Γ.Δ.
1597.41 +2,26%
ACAG
+0,17%
5.99
AEM
+0,11%
4.455
AKTR
0,00%
5.02
BOCHGR
+0,40%
5.04
CENER
+1,50%
9.49
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+1,07%
8.48
EVR
-0,67%
1.48
NOVAL
+0,19%
2.57
OPTIMA
0,00%
13.26
TITC
+1,41%
43.2
ΑΑΑΚ
-10,00%
4.32
ΑΒΑΞ
+3,90%
2.13
ΑΒΕ
+0,44%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.79
ΑΚΡΙΤ
+0,66%
0.765
ΑΛΜΥ
+1,09%
4.19
ΑΛΦΑ
+2,79%
1.84
ΑΝΔΡΟ
+1,86%
6.58
ΑΡΑΙΓ
+2,88%
10.7
ΑΣΚΟ
+0,95%
3.19
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
-0,27%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-0,80%
2.48
ΒΙΟ
+1,05%
5.77
ΒΙΟΚΑ
+1,98%
1.8
ΒΙΟΣΚ
+1,34%
1.51
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+3,55%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,53%
18.92
ΔΑΑ
+0,88%
8.444
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+1,04%
13.65
ΔΟΜΙΚ
+0,91%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,78%
0.35
ΕΒΡΟΦ
0,00%
2.06
ΕΕΕ
+7,12%
38.22
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
2.18
ΕΛΒΕ
-0,96%
5.15
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
+0,34%
14.55
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.295
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+3,14%
2.3
ΕΛΤΟΝ
+1,11%
1.82
ΕΛΧΑ
+1,25%
2.025
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,89%
1.14
ΕΤΕ
+3,30%
8.574
ΕΥΑΠΣ
+0,60%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,49%
6.05
ΕΥΡΩΒ
+2,25%
2.454
ΕΧΑΕ
+1,21%
5.01
ΙΑΤΡ
+1,52%
2.01
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.363
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.815
ΙΝΛΙΦ
+1,89%
4.85
ΙΝΛΟΤ
+1,65%
1.108
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.92
ΙΝΤΕΤ
+1,35%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+1,46%
3.135
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.83
ΚΟΡΔΕ
+2,07%
0.443
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,22%
6.46
ΚΡΙ
-0,90%
16.6
ΚΤΗΛΑ
-1,76%
1.67
ΚΥΡΙΟ
+2,11%
0.966
ΛΑΒΙ
+1,71%
0.835
ΛΑΜΔΑ
+1,75%
6.99
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
+3,09%
1
ΛΕΒΚ
-9,42%
0.25
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.21
ΜΑΘΙΟ
+9,91%
0.732
ΜΕΒΑ
+0,26%
3.86
ΜΕΝΤΙ
-0,43%
2.29
ΜΕΡΚΟ
-6,57%
37
ΜΙΓ
0,00%
2.92
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
+1,01%
22.08
ΜΟΝΤΑ
-2,37%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.84
ΜΟΥΖΚ
-1,55%
0.635
ΜΠΕΛΑ
+1,55%
27.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+0,43%
2.36
ΜΠΤΚ
0,00%
0.72
ΜΥΤΙΛ
+2,49%
36.18
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-2,60%
0.75
ΞΥΛΚ
0,00%
0.266
ΞΥΛΠ
+4,88%
0.344
ΟΛΘ
-0,34%
28.9
ΟΛΠ
+0,30%
33
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,30%
16.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
+1,46%
14.63
ΟΤΟΕΛ
+1,48%
10.96
ΠΑΙΡ
+1,97%
1.035
ΠΑΠ
+5,22%
2.62
ΠΕΙΡ
+3,43%
4.639
ΠΕΡΦ
+0,76%
5.29
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.9
ΠΛΑΘ
+3,83%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+3,38%
15.3
ΠΡΔ
+0,75%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-1,22%
1.292
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.1
ΠΡΟΦ
-1,13%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
+0,30%
1.69
ΣΑΡ
+1,20%
11.84
ΣΑΡΑΝ
-9,81%
0.965
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+2,29%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.66
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
20.04
ΤΖΚΑ
+3,05%
1.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,61%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,21%
1.668
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-3,21%
7.55
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.202
ΦΡΛΚ
-0,47%
4.275
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Οι Έλληνες προτιμούν το κρεοπωλείο έναντι του σούπερ μάρκετ

Οπαδοί του κρεοπωλείου της γειτονιάς έναντι του σούπερ μάρκετ είναι οι Έλληνες καταναλωτές για το κρέας που αγοράζουν, σύμφωνα με επίκαιρες έρευνες που υλοποιήθηκαν από την εταιρεία δημοσκοπήσεων «Interview» για λογαριασμό των εταιρειών «Kasalias Food Industry Consultants» και των σωματείων Κρεοπωλών Ν. Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου.

Όπως αποκαλύπτουν τα ευρήματα οι καταναλωτές προτιμούν το κοτόπουλο, ενώ «ψηφίζουν» εγχώρια κρέατα και προσανατολίζονται στις προσφορές.

Αναλυτικότερα, σε πανελλαδικό επίπεδο οι καταναλωτές σε ποσοστό 46% τρώνε δύο με τρία γεύματα κρέατος την εβδομάδα, με τα ποσοστά στην Αττική να είναι 43,5% και στη Θεσσαλονίκη 46,2%. Το 56,5% δηλώνει ότι δεν έχει μειώσει την κατανάλωση κρέατος τα τελευταία δύο χρόνια.

Κρέας: Επιμένουν στην ποιότητα οι Έλληνες καταναλωτές

Αναφορικά με το από πού αγοράζουν, το 60,1% των ερωτηθέντων σε πανελλαδικό επίπεδο προτιμά το κρεοπωλείο της γειτονιάς, ενώ ακολουθεί το σούπερ μάρκετ με 27,9%. Παράλληλα σημαντικό μερίδιο 10,9% κατέχουν στην Αθήνα, όπου κυρίως αναπτύσσονται, οι εξειδικευμένες υπεραγορές κρέατος.

Οι Έλληνες επιμένουν ποιοτικά στο ζήτημα της επιλογής του κρέατος, με επτά στους δέκα (69,9%) να απαντούν ότι υπάρχει διαφορά στην ποιότητα ενός ελληνικού κρέατος και του εισαγόμενου. Ωστόσο, την ίδια ώρα το 75,2% θα αγόραζε ένα κρέας με διαφορετική χώρα προέλευσης, εάν υπήρχε η βεβαιότητα ότι είναι ανώτερο ποιοτικά.

Πάνω από ένας στους δύο καταναλωτές (ποσοστό 54,4%) θα αγόραζε κρέας που είναι σε προσφορά, ενώ λίγοι είναι εκείνοι που προτιμούν το κρέας σε δισκάκι. Το τελευταίο, το 82,5% δεν το προτιμά ποτέ ή σπάνια.

Κρέας: Ευχάριστη έκπληξη τα στοιχεία για τους νέους καταναλωτές

Στην έρευνα που αφορά στους νέους ηλικιακά καταναλωτές (18-35 ετών) αποκαλύπτεται μεταξύ άλλων ότι το 72,9% αυτών δεν αγοράζει ποτέ έτοιμα ψημένα γεύματα κρέατος από κρεοπωλείο ή σούπερ μάρκετ (κοτόπουλα, μπιφτέκια, ρολά κ.α.). Μάλιστα οι νέοι καταναλωτές δεν αγοράζουν σε ποσοστό 61,7% προϊόντα κρέατος «ready to cook» (έτοιμα για μαγείρεμα), αλλά ούτε και κατεψυγμένα προϊόντα (κοτομπουκιές, προψημένο κατεψυγμένο γύρο κ.α.).

Επίσης οι νέοι δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στην ποιότητα και σε ποσοστό 72,9% θα αγόραζαν κρέας από κάποιο κατάστημα εάν ήταν πιστοποιημένο με σύστημα ποιότητας. Διερευνώντας το κριτήριο «ποιότητα», στην τρέχουσα έρευνα εμφανίζονται για πρώτη φορά ως προαπαιτούμενα η καλή μεταχείριση των ζώων, οι συνθήκες εκτροφής, οι διατροφικές πληροφορίες και οι πληροφορίες που προέρχονται από τις σημάνσεις των προϊόντων.

Οι νέοι καταναλωτές τέλος, όταν μαγειρεύουν κρέας ή προϊόντα κρέατος επιλέγουν τις συνταγές τους εμπιστευόμενοι σε ποσοστό 40,5% το οικογενειακό περιβάλλον και τους φίλους και έπονται με ποσοστό 26,6% οι τυχαίες συνταγές στο διαδίκτυο ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σημειώνεται ότι σε γεύμα εργασίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή, παρουσιάσθηκαν και αναλύθηκαν τα προβλήματα, οι ευκαιρίες και οι απειλές του πρωτογενούς τομέα και αναπτύχθηκαν προτάσεις για την ανασυγκρότηση του και τις συνέργειες που μπορούν να αναπτυχθούν με όλα τα κανάλια διανομής (Retailers, εστίαση, τουρισμός, εστιατόρια του εξωτερικού κλπ).

Το γεύμα εργασίας οργανώθηκε από την Total Support, μια συνέργεια μεταξύ των εταιριών BizTec, Mik 3 & Kasalias, με σκοπό την παροχή κορυφαίων τεχνολογικών λύσεων στην βιομηχανία τροφίμων. Αναλύθηκε το πλάνο ανάπτυξης και όλο το πακέτο υπηρεσιών που περιλαμβάνει από την ανάλυση των αναγκών των αγορών στόχων μέχρι την ψηφιοποιήση των λειτουργιών μιας παραγωγικής μονάδας.

Διαβάστε επίσης

Υπεράκτια αιολικά: Ποιοι ξένοι όμιλοι ενδιαφέρονται για την Ελλάδα

Ανοίγει το “Σπίτι μου 2”: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις αιτήσεις

Ελληνικός Χρυσός: 4,6 εκατ. για περιβαλλοντικές επενδύσεις το 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!