Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Προαστιακός: Τρένο μπήκε στη γραμμή του Μετρό

Ένα ακόμη σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε με τρένα, στις 9 Οκτωβρίου, όταν ένας συρμός του Προαστιακού μπήκε στις γραμμές του μετρό και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Σε διαθεσιμότητα έθεσε η Hellenic Train όσους εμπλέκονται στο συμβάν.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, μιλώντας το πρωί στο Real Fm, επιβεβαίωσε το περιστατικό δίνοντας κάποιες διευκρινίσεις.

Σύμφωνα με τον κ. Τερεζάκη, πράγματι «μπήκε το τρένο του προαστιακού με πλήρη τηλεδιοίκηση και χάραξη». «Το γιατί οδηγήθηκε τρένο του προαστιακού στη σήραγγα του μετρό είναι κάτι που διερευνούμε. Πιθανότατα εκείνη την ώρα έπρεπε να μπει το μετρό. Λόγω καθυστέρησης, προηγήθηκε ο συρμός του προαστιακού χωρίς να αλλάξει χάραξη», συμπλήρωσε. Ο ίδιος τόνισε ότι το περιστατικό έγινε 500 μέτρα πριν ξεκινήσει η σήραγγα.

Επεσήμανε επίσης πως το τρένο «δεν μπήκε ανάποδα, μπήκε σε κανονική διαδρομή», απλώς, σύμφωνα με τον ίδιο «αντί να συνεχίσει ευθεία να πάει προς Πλακεντίας, μπήκε με κανονική πορεία και χάραξη στη γραμμή του μετρό, όχι ανάποδα».

Στη συνέχεια, εκτίμησε πως σε κάθε περίπτωση «ο συρμός δεν θα σφήνωνε». Παρόλα αυτά, όπως είπε, το τρένο πράγματι μπήκε σε διαδρομή που έπρεπε να μπει το μετρό. «Ο μηχανοδηγός, παρότι κινούνταν με χάραξη, παραβίασε δύο φωτοσήματα και μετά σταμάτησε. Το γιατί συνέβη αυτό και γιατί σταμάτησε το έγραψε στην απολογία του», συμπλήρωσε ενώ τόνισε πως «το λάθος το έκανε ο σταθμάρχης», πρόσθεσε.

Ο σταθμάρχης έχει βγει εκτός υπηρεσίας και έχει πάει για επανεκπαίδευση, ανέφερε ο κ. Τερεζάκης.

Hellenic Train: Σε διαθεσιμότητα όσοι εμπλέκονται

Η Hellenic Train σε ανακοίνωσή της για το περιστατικό αναφέρει ότι διερευνά το συμβάν, ότι έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών και το προσωπικό που είχε εμπλοκή έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train

«Η Hellenic Train ανακοινώνει ότι διερευνά τα αίτια του περιστατικού, που σημειώθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, κατά το οποίο συρμός του Προαστιακού παραβίασε τις ενδείξεις εισόδου στη γραμμής του ΜΕΤΡΟ στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας. Η διερεύνηση πραγματοποιείται σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ενώ παράλληλα έχει ενεργοποιηθεί η πειθαρχική διαδικασία για την απόδοση ευθυνών. Το προσωπικό που εμπλέκεται στο περιστατικό έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Η εταιρεία ακολουθεί αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας σε όλες τις διαδικασίες της και εφαρμόζει σύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και αξιολόγησης για το προσωπικό της.

Η Hellenic Train παραμένει προσηλωμένη στη συνεχή βελτίωση της ασφάλειας του σιδηροδρομικού δικτύου, αναλαμβάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες όπου απαιτείται».

Η ανακοίνωση των μηχανοδηγών της Hellenic Train

Σημειώνεται ότι οι μηχανοδηγοί της Hellenic Train, έκαναν γνωστό το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε πριν από μία εβδομάδα στο σταθμό του Μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

«Την Τετάρτη 9/10/2024 ο συρμός 4245 αναγκάστηκε σε οπισθοπορεία στη γραμμή του Προαστιακού της Αθήνας, καθώς είχε λάβει εντολή από Σταθμάρχη για να εισέλθει σε λάθος γραμμής (και συγκεκριμένα σε αυτή του Μετρό) στην περιοχή της Δουκίσσης Πλακεντίας». Έτσι περιγράφεται στο έγγραφο της ΠΕΠΕ το περιστατικό που συνέβη στις 9 Οκτωβρίου.

Ο μηχανοδηγός του τρένου, όταν είδε πως τα κλειδιά ήταν στραμμένα σε λάθος πορεία και ότι τον έστελναν προς το Μετρό, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους ρυθμιστές του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ).

Μάλιστα, όπως αναφέρουν πληροφορίες κάλεσε δύο και τρεις φορές το ΣΚΑ μέσω ασυρμάτου, χωρίς, ωστόσο, να λάβει απάντηση. Τότε αποφάσισε να προχωρήσει σε μία κίνηση, η οποία δεν προβλέπεται από τον κανονισμό. Προχώρησε με πολύ αργή ταχύτητα και μπήκε στη λάθος γραμμή. Μόλις το τρένο πέρασε έναν αισθητήρα η εσφαλμένη πορεία έγινε αντιληπτή από την τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και μόνο τότε απάντησε ο ρυθμιστής του ΟΣΕ και του ζήτησε να γυρίσει με την όπισθεν.




Διαβάστε επίσης

Τυχερά παιχνίδια: Εκτόξευση τζίρου στα 42 δισ. το 2024

Μαρίνες: To χαρτοφυλάκιο που “χτίζει” η Lamda Marinas

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!