THEPOWERGAME
Απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των βαρέων οχημάτων σε τμήμα της Εγνατίας Οδού, καθώς η σφοδρή κακοκαιρία στη Βόρεια Ελλάδα έχει προκαλέσει προβλήματα σε τμήματα του οδικού δικτύου.
Συγκεκριμένα, από το απόγευμα της Κυριακής σύμφωνα με απόφαση της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης και μέχρι την ύφεση των δυσμενών καιρικών φαινομένων και την εξομάλυνση της οδικής κυκλοφορίας των οχημάτων, απαγορεύεται προσωρινά η κυκλοφορία όλων των βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων, στον κάθετο άξονα της Εγνατία Οδού Θεσσαλονίκης – Προμαχώνα, από τη Χ.Θ. 0+000 (ανισόπεδος κόμβος Λαγκαδά) έως τη Χ.Θ. 32+800 (ανισόπεδος κόμβος Ριζιανών).
Από τις εν λόγω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις εξαιρούνται τα οχήματα έκτακτης ανάγκης (Ε.Κ.Α.Β., Π.Υ. κλπ), τα οχήματα οδικής βοήθειας, τα οχήματα που μεταφέρουν αλάτι και τα εκχιονιστικά μηχανήματα.
Να σημειώσουμε ότι βρίσκεται σε ισχύ η απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων που δεν είναι εφοδιασμένα με αλυσίδες, χιονοκουβέρτες ή χιονολάστιχα σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης.
Κακοκαιρία: Προβλήματα σε Μακεδονία & Θράκη
Η σφοδρή κακοκαιρία, με χιονόπτωση, παγετός και βροχοπτώσεις, έχει προκαλέσει προβλήματα σε τμήματα του οδικού δικτύου της ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Στην περιφερειακή ενότητα Ροδόπης η κυκλοφορία των οχημάτων έχει διακοπεί, λόγω αυξημένου όγκου υδάτων στην ιρλανδική διάβαση Μωσαϊκού, σύμφωνα με τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Σε τμήματα της επαρχιακής οδού Δρανιάς – Οργάνης – Σμιγάδας – Μυριτίσκης – Άνω Βυρσίνης – Καρδάμου – Κύμης και της επαρχιακής οδού Κέχρου – Χλόης, η κυκλοφορία όλων των οχημάτων πραγματοποιείται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων ή άλλων ανάλογων αντιολισθητικών μέσων, από τις 12 το μεσημέρι και για όσο χρονικό διάστημα επικρατούν οι δυσμενείς καιρικές.
Κακοκαιρία στη Βόρεια Ελλάδα: Πού είναι υποχρεωτικές οι αλυσίδες
Στην περιφερειακή ενότητα Ξάνθης, στη δημοτική και δασική οδό Καλλιθέας Σταυρούπολης – Δασικού Χωριού, η κυκλοφορία όλων των οχημάτων, λόγω παγετού, διεξάγεται με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.
Απαραίτητη είναι επίσης η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων λόγω χιονόπτωσης:
Από το 14ο χλμ Ε.Ο. Ξάνθης – Μ.Σ. Αγίου Κωνσταντίνου έως και τον Εχίνο.
Από το 31ο χλμ Ε.Ο. Ξάνθης – Μ.Σ. Αγίου Κωνσταντίνου έως και τα σύνορα.
Στη Δράμα, η κυκλοφορία όλων των οχημάτων διεξάγεται υποχρεωτικά με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στην επαρχιακή οδό, από τη διασταύρωση Βώλακα έως τον οικισμό Βώλακας και το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού και από το 22ο χλμ της επαρχιακής οδού Δράμας – Σιδηρονέρου έως το 53ο χλμ στον οικισμό Σκαλωτής.
Επιπλέον, σύμφωνα με αποφάσεις των διευθύνσεων Αστυνομίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, λόγω των δελτίων πρόγνωσης καιρικών φαινομένων της ΕΜΥ/ΕΜΚ και με στόχο την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, καθώς και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, ισχύει ο υποχρεωτικός εφοδιασμός όλων των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα (εφόσον δεν φέρουν ειδικά ελαστικά), για το οδικό δίκτυο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, για την κίνηση στο σύνολο του οδικού δικτύου της περιοχής ευθύνης της διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, της περιοχής ευθύνης της διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης και για την κίνηση στο ορεινό και ημιορεινό οδικό δίκτυο της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, από το ύψος του 4ου χλμ Ε.Ο. Ξάνθης-ελληνοβουλγαρικών συνόρων, έως το ύψος των ορίων με τον νομό Δράμας και έως το ύψος των ελληνοβουλγαρικών συνόρων.
Ο υποχρεωτικός εφοδιασμός όλων των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, ισχύει και για την κίνηση των οχημάτων στο ορεινό και ημιορεινό (άνω των 200μ) οδικό δίκτυο των Περιφερειακών Ενοτήτων Καβάλας και Θάσου και στο ορεινό και ημιορεινό (άνω των 200μ) οδικό δίκτυο του Δήμου Κ. Νευροκοπίου, από το 17ο χλμ Ε.Ο. Δράμας-Εξοχής έως και το 42ο χλμ Εξοχής -Συνόρων και Δ.Δ. Σιδηρονέρου Νομού Δράμας.
Διαβάστε επίσης
Κουπόνια και επιδόματα άνω των 2,2 δισ. από ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης
Καταθέσεις: Οι πλούσιοι και οι φτωχοί νομοί της Ελλάδας
Τα 5 μεγάλα ερωτήματα για τον ενεργειακό τομέα φέτος