THEPOWERGAME

Τα ταξί θα μπορούν να εισέρχονται στις Ειδικές Λωρίδες Κυκλοφορίας, όπως θα προβλέπει ο νέος ΚΟΚ, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΣΑΤΑ.
Ο ΣΑΤΑ αναφέρει δε στην ανακοίνωσή του ότι αυτή την εξέλιξη μετέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, στο προεδρείο κατά την διάρκεια της σημερινής συνάντησης.
Ειδικότερα σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας εξαιρεί τα ΕΔΧ Ταξί και τις μοτοσυκλέτες από την απαγόρευση εισόδου από τις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας. Αυτό μετέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου στο Προεδρείο του ΣΑΤΑ κατά την διάρκεια της σημερινής συνάντησης. Μετά την ψήφιση του νόμου απαιτείται η σχετική υπουργική απόφαση».
Υπενθυμίζεται ότι, χωρίς ταξί βρίσκεται η Αττική από τις 6:00 το πρωί της Τετάρτης μέχρι τις 6:00 το πρωί της Πέμπτης λόγω της 24ωρης απεργίας που εξήγγειλε το Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί (ΣΑΤΑ) για τις λεωφορειολωρίδες και το φορολογικό.
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ:
Με απόφαση που πήρε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ (συνεδρίαση 05/02/2025) ορίστηκε 24ωρη απεργία των Ταξί της Αττικής την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025.
Το ΣΑΤΑ ζητεί:
- Ελεύθερη είσοδο των Ε.Δ.Χ. Ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας (λεωφορειολωρίδες).
- Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της υποκλοπής έργου από εταιρίες με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.
- Να σταματήσουν οι παράνομες εκπτώσεις – προσφορές της Uber και της Bolt που παρανομούν σκόπιμα (δεν τηρούν το νόμιμο κόμιστρο που ορίζει η Πολιτεία) και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
- Να εφαρμοστεί η τροπολογία που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρία (Ν. 4607/2019 άρθρο 75).
- Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
- Ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου 12000 ευρώ. - Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση μας είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
Ελεύθερη ταξινόμηση πολυθέσιων Ε.Δ.Χ. Ταξί & μεταχειρισμένων 5ετίας. - Τα αιτήματα μας είναι δίκαια και θα αγωνιστούμε γι΄ αυτά μέχρι εσχάτων!!!
Διαβάστε επίσης
Πώς η Ινδία μετατρέπεται σε ένα απροσδόκητο πρότυπο για την Ευρώπη
Το “χρυσό” μηνιαίο κόστος ζωής σε 12 μητροπόλεις του κόσμου
Εξοικονομώ για την Αποχέτευση: Επιδοτήσεις έως 1.100 ευρώ για σύνδεση στο δίκτυο