Γ.Δ.
1402.1 -0,42%
ACAG
+1,31%
5.41
BOCHGR
0,00%
4.39
CENER
+0,36%
8.47
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.18
NOVAL
+0,44%
2.28
OPTIMA
+0,16%
12.76
TITC
-0,13%
38.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,95%
1.466
ΑΒΕ
-1,93%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-1,04%
2.37
ΑΚΡΙΤ
+2,19%
0.7
ΑΛΜΥ
-2,46%
3.575
ΑΛΦΑ
-1,09%
1.4985
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+0,41%
9.7
ΑΣΚΟ
+2,28%
2.69
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-1,75%
0.56
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
-0,57%
5.24
ΒΙΟΚΑ
+0,57%
1.77
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-0,77%
1.29
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.3
ΔΑΑ
-0,27%
8.128
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,17%
11.57
ΔΟΜΙΚ
-1,50%
2.625
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-2,17%
1.355
ΕΕΕ
+0,95%
34.02
ΕΚΤΕΡ
-2,12%
1.48
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.99
ΕΛΛ
-0,38%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,81%
1.72
ΕΛΠΕ
-0,07%
6.76
ΕΛΣΤΡ
-0,50%
1.99
ΕΛΤΟΝ
-0,64%
1.858
ΕΛΧΑ
+0,43%
1.86
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,79%
1.095
ΕΤΕ
-2,15%
6.84
ΕΥΑΠΣ
-1,28%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-0,63%
2.045
ΕΧΑΕ
0,00%
4.4
ΙΑΤΡ
+1,99%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,83%
0.2985
ΙΛΥΔΑ
+0,79%
1.915
ΙΝΚΑΤ
-1,13%
4.825
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-0,97%
0.92
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-2,61%
0.972
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.7
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+5,86%
1.265
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,72%
1.48
ΚΟΡΔΕ
+1,19%
0.424
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.074
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.53
ΚΡΙ
-0,71%
14
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
-2,32%
0.717
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.12
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+2,44%
0.84
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,83%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+2,81%
3.66
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,17%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+0,27%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,59%
2.55
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.635
ΜΠΕΛΑ
+0,72%
25.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,95%
2.12
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,51%
31.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,69%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
-0,80%
31
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,63%
15.68
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.788
ΟΤΕ
-0,53%
14.9
ΟΤΟΕΛ
+0,78%
10.28
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
+0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,31%
3.552
ΠΕΡΦ
-0,56%
5.37
ΠΕΤΡΟ
+1,27%
7.98
ΠΛΑΘ
-0,38%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,78%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-1,62%
1.515
ΣΠΕΙΣ
+0,72%
5.56
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
-1,92%
0.204
ΦΡΛΚ
-0,28%
3.6
ΧΑΙΔΕ
+4,46%
0.585

ΟΣΕ: Τι απαντά σε δημοσίευμα για παρ’ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία

Δελτίο τύπου για το δημοσίευμα του 902, που κάνει λόγο για παρ’ ολίγον σύγκρουση τρένων στην Πιερία εξέδωσε ο ΟΣΕ, υπογραμμίζοντας ότι τόσο ο ΟΣΕ όσο και η ΕΡΓΟΣΕ με την κατασκευάστρια εταιρεία του συστήματος σηματοδότησης, εξετάζουν πολύ προσεκτικά όλες τις σχετικές αναφορές με σκοπό την πλήρη διερεύνηση του σχετικού περιστατικού.

Όπως σημειώνεται στο σχετικό χθεσινό δημοσίευμα του 902.gr, «σύμφωνα με πληροφορίες, συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στο Σταθμό του Κορινού. Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά -έχοντας μάλιστα ”πράσινους” σηματοδότες- προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.

Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό ακινητοποιημένος. Αμέσως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού προκειμένου να επιβεβαιώσουν πως βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους.

Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους».

Aπό τον ΟΣΕ, τονίζεται ότι στο τμήμα αυτό του σιδηροδρομικού δικτύου λειτουργεί σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση από τον Αύγουστο του 2023. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει λάβει όλα τα αναγκαία πιστοποιητικά ασφαλείας όπως απαιτούνται από την σχετική νομοθεσία, ενώ διαθέτει και το ανάλογο πιστοποιητικό ασφαλούς λειτουργίας που εκδόθηκε από την ΡΑΣ.

Με δεδομένη την ασφαλή κυκλοφορία των τρένων που εγγυάται διεθνώς η λειτουργία συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ, η ΕΡΓΟΣΕ και η κατασκευάστρια εταιρεία άμεσα κάνουν όλους τους απαιτούμενους τεχνικούς ελέγχους όπως επιβάλλουν τα τεχνικά εγχειρίδια των συστημάτων αυτών με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων που αναφέρονται στο ανωτέρω περιστατικό.

Διαβάστε επίσης

Στο top5 των πιο ανερχόμενων οικοσυστημάτων για startups η Ελλάδα

Τα πιο ακριβά εστιατόρια Michelin για το 2024, το ελληνικό της λίστας

Έξυπνες Γέφυρες: Υπεγράφη η πέμπτη σύμβαση, στο τιμόνι η ΤΕΡΝΑ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!