THEPOWERGAME
Την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας για το 2025 στην ακτοπλοΐα, με αυξήσεις 12%, διεκδικεί η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, η Εκτελεστική Επιτροπή της οποίας αποφάσισε ομόφωνα την αποστολή Εξωδίκων για την κήρυξη 48ωρης Πανελλαδικής προειδοποιητικής απεργίας, με προοπτική κλιμάκωσης, την Τρίτη 22 και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου. Σημειώνεται ότι για το θέμα πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση μεταξύ των Διοικήσεων του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας ΣΕΕΝ και της ΠΝΟ.
«Δυστυχώς, η συνάντηση ναυάγησε με αποκλειστική ευθύνη της εργοδοσίας, ύστερα από την αδιάλλακτη στάση τους. Στο ποσοστό αύξησης του 12% που είχε ζητήσει η Ομοσπονδία μας, αντιπρότειναν 3% αύξηση για το 2025, Επίσης δεν δέχτηκαν να συζητήσουν και μια σειρά άλλων προβλημάτων» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το συνδικαλιστικό όργανο των ναυτικών.
Προσθέτει επίσης ότι «δεν μπορεί να αγνοήσει την υψηλή κερδοφορία των εταιρειών, τα 150.000.000 ευρώ που εισπράττουν ετησίως από το Κρατικό ταμείο για τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών αλλά και το μποναμά που τους ετοιμάζει η Κυβέρνηση για την ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου τους λόγω της περίφημης μετάβασης στη πράσινη ναυτιλία».
Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία επισημαίνει εξάλλου ότι με το Νόμο 41/50 στο τέλος Οκτωβρίου απολύεται, χωρίς καν να αποζημιώνεται, το 50% του πληρώματος του ξενοδοχειακού προσωπικού. Αναφέρει ότι το 4μηνο δρομολόγησης των ταχυπλόων έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην εργασία των συναδέλφων πολλούς από τους οποίους τους καθιστά «εποχιακούς ναυτεργάτες».
Διαβάστε επίσης
TEDxAthens: 15 χρόνια έμπνευσης και θετικής αλλαγής
Oktoberfest: 10 must γερμανικές μπύρες και ας είστε στην Ελλάδα
Απολιγνιτοποίηση: Ο οδικός χάρτης στις χώρες του ΟΟΣΑ, η θέση της Ελλάδας