Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το χρονικό της βλάβης και οι κανόνες ασφαλείας

Με μοναδικό στόχο την προστασία της ανθρώπινης ζωής, μέσω της πιστής τήρησης των πρωτοκόλλων ασφαλείας, αργά το απόγευμα του Σάββατου, η εταιρεία διαχείρισης της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης ενεργοποίησε αυτόματα όλους τους προβλεπόμενους μηχανισμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρξει κανένα απολύτως πρόβλημα ασφαλείας για τους επιβάτες.

Όλα όσα συνέβησαν, ήταν μέρος ενός ολοκληρωμένου σχεδίου που έχει εκπονηθεί και ισχύει στο σύνολο των υπερσύγχρονων μετρό στο κόσμο, που λειτουργούν με σύγχρονη τηλε-διοίκηση, όπως ακριβώς συμβαίνει και στο Μετρό Θεσσαλονίκη.

Απολύτως χαρακτηριστικά είναι τα όσα συνέβησαν μέσα σε πολύ λίγο χρόνο.

Συγκεκριμένα:

Στις 17:59 χθες το απόγευμα στο μετρό της πόλης σημαίνει συναγερμός. Μία υπόνοια βραχυκυκλώματος που αναφέρεται στο κέντρο λειτουργίας κινητοποιεί το προσωπικό. Άμεσα και αυτόματα όπως προβλέπεται από τους κανόνες ασφαλείας διακόπτεται η ηλεκτροδότηση προκειμένου να μην υπάρξει κανένα ζήτημα με την ασφάλεια των επιβατών.

Ο συρμός ανάμεσα στους σταθμούς «Φλέμινγκ» και «Ευκλείδης» ακινητοποιείται.

«Συντεταγμένη απομάκρυνση επιβατών»

Εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας σπεύδει στο σημείο ακινητοποίησης του συρμού.

Σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ασφαλείας, οι ελεγκτές ανοίγουν με ασφάλεια τις πόρτες του συρμού και απομακρύνουν συντεταγμένα και με ηρεμία τους επιβάτες προς τον επόμενο σταθμό, μέσω του κατασκευασμένου – γι αυτόν ακριβώς τον λόγο – πεζοδιαδρόμου που βρίσκεται σε ασφαλές σημείο εντός των σηράγγων και κατά μήκος της συνολικής διαδρομής.  Οι επιβάτες – συνοδεία του προσωπικού – φτάνουν, μετά από λίγα λεπτά στον επόμενο σταθμό, χωρίς να έχει συμβεί το παραμικρό.

Προτεραιότητα σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφαλείας είναι οι επιβάτες να μην παραμείνουν επί ώρα κινητοποιημένοι και εγκλωβισμένοι στο συρμό κάτι που θα μπορούσε να δημιουργήσει πανικό, εντάσεις και πιθανούς τραυματισμούς.

Για το λόγο αυτό και παρά το γεγονός ότι δεν υπήρξε κίνδυνος για την ασφάλεια, το πρωτόκολλο τέθηκε άμεσα σε ισχύ.

Τι προβλέπει;

Ότι μέσω του πεζοδρομίου που υπάρχει παράλληλα με τις ραγές του μετρό, και έχει κατασκευαστεί από την ανάδοχο εταιρεία, οι επιβάτες συνοδεία υπαλλήλων θα πρέπει να μεταφερθούν συντεταγμένα στον επόμενο σταθμό. Όπως και έγινε

Η ανακοίνωση της THEMA

«Από το συμβάν δεν προέκυψε κανένα πρόβλημα ασφαλείας για τους επιβάτες και οι διαδικασίες οι οποίες ακολουθήθηκαν ήταν οι προβλεπόμενες από τα πρωτόκολλα τα οποία έχουν υποβληθεί σε αυστηρότατους ελέγχους και στην πιο έγκυρη πιστοποίηση. Η εταιρεία ΤΗΕΜΑ εγγυάται την ασφάλεια του συστήματος και τη μεγαλύτερη δυνατή διαθεσιμότητα του δικτύου».

Να σημειωθεί ότι αντίστοιχα πρωτόκολλα έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία σε αντίστοιχα περιστατικά που σημειώθηκαν στα μετρό του Μιλάνου και του Σίδνεϋ που θεωρούνται – μαζί με την Θεσσαλονίκη – τα πλέον σύγχρονα και ασφαλή παγκοσμίως.

Διαβάστε επίσης

Τράπεζες: Τα υψηλά εμπόδια για την πώληση 21.000 ακινήτων

Μετρό: Το χρονοδιάγραμμα της Γραμμής 4 και η επέκταση προς Μενίδι

Η πράσινη μετάβαση των νησιών “περνάει” από τις Βρυξέλλες

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!