THEPOWERGAME
Σε σειρά κινητοποιήσεων θα προχωρήσει το Σωματείο Μηχανοδηγών στα τρένα τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο με στάσεις εργασίας και 24ωρη απεργία, μετά τα τρία περιστατικά στον σιδηρόδρομο σε δύο μέρες.
Δύο συρμοί στους Αγ. Αναργύρους, λίγο έλειψε να συγκρουστούν μετά από λάθος τοπικού σταθμάρχη, ενώ στη Σφενδάλη ένας κορμός δέντρου καρφώθηκε μέσα στο τρένο και από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
Ειδικότερα, το Σωματείο Μηχανοδηγών θα προχωρήσει σε μια σειρά κινητοποιήσεων τον Σεπτέμβριο αλλά και τον Οκτώβριο με γνώμονα για τη διασφάλιση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας αλλά και τη λειτουργία βασικών συστημάτων ασφαλείας. Έτσι, το Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) κατά τη συνεδρίαση που πραγματοποίησε το Σάββατο (14/09) αποφάσισε το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων, το οποίο έχει ως εξής:
24 Σεπτεμβρίου 2024: Στάση εργασίας από τις 6 το απόγευμα έως την λήξη της βάρδιας.
10 Οκτωβρίου 2024: 24ωρη απεργία.
Επίσης αναμένεται νέα 24ωρη απεργία σε ημερομηνία που η ΠΕΠΕ θα προτείνει να αποφασίσουν από κοινού τα Σωματεία Εργαζομένων στην Hellenic Train.
Απεργία στα τρένα: Η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι κυρίαρχο αίτημα των μηχανοδηγών είναι η διασφάλιση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, η λειτουργία βασικών συστημάτων ασφαλείας κ.λπ.
Σύμφωνα με την ΠΕΠΕ, «η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών δεν έχει απαντήσει σε αιτήματά μας (εδώ και μήνες) για συνάντηση. Η νέα διοίκηση της Ηellenic Train παρακολουθεί με απάθεια –που μας προβληματίζει σοβαρά– τη διάλυση, ενώ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ επικαλέστηκε τον Γενικό Κανονισμό Κίνησης για το συμβάν στα Σεπόλια ΚΑΘΩΣ γνωρίζει ότι αυτός ΔΕΝ τηρήθηκε αφού στον μηχανοδηγό της 1210 δόθηκε και υπόδειγμα 1001 κατά την αναχώρηση του! Η σύγκρουση αποσοβήθηκε λόγω της προσοχής των δύο μηχανοδηγών!
Με τη λανθασμένη ανακοίνωσή της και προσλαμβάνοντας συνταξιούχους που περιύβριζαν τους νεκρούς συναδέλφους μας στα Τέμπη στοχοποιώντας και το Σωματείο μας, η διοίκηση της Hellenic Train προσπαθεί να υποβαθμίσει/αποκρύψει τις πολιτικές ευθύνες για την απαξίωση του σιδηροδρόμου. Μόνο που έτσι δεν δίνονται λύσεις στα προβλήματα!
»Η απαξίωση, η διάλυση, η υποχρηματοδότηση των σιδηροδρομικών µεταφορών στη χώρα μας κατά συνέπεια συνεχίζεται, όπως συνεχίζεται και η προσπάθεια του Σωματείου μας να ανατρέψει την υφιστάμενη κατάσταση. Μοναδικός σύμμαχός μας η ελληνική κοινωνία».
Διαβάστε επίσης
Τσιάρας: Έρχεται ρύθμιση για τα κόκκινα δάνεια των αγροτών
Το νέο καθεστώς για τα Airbnb και οι αντιδράσεις της αγοράς
Τα υπεράκτια αιολικά στη Βόρεια Θάλασσα και οι δρόμοι του ηλεκτρισμού