Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ηλεκτρικά πατίνια: Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

Σαρωτικούς ελέγχους για τη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών ξεκίνησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων. Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί, πότε πληρώνουν πρόστιμο.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικού σχεδιασμού που έχει εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης και αφορά στην ασφαλή χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και κυρίως στη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, πραγματοποιούνται στοχευμένοι έλεγχοι που αποσκοπούν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία του συνόλου των χρηστών του οδικού δικτύου.

Από το πρωί της Δευτέρας στην Νέα Παραλία της Θεσσαλονίκης, η αστυνομία πραγματοποιεί ελέγχους σε άτομα που χρησιμοποιούν πατίνια, καθώς η χρήση τους συναντάται περισσότερο τις πρωινές ώρες.

Σε πολλές περιπτώσεις ήδη έχουν βεβαιωθεί παραβάσεις.

Για παράδειγμα, στους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν κράνος, βεβαιώνεται πρόστιμο 40 ευρώ.

«Τα πατίνια είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στον δρόμο»

Ο κ. Παντελής Σπυρίδης, επικεφαλής της ομάδας ελέγχου και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων Θεσσαλονίκης, μίλησε για τους ελέγχους σε πατίνια.

«Με πρωτοβουλία της διεύθυνσης τροχαίας Θεσσαλονίκης ελέγχουμε εντατικά τη δράση για τα ηλεκτρικά πατίνια – ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα – υπάγονται στον νόμο 4784/2021, ο οποίος είναι πολύ συγκεκριμένος για τα μέτρα προστασίας  που πρέπει να έχουν οι οδηγοί αλλά και για την τήρηση του Κ.Ο.Κ.», ανέφερε ο κ. Σπυρίδης.

«Σύμφωνα με τον νόμο, θα πρέπει να σταματούν κανονικά στα κόκκινα, όταν έχει ποδηλατόδρομο να κινούνται σε αυτόν και όχι από τις οδικές αρτηρίες. Επίσης απαγορεύεται να βγαίνουν σε δρόμους που έχει όριο ταχύτητας μεγαλύτερο από 50 χλμ. την ώρα. Οπωσδήποτε πρέπει να φέρουν κράνος και τις νυχτερινές ώρες να φέρουν φωσφορούχο γιλέκο όπως και φώτα κατά την οδήγηση κανονικά», συνέχισε ο κ. Σπυρίδης.




Τροχαία με 42 τραυματίες από τις αρχές του 2024

Από τις αρχές του 2024, σύμφωνα με το ρεπορτάζ έχουν σημειωθεί τροχαία με 42 τραυματίες, με έναν εξ αυτών να νοσηλεύεται αρκετό καιρό στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τον κ. Σπυρίδη, «αυτοί οι έλεγχοι ήρθαν για να μείνουν. Θα γίνονται κανονικά, και συνεχώς, όπως γίνονται και για τα ΙΧ. Αφουγκραζόμαστε το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, έχουμε παρατηρήσει αυτά τας φαινόμενα με τους τραυματίες και με τα τροχαία. Προφανώς δεν υπάρχει ενημέρωση. Με τις δράσεις που κάνουμε πλέον, και ενημέρωση υπάρχει και αυτό γίνεται για το καλό των πολιτών, των αυτοκινήτων αλλά και των ίδιων των αναβατών γιατί θα πρέπει να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Είναι το πιο εκτεθειμένο όχημα στους δρόμους».

Τα μεικτά κλιμάκια, σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι σε όλες τις περιοχές της Θεσσαλονίκης, και όχι μόνο στην Νέα Παραλία.

Διαβάστε επίσης

Ερευνώ Καινοτομώ: “Μπλόκο” σε προτάσεις λόγω προβλημάτων στο πληροφοριακό σύστημα

Ωραίες ιδέες, Mr Draghi, αλλά ποιος θα τις πληρώσει;

Στο ναδίρ η ζήτηση για LNG: Οι προοπτικές των τερματικών σταθμών στην Ευρώπη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!