THEPOWERGAME
Κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα διέταξε ο εισαγγελέας για το περιστατικό της λανθασμένης επικοινωνίας μεταξύ συρμών του ΟΣΕ, που σημειώθηκε στις 9 Οκτωβρίου, όταν μηχανοδηγός συρμού του Προαστιακού έλαβε εντολή να μπει στη γραμμή του Μετρό στη Δουκίσης Πλακεντίας.
Με εντολή του Προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας, Αριστείδη Κορέα διενεργείται κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα για τυχόν διάπραξη του αδικήματος των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς. Την έρευνα θα διενεργήσει ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθήνας, Απόστολος Ανδρέου.
Ο ΟΣΕ από την πλευρά του εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία επισημαίνει ότι δεν υπήρξε ο παραμικρός κίνδυνος για τους επιβάτες τόσο του προαστιακού, όσο και για αυτούς του Μετρό. Παράλληλα επισημαίνει ότι ο Ρυθμιστής Κυκλοφορίας τέθηκε άμεσα σε διαθεσιμότητα και επανεκπαίδευση.
Η ανακοίνωση του ΟΣΕ
Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου περί ώρας 17:44 η αμαξοστοιχία 4245 που εκτελούσε το δρομολόγιο ΚΑΝΤΖΑ – ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ του προαστιακού, κατευθύνθηκε προς την είσοδο της γραμμής 3 της ΣΤΑΣΥ.
Η διαδρομή οφείλεται σε σφάλμα χάραξης του Ρυθμιστή Κυκλοφορίας του ΣΚΑ.
- Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε ο παραμικρός κίνδυνος για τους επιβάτες τόσο του προαστιακού, όσο και για αυτούς του Μετρό. Ο εν λόγω συρμός κινήθηκε σε σηματοτεχνικά χαραγμένη (δηλαδή ασφαλή διαδρομή), που όμως δεν είχε διαπίστευση χρήσης καθόσον αφορά συρμούς του Μετρό.
- Η κίνηση τόσο του εν λόγω συρμού, όσο και των υπολοίπων γίνεται με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση που λειτουργούν κανονικά από το 2004.
- Τόσο οι συρμοί του προαστιακού, όσο και αυτοί του μετρό έχουν το ίδιο διαλειτουργικό περιτύπωμα, που συνεπάγεται την απόλυτη συμβατότητα περιτυπωμάτων, άρα ακόμη και αν εισερχόταν στην γραμμή του μετρό δεν θα «σφήνωνε» στην σήραγγα όπως υπερβολικά αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα.
- Ο μηχανοδηγός του προαστιακού αν και είδε τα 2 φωτοσήματα των οποίων οι ενδείξεις τον προειδοποιούσαν για την είσοδό του συρμού στις γραμμές του Μετρό, εν τούτοις τα ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ και τα δύο και αφού τα προσπέρασε σταμάτησε και επικοινώνησε με το ΣΚΑ.
- Εν συνεχεία δόθηκαν οι κατάλληλες οδηγίες παλινδρόμησης και χαράχθηκε εκ νέου η διαδρομή του κανονικού δρομολογίου.
Επιγραμματικά:
- Όλες οι κινήσεις των συρμών γίνονται με σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση.
- Δεν υπήρξε αντίθετη κίνηση συρμού, αλλά ενδεχόμενη κυκλοφορία μη εξουσιοδοτημένου συρμού σε γραμμή μετρό.
- Ο μηχανοδηγός παραβίασε δύο φωτοσήματα, οι ενδείξεις των οποίων του έδιναν σαφή προειδοποίηση για πιθανή είσοδο σε μη εξουσιοδοτημένη τροχιά.
- Ο Ρυθμιστής Κυκλοφορίας τέθηκε άμεσα σε διαθεσιμότητα και επανεκπαίδευση με το ερώτημα της περαιτέρω απασχόλησής του σε θέση Ρυθμιστή Κυκλοφορίας.
Διαβάστε επίσης
Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024
Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas
Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030