηση γίνεται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στο υπουργείο έχουν υποστηρίξει πως οι αναθέσεις θα γίνουν με ταχύτατες διαδικασίες γιατί ο χρόνος δεν περισσεύει.

Στα σιδηροδρομικά έργα περιλαμβάνονται εργασίες αποκατάστασης της γραμμής Λάρισα – Δομοκός, της γραμμής Λάρισα – Βόλος, της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα ενώ η τέταρτη εργολαβία θα αφορά την εγκατάσταση των τεχνολογικων συστημάτων στις τρεις προηγούμενες γραμμές. Τουλάχιστον αυτός ήταν ο σχεδιασμός του υπουργείου μέχρι πρόσφατα. Το συνολικό κόστος εκτιμάται κοντά στα 465 εκατ. ευρώ.

Στα οδικά έργα, το κόστος υπολογίζεται κοντά στα 900  εκατ. ευρώ και θα μοιραστούν σε τέσσερις εργολαβίες που αφορούν αντίστοιχες περιοχές.

Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr

Διαβάστε επίσης

Άλισον Φίλιξ: Από χρυσή Ολυμπιονίκης, επιτυχημένη επιχειρηματίας

Λιμάνι Καλύμνου: “Πράσινο” φως για έργο ύψους 11,94 εκατ.

ΕΣΕΚ: Πώς θα πρασινίσει το κτιριακό απόθεμα της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!