Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Ηλεκτρικά πατίνια: Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

Σαρωτικούς ελέγχους για τη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών ξεκίνησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων. Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί, πότε πληρώνουν πρόστιμο.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικού σχεδιασμού που έχει εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης και αφορά στην ασφαλή χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και κυρίως στη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, πραγματοποιούνται στοχευμένοι έλεγχοι που αποσκοπούν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία του συνόλου των χρηστών του οδικού δικτύου.

Από το πρωί της Δευτέρας στην Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης, η αστυνομία πραγματοποιεί ελέγχους σε άτομα που χρησιμοποιούν πατίνια, καθώς η χρήση τους συναντάται περισσότερο τις πρωινές ώρες.

Σε πολλές περιπτώσεις ήδη έχουν βεβαιωθεί παραβάσεις.

Για παράδειγμα, στους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν κράνος, βεβαιώνεται πρόστιμο 40 ευρώ.

«Τα πατίνια είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στον δρόμο»

Ο κ. Παντελής Σπυρίδης, επικεφαλής της ομάδας ελέγχου και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων Θεσσαλονίκης, μίλησε για τους ελέγχους σε πατίνια.

«Με πρωτοβουλία της διεύθυνσης τροχαίας Θεσσαλονίκης ελέγχουμε εντατικά τη δράση για τα ηλεκτρικά πατίνια – ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα – υπάγονται στον νόμο 4784/2021, ο οποίος είναι πολύ συγκεκριμένος για τα μέτρα προστασίας  που πρέπει να έχουν οι οδηγοί αλλά και για την τήρηση του Κ.Ο.Κ.», ανέφερε ο κ. Σπυρίδης.

«Σύμφωνα με τον νόμο, θα πρέπει να σταματούν κανονικά στα κόκκινα, όταν έχει ποδηλατόδρομο να κινούνται σε αυτόν και όχι από τις οδικές αρτηρίες. Επίσης απαγορεύεται να βγαίνουν σε δρόμους που έχει όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ. την ώρα. Οπωσδήποτε πρέπει να φέρουν κράνος και τις νυχτερινές ώρες να φέρουν φωσφορούχο γιλέκο όπως και φώτα κατά την οδήγηση κανονικά», συνέχισε ο κ. Σπυρίδης.




Τροχαία με 42 τραυματίες από τις αρχές του 2024

Από τις αρχές του 2024, σύμφωνα με το ρεπορτάζ έχουν σημειωθεί τροχαία με 42 τραυματίες, με έναν εξ αυτών να νοσηλεύεται αρκετό καιρό στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον κ. Σπυρίδη, «αυτοί οι έλεγχοι ήρθαν για να μείνουν. Θα γίνονται κανονικά, και συνεχώς, όπως γίνονται και για τα ΙΧ. Αφουγκραζόμαστε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχουμε παρατηρήσει αυτά τας φαινόμενα με τους τραυματίες και με τα τροχαία. Προφανώς δεν υπάρχει ενημέρωση. Με τις δράσεις που κάνουμε πλέον, και ενημέρωση υπάρχει και αυτό γίνεται για το καλό των πολιτών, των αυτοκινήτων αλλά και των ίδιων των αναβατών γιατί θα πρέπει να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στους δρόμους».

Τα μεικτά κλιμάκια, σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι σε όλες τις περιοχές της Θεσσαλονίκης, και όχι μόνο στην Νέα Παραλία.

Διαβάστε επίσης

Ερευνώ Καινοτομώ: “Μπλόκο” σε προτάσεις λόγω προβλημάτων στο πληροφοριακό σύστημα

Ωραίες ιδέες, Mr Draghi, αλλά ποιος θα τις πληρώσει;

Στο ναδίρ η ζήτηση για LNG: Οι προοπτικές των τερματικών σταθμών στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!