Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Προαστιακός: Τρένο μπήκε στη γραμμή του Μετρό

Ένα ακόμη σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε με τρένα, στις 9 Οκτωβρίου, όταν ένας συρμός του Προαστιακού μπήκε στις γραμμές του μετρό και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Σε διαθεσιμότητα έθεσε η Hellenic Train όσους εμπλέκονται στο συμβάν.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, μιλώντας το πρωί στο Real Fm, επιβεβαίωσε το περιστατικό δίνοντας κάποιες διευκρινίσεις.

Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, πράγματι «μπήκε το τρένο του προαστιακού με πλήρη τηλεδιοίκηση και χάραξη». «Το γιατί οδηγήθηκε τρένο του προαστιακού στη σήραγγα του μετρό είναι κάτι που διερευνούμε. Πιθανότατα εκείνη την ώρα έπρεπε να μπει το μετρό. Λόγω καθυστέρησης, προηγήθηκε ο συρμός του προαστιακού χωρίς να αλλάξει χάραξη», συμπλήρωσε. Ο ίδιος τόνισε ότι το περιστατικό έγινε 500 μέτρα πριν ξεκινήσει η σήραγγα.

Επεσήμανε επίσης πως το τρένο «δεν μπήκε ανάποδα, μπήκε σε κανονική διαδρομή», απλώς, σύμφωνα με τον ίδιο «αντί να συνεχίσει ευθεία να πάει προς Πλακεντίας, μπήκε με κανονική πορεία και χάραξη στη γραμμή του μετρό, όχι ανάποδα».

Στη συνέχεια, εκτίμησε πως σε κάθε περίπτωση «ο συρμός δεν θα σφήνωνε». Παρόλα αυτά, όπως είπε, το τρένο πράγματι μπήκε σε διαδρομή που έπρεπε να μπει το μετρό. «Ο μηχανοδηγός, παρότι κινούνταν με χάραξη, παραβίασε δύο φωτοσήματα και μετά σταμάτησε. Το γιατί συνέβη αυτό και γιατί σταμάτησε το έγραψε στην απολογία του», συμπλήρωσε ενώ τόνισε πως «το λάθος το έκανε ο σταθμάρχης», πρόσθεσε.

Ο σταθμάρχης έχει βγει εκτός υπηρεσίας και έχει πάει για επανεκπαίδευση, ανέφερε ο κ. Τερεζάκης.

Hellenic Train: Σε διαθεσιμότητα όσοι εμπλέκονται

Η Hellenic Train σε ανακοίνωσή της για το περιστατικό αναφέρει ότι διερευνά το συμβάν, ότι έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών και το προσωπικό που είχε εμπλοκή έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

«Η Hellenic Train ανακοινώνει ότι διερευνά τα αίτια του περιστατικού, που σημειώθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, κατά το οποίο συρμός του Προαστιακού παραβίασε τις ενδείξεις εισόδου στη γραμμής του ΜΕΤΡΟ στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Η διερεύνηση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ενώ παράλληλα έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών. Το προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Η εταιρεία ακολουθεί αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας σε όλες τις διαδικασίες της και εφαρμόζει σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης για το προσωπικό της.

Η Hellenic Train παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή βελτίωση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, αναλαμβάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες όπου απαιτείται».

Η ανακοίνωση των μηχανοδηγών της Hellenic Train

Σημειώνεται ότι οι μηχανοδηγοί της Hellenic Train, έκαναν γνωστό το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε πριν από μία εβδομάδα στο σταθμό του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

«Την Τετάρτη 9/10/2024 ο συρμός 4245 αναγκάστηκε σε οπισθοπορεία στη γραμμή του Προαστιακού της Αθήνας, καθώς είχε λάβει εντολή από Σταθμάρχη για να εισέλθει σε λάθος γραμμής (και συγκεκριμένα σε αυτή του Μετρό) στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας». Έτσι περιγράφεται στο έγγραφο της ΠΕΠΕ το περιστατικό που συνέβη στις 9 Οκτωβρίου.

Ο μηχανοδηγός του τρένου, όταν είδε πως τα κλειδιά ήταν στραμμένα σε λάθος πορεία και ότι τον έστελναν προς το Μετρό, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους ρυθμιστές του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).

Μάλιστα, όπως αναφέρουν πληροφορίες κάλεσε δύο και τρεις φορές το ΣΚΑ μέσω ασυρμάτου, χωρίς, ωστόσο, να λάβει απάντηση. Τότε αποφάσισε να προχωρήσει σε μία κίνηση, η οποία δεν προβλέπεται από τον κανονισμό. Προχώρησε με πολύ αργή ταχύτητα και μπήκε στη λάθος γραμμή. Μόλις το τρένο πέρασε έναν αισθητήρα η εσφαλμένη πορεία έγινε αντιληπτή από την τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και μόνο τότε απάντησε ο ρυθμιστής του ΟΣΕ και του ζήτησε να γυρίσει με την όπισθεν.




Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!