Γ.Δ.
1408.99 +0,03%
ACAG
0,00%
5.3
BOCHGR
+0,91%
4.44
CENER
+0,94%
8.58
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
-0,11%
9.22
NOVAL
+0,61%
2.47
OPTIMA
+0,47%
12.76
TITC
+0,61%
33.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.422
ΑΒΕ
-1,72%
0.458
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-2,82%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,30%
3.3
ΑΛΦΑ
+2,49%
1.461
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,87%
9.715
ΑΣΚΟ
0,00%
2.59
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
-6,05%
5.9
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.08
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,30%
1.68
ΒΙΟΣΚ
+1,38%
1.47
ΒΙΟΤ
-0,68%
0.292
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.44
ΔΑΑ
+0,38%
7.842
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,25%
12.08
ΔΟΜΙΚ
-3,09%
2.505
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
-0,59%
33.66
ΕΚΤΕΡ
+1,39%
1.46
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,93%
1.736
ΕΛΠΕ
+0,07%
6.885
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,80%
1.742
ΕΛΧΑ
+0,47%
1.728
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,80%
1.13
ΕΤΕ
-0,79%
7.57
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.79
ΕΥΡΩΒ
+2,41%
2.036
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.37
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,32%
0.315
ΙΛΥΔΑ
+1,47%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,72%
4.835
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.34
ΙΝΛΟΤ
+0,21%
0.941
ΙΝΤΕΚ
-0,51%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-1,66%
2.665
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
+1,54%
1.32
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-0,68%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+0,96%
0.421
ΚΟΥΑΛ
+0,75%
1.07
ΚΟΥΕΣ
-0,88%
5.61
ΚΡΙ
0,00%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
+1,90%
0.749
ΛΑΜΔΑ
+0,98%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
42.4
ΜΙΓ
0,00%
3.21
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,30%
19.76
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.75
ΜΟΤΟ
-1,16%
2.56
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
24.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.66
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,19%
32.16
ΝΑΚΑΣ
-5,77%
2.94
ΝΑΥΠ
+1,57%
0.906
ΞΥΛΚ
-1,15%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21
ΟΛΠ
+0,35%
28.8
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,33%
15.05
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.804
ΟΤΕ
-0,07%
15.15
ΟΤΟΕΛ
-1,25%
11.02
ΠΑΙΡ
+2,04%
1
ΠΑΠ
-0,43%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,27%
3.722
ΠΕΡΦ
-0,69%
5.78
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.96
ΠΛΑΘ
-0,14%
3.69
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+3,60%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-0,73%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.337
ΣΙΔΜΑ
+1,66%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-3,24%
0.538
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.71
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+9,00%
0.218
ΦΡΛΚ
-0,13%
3.715
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ για τις ράγες του Μετρό

Θέση μετά το δημοσίευμα που κάνει λόγο για προβλήματα στις ράγες του Μετρό, το οποίο φέρεται να επηρεάζει την κυκλοφορία των συρμών στο δίκτυο, πήρε η ΣΤΑΣΥ. Ειδικότερα, αναφέρει ότι βάσει σχεδιασμού, κρίνεται σκόπιμη η «σταδιακή αντικατάσταση, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου».

Όπως εξηγεί, αναφερόμενη στις ράγες του Μετρό, για τον σκοπό αυτό προκηρύσσονται δύο σχετικοί διαγωνισμοί για την αλλαγή σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. «Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του».

Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι πραγματοποιούνται επαναλαμβανόμενοι έλεγχοι στις ράγες του Μετρό ανά τακτικά διαστήματα (π.χ. μετρήσεις ορίων φθορών). Στην ίδια ανακοίνωση η ΣΤΑΣΥ ξεκαθαρίζει ότι «τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις».

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τις ράγες του Μετρό

Η ΣΤΑ.ΣΥ, σε απάντηση σημερινού δημοσιεύματος, με θέμα την προκήρυξη διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζει, ότι:

  1. Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.
  2. Όπως αναφέρεται και στη σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα – και όχι μόνο προ 3ετίας – μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου.
  3. Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου.
  4. Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.

    μετρο ραγεσ
    Συχνοί έλεγχοι στις ράγες του Μετρό από τη ΣΤΑΣΥ © EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
  5. Η ΣΤΑ.ΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.

Διαβάστε επίσης

Manolo Blahnik: Ξανά στη Κίνα το πολυτελές brand, μετά από 22 χρόνια

Όλοι οι άνθρωποι του Τραμπ: Τα φαβορί της νέας κυβέρνησης

LNG: Κλεισμένα τα slots για το 2025, μεγάλο ενδιαφέρον και το 2026

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!