THEPOWERGAME
Σημαντικό βήμα για την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της Metlen να κατακτήσει -μέσω της Protergia– μερίδιο 30% στην αγορά προμήθειας ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου αποτελεί η εξαγορά της Volterra, που ολοκληρώθηκε χθες, με την οποία κλείνει ένα πρώτο «κύμα» deals, που περιλαμβάνει τη Watt+Volt και την Efa Energy, καθώς και τη Unison (στο facility management). Χάρη στις κινήσεις αυτές, αλλά και στην οργανική ανάπτυξη της εταιρείας, το μερίδιο αγοράς της προσεγγίζει πλέον το 20% (από 12,8% έναν χρόνο πριν), όπως έγινε γνωστό κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων εξαμήνου της Metlen. Και η προσπάθεια περαιτέρω αύξησης του μεριδίου, όχι μόνο στα νοικοκυριά, αλλά και στους επαγγελματικούς, επιχειρηματικούς και βιομηχανικούς πελάτες συνεχίζεται, με δεδομένη την επιδίωξη της Metlen να αποτελέσει ολοκληρωμένο πάροχο ενέργειας της νέας εποχής (Utility of the Future).
«Το να πάμε από το 20% στο 30% είναι ένας πολύ απαιτητικός στόχος και όταν φτάσουμε εκεί θα πρέπει να δούμε πλέον ποιο είναι το ενεργειακό μας μείγμα, αν θα πρέπει να συνεχίσει να είναι το φυσικό αέριο και τα φωτοβολταϊκά ή αν θα πρέπει να έχουμε πολύ μεγαλύτερες επενδύσεις σε μπαταρίες», δήλωσε πρόσφατα ο επικεφαλής της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος, δίνοντας μια πρόγευση των επόμενων κινήσεων που σχεδιάζονται. Αυτές επικεντρώνονται στην οργανική ανάπτυξη της Protergia, στην περαιτέρω ενίσχυση της ικανότητάς της να απορροφά τους «κραδασμούς» από τις διακυμάνσεις των χονδρεμπορικών τιμών ηλεκτρικής ενέργειας (την οποία απέδειξε διατηρώντας αμετάβλητα τα τιμολόγια λιανικής για τον Αύγουστο, στέλνοντας ένα ισχυρό σήμα συγκράτησης σε ολόκληρη την αγορά) και στην παροχή καινοτόμων προϊόντων που θα αναδεικνύουν τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό της εταιρείας.
Τα προϊόντα αυτά θα αφορούν νοικοκυριά, με εξατομικευμένα τιμολόγια που θα λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες του πελάτη, με βάση το προφίλ κατανάλωσής του και τις ανάγκες και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κατοικίας. Θα αφορούν όμως και τη μέση και υψηλή τάση, όπου η Protergia διαθέτει μερίδιο 18,2% και 38,6% αντίστοιχα και προσβλέπει σε ακόμα μεγαλύτερα ποσοστά. Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, η ισχυρή παρουσία ιδίως στην Υψηλή Τάση -με την προσθήκη στο πελατολόγιο της Protergia της Αλουμίνιον της Ελλάδος από το τέλος του 2023- αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τη συνολική αύξηση του μεριδίου αγοράς, με δεδομένο ότι η ΑτΕ είναι από τους μεγαλύτερους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα.
Διαβάστε περισσότερα στο energygame.gr
Διαβάστε επίσης
Eurobank: Το επόμενο βήμα με την Ελληνική Τράπεζα Κύπρου
Φρέσκα κεφάλαια 50 εκατ. για τις ελληνικές startups μέσα σε 7 ημέρες!
Κοντολέων (ΕΒΙΚΕΝ): Στάση πληρωμών για το ΕΤΜΕΑΡ εξετάζουν οι βιομηχανίες