Γ.Δ.
1532.39 -0,46%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,88%
9.76
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
-2,34%
1.46
NOVAL
+1,30%
2.33
OPTIMA
+0,15%
12.96
TITC
+0,34%
44.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,42%
1.892
ΑΒΕ
-0,88%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-0,65%
0.77
ΑΛΜΥ
+0,25%
4.06
ΑΛΦΑ
-1,19%
1.7465
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,53%
5.71
ΒΙΟΚΑ
+2,58%
1.99
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,65%
2.32
ΓΕΒΚΑ
-0,71%
1.405
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,22%
18.48
ΔΑΑ
+0,77%
8.16
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,08%
12.82
ΔΟΜΙΚ
-0,51%
2.915
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
-1,39%
1.77
ΕΕΕ
-0,42%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
-5,38%
4.92
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
+1,06%
14.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,79%
7.49
ΕΛΣΤΡ
+1,89%
2.16
ΕΛΤΟΝ
+0,43%
1.864
ΕΛΧΑ
+0,72%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.195
ΕΤΕ
-1,68%
8.332
ΕΥΑΠΣ
-0,88%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,67%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,44%
2.465
ΕΧΑΕ
+1,16%
4.78
ΙΑΤΡ
+3,98%
1.7
ΙΚΤΙΝ
+2,29%
0.358
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.755
ΙΝΚΑΤ
+1,16%
4.805
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,37%
1.074
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-2,60%
1.125
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+0,29%
1.386
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.1
ΚΡΙ
-0,31%
15.95
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+0,13%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,88%
2.81
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-1,16%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,17%
34.24
ΝΑΚΑΣ
-2,00%
2.94
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,70%
28.3
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-1,18%
2.52
ΟΠΑΠ
+0,25%
16.02
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,02%
0.79
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,69%
4.335
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
-1,18%
8.36
ΠΛΑΘ
-0,24%
4.14
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+1,14%
1.238
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,51%
5.38
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,55%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
-0,96%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+1,00%
0.604
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.965
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ για τις ράγες του Μετρό

Θέση μετά το δημοσίευμα που κάνει λόγο για προβλήματα στις ράγες του Μετρό, το οποίο φέρεται να επηρεάζει την κυκλοφορία των συρμών στο δίκτυο, πήρε η ΣΤΑΣΥ. Ειδικότερα, αναφέρει ότι βάσει σχεδιασμού, κρίνεται σκόπιμη η «σταδιακή αντικατάσταση, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου».

Όπως εξηγεί, αναφερόμενη στις ράγες του Μετρό, για τον σκοπό αυτό προκηρύσσονται δύο σχετικοί διαγωνισμοί για την αλλαγή σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. «Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του».

Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι πραγματοποιούνται επαναλαμβανόμενοι έλεγχοι στις ράγες του Μετρό ανά τακτικά διαστήματα (π.χ. μετρήσεις ορίων φθορών). Στην ίδια ανακοίνωση η ΣΤΑΣΥ ξεκαθαρίζει ότι «τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις».

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τις ράγες του Μετρό

Η ΣΤΑ.ΣΥ, σε απάντηση σημερινού δημοσιεύματος, με θέμα την προκήρυξη διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζει, ότι:

  1. Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του.
  2. Όπως αναφέρεται και στη σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα – και όχι μόνο προ 3ετίας – μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου.
  3. Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου μεταφορικού έργου.
  4. Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.

    μετρο ραγεσ
    Συχνοί έλεγχοι στις ράγες του Μετρό από τη ΣΤΑΣΥ © EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
  5. Η ΣΤΑ.ΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.

Διαβάστε επίσης

Manolo Blahnik: Ξανά στη Κίνα το πολυτελές brand, μετά από 22 χρόνια

Όλοι οι άνθρωποι του Τραμπ: Τα φαβορί της νέας κυβέρνησης

LNG: Κλεισμένα τα slots για το 2025, μεγάλο ενδιαφέρον και το 2026

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!