THEPOWERGAME
Σε απεργία που κρατά δεμένα τα πλοία στα λιμάνια προχωρεί η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024. Η ΠΝΟ διεκδικεί την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας για το 2025 στην ακτοπλοΐα, με αυξήσεις 12%. Για το θέμα αυτό πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση μεταξύ των Διοικήσεων του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας ΣΕΕΝ και της ΠΝΟ. «Δυστυχώς, η συνάντηση ναυάγησε με αποκλειστική ευθύνη της εργοδοσίας, ύστερα από την αδιάλλακτη στάση τους. Στο ποσοστό αύξησης του 12% που είχε ζητήσει η Ομοσπονδία μας, αντιπρότειναν 3% αύξηση για το 2025, Επίσης δεν δέχτηκαν να συζητήσουν και μια σειρά άλλων προβλημάτων», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το συνδικαλιστικό όργανο των ναυτικών.
Και προσθέτει: «Δεν μπορεί να αγνοήσει την υψηλή κερδοφορία των εταιρειών, τα 150 εκατ. ευρώ που εισπράττουν ετησίως από το κρατικό ταμείο για τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών αλλά και τον μποναμά που τους ετοιμάζει η κυβέρνηση για την ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου τους λόγω της περίφημης μετάβασης στην πράσινη ναυτιλία».
Στην ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία επισημαίνει ότι με το Νόμο 41/50 στο τέλος Οκτωβρίου απολύεται, χωρίς καν να αποζημιώνεται, το 50% του πληρώματος του ξενοδοχειακού προσωπικού. Και σημειώνει ότι το 4μηνο δρομολόγησης των ταχυπλόων έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην εργασία των συναδέλφων, πολλούς από τους οποίους τους καθιστά «εποχιακούς ναυτεργάτες».
Διαβάστε επίσης
Δημοσκόπηση MRB: Πρωτιά ΝΔ με 28,4%, πέμπτος ο ΣΥΡΙΖΑ
Bitcoin: Πώς το Μπουτάν εξελίσσεται σε Ελ Ντοράντο των crypto
Στην ενέργεια η μερίδα του λέοντος από το Ταμείο Ανάκαμψης