Γ.Δ.
1400.43 +0,20%
ACAG
-0,19%
5.36
BOCHGR
+0,23%
4.39
CENER
+0,97%
8.32
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
-0,66%
2.26
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,75%
37.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,87%
1.39
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,37%
3.61
ΑΛΦΑ
-0,06%
1.5615
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,90%
9.53
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,77%
5.21
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+0,73%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
+0,88%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,60%
11.82
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+0,60%
33.3
ΕΚΤΕΡ
+0,42%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,60%
1.646
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+1,23%
1.81
ΕΛΧΑ
+1,67%
1.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+3,10%
1.165
ΕΤΕ
-0,85%
6.976
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+0,70%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,83%
2.023
ΕΧΑΕ
-0,70%
4.28
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,11%
4.695
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.3
ΙΝΛΟΤ
+0,45%
0.884
ΙΝΤΕΚ
+1,24%
5.71
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+1,91%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-2,56%
1.14
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+2,36%
1.515
ΚΟΡΔΕ
+5,32%
0.416
ΚΟΥΑΛ
+1,98%
1.03
ΚΟΥΕΣ
+0,54%
5.59
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.26
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,66%
3.005
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
19.42
ΜΟΝΤΑ
-2,37%
3.71
ΜΟΤΟ
+2,64%
2.53
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
24.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,70%
31.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+1,97%
0.259
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+0,50%
30.15
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,44%
15.52
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.793
ΟΤΕ
-0,07%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
+0,58%
3.651
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.29
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,68%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
-0,32%
1.575
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Αθήνα: Ποιοι δρόμοι κλείνουν για δύο μήνες

Κλειστοί θα είναι για δύο μήνες ορισμένοι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας. Ειδικότερα, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν από σήμερα Τετάρτη, όπως ανακοίνωσε η Αστυνομία, στην περιοχή του Ζωγράφου, λόγω εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή του σταθμού «Γουδί» της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

Ειδικότερα κατά το χρονικό διάστημα από 23-10-2024 έως 3-12-2024 και καθ’ όλο το 24ωρο, θα πραγματοποιούνται οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

ΦΑΣΗ 1

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ξυλούρη ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Αγ. Λαύρας και έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Δίκης έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λουλουδιών ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 40,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Προύσου και έως την συμβολή της με την οδό Κονίτσης με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. από την συμβολή της με την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού και 10,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στο τμήμα αυτής 15,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της οδού Ηφαιστίωνος με κατάληψη της αριστερής και δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος εναλλάξ κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από την οδό Κοκκινοπούλου ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Λαύρας ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της οδού Δίκης από την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την συμβολή της με την οδό Ξυλούρη και της οδού Κονίτσης από την οδό Λουλουδιών έως την οδό Ηφαιστίωνος.

– Τον ολικό αποκλεισμό του ρεύματος κυκλοφορίας της Λ. Παπανδρέου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την συμβολή της με την οδό Ηγήμωνος με κατεύθυνση την οδό Ηγήμωνος.

– Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της οδού Ηγήμωνος από την οδό Αγ. Λαύρας και έως την εργοταξιακή κατάληψη της Λ. Παπανδρέου από την οδό Καλαναρχοπούλου και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού Αθηνών από την Λ. Παπανδρέου και έως την εργοταξιακή κατάληψη.

– Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.

– Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 2

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Παπαδιαμαντοπούλου.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κοκκινοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη και από Λοχαγού Γκανογιάννη έως και την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από 34 ου Συντάγματος Πεζικού έως Ευδήλου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την οδό Ηφαιστίωνος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Εύδηλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Εύδηλου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 6,75 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Καλαναρχοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Υπολοχαγού Καββαθά ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής μεταξύ της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Καλαναρχοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Υπολοχαγού Καββαθά ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. πριν και 10,00 μ. περίπου μετά την οδό Αγ. Λαύρας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Λαύρας ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. πριν την συμβολή της με την οδό Υπολοχαγού Καββαθά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της Λ. Παπανδρέου από την οδό Λοχ. Σπηλιώπουλου και έως την οδό Αθηνών, της οδού Αθηνών από την Λ. Παπανδρέου έως την οδό Κονίτσης και της οδού Αγήνορος από την οδό Εύδηλου την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη.

– Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της Λ. Παπανδρέου από την οδό Προύσου και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού Ξυλούρη από την οδό Δίκης και έως την εργοταξιακή κατάληψη.

– Την αντιδρόμηση της οδού Εύδηλου και στο τμήμα αυτής από την οδό Αγήνορος προς και έως την Λ. Παπανδρέου

– Τον καθορισμό ως μονοδρόμου της Λ. Παπανδρέου από την οδό Εύδηλου προς και έως την οδό Κοκκινοπούλου.

– Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.

– Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

ΦΑΣΗ 3

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κονίτσης ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κύπρου και έως 10,00 μ. μετά την συμβολή της με την οδό Λουλουδιών με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 4,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού έως την συμβολή της με την οδό Ευδήλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και ελάχιστου πλάτους 3,75 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Κονίτσης έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχ. Σπυλιώπουλου ελάχιστου πλάτους 3,25 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 30,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της της Λ. Παπανδρέου και ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της της Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Εύδηλου ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου μετά την συμβολή με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της Λ. Παπανδρέου ελάχιστου πλάτους 7,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη έως την συμβολή της με την οδό Εύδηλου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Εύδηλου.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Λοχαγού Γκανογιάννη ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την οδό Ηφαιστίωνος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων και από την συμβολή της με την οδό Αγήνορος έως την συμβολή της με την Λ. Παπανδρέου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ηφαιστίωνος ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κοκκινοπούλου έως την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγήνορος ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Τον ολικό αποκλεισμό με εξαίρεση την χρήση από τα οχήματα εργοταξίου, έκτακτης ανάγκης και παρόδιων της οδού Λουλουδιών από την οδό Κονίτσης και έως την οδό 34 ου Συντάγματος Πεζικού και της οδού 34 ου Συντάγματος Πεζικού και στο τμήμα αυτής 10,00 μ. περίπου εκατέρωθεν της οδού Λουλουδιών.

– Τον καθορισμό ως αδιεξόδου της οδού Λουλουδιών από την οδό Λοχαγού Γκανογιάννη και έως την εργοταξιακή κατάληψη και της οδού 34 ου Συντάγματος Πεζικού από την οδό Ηφαιστίωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη και από την οδό Κύπρου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

– Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων στην περιοχή των έργων.

– Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων.

Η Τροχαία απευθύνει έκκληση στους οδηγούς των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Διαβάστε επίσης

Σαράντης: Αύξηση πωλήσεων 28% στα 452 εκατ. το εννεάμηνο

Airbnb: Στο Top10 της Ευρώπης η Αθήνα για τα Χριστούγεννα

Σε διαβούλευση η επένδυση του Δημήτρη Κούτρα στο χρωμίτη

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!