Γ.Δ.
1389.98 -0,99%
ACAG
-0,90%
5.5
BOCHGR
+0,90%
4.5
CENER
-1,53%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-2,25%
8.69
NOVAL
-2,08%
2.35
OPTIMA
-0,47%
12.78
TITC
-0,86%
34.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,39%
1.386
ΑΒΕ
-0,63%
0.472
ΑΔΜΗΕ
-1,89%
2.34
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.68
ΑΛΜΥ
+1,07%
3.79
ΑΛΦΑ
-1,49%
1.5555
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,81%
9.515
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.57
ΑΣΤΑΚ
+3,17%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.12
ΒΙΟ
-3,01%
5.16
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.715
ΒΙΟΣΚ
-2,68%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-2,31%
1.27
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
17.34
ΔΑΑ
-0,23%
7.884
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,08%
12.06
ΔΟΜΙΚ
-0,83%
2.975
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-1,38%
1.43
ΕΕΕ
-0,66%
32.88
ΕΚΤΕΡ
-3,59%
1.506
ΕΛΒΕ
-2,08%
4.7
ΕΛΙΝ
-1,49%
1.98
ΕΛΛ
-0,75%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,29%
1.682
ΕΛΠΕ
-1,10%
6.725
ΕΛΣΤΡ
+2,50%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.906
ΕΛΧΑ
-1,49%
1.714
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,14%
1.145
ΕΤΕ
-2,14%
6.95
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+1,23%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+0,46%
1.979
ΕΧΑΕ
-1,85%
4.25
ΙΑΤΡ
+4,35%
1.56
ΙΚΤΙΝ
-3,23%
0.3
ΙΛΥΔΑ
-3,08%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-1,14%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-2,05%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-2,17%
0.901
ΙΝΤΕΚ
-2,26%
5.62
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-3,33%
1.015
ΙΝΤΚΑ
-2,01%
2.675
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-3,25%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,39%
1.06
ΚΟΥΕΣ
-0,70%
5.65
ΚΡΙ
-2,43%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-3,19%
0.91
ΛΑΒΙ
-2,41%
0.771
ΛΑΜΔΑ
-2,18%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+0,59%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,59%
1.24
ΛΟΥΛΗ
-2,87%
2.71
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+1,31%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-2,37%
2.06
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-0,78%
3.175
ΜΙΝ
-10,00%
0.486
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,05%
19.57
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,40%
2.51
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,83%
24.44
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,24%
32.26
ΝΑΚΑΣ
+5,77%
3.3
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,42%
0.254
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-1,18%
29.35
ΟΛΥΜΠ
-2,13%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,45%
14.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
+0,07%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,38%
10.38
ΠΑΙΡ
-3,81%
0.96
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
-2,36%
3.597
ΠΕΡΦ
-3,76%
5.38
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
+0,25%
4
ΠΛΑΚΡ
+1,38%
14.7
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,83%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,91%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
-2,12%
1.615
ΣΑΡ
-2,49%
10.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,35%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-3,04%
5.74
ΣΠΙ
-2,55%
0.536
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.77
ΤΖΚΑ
-0,70%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.616
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-5,60%
0.236
ΦΡΛΚ
-3,10%
3.6
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Οδήγηση στη βροχή: Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

Με την κακοκαιρία να σαρώνει την Αττική και με ισχυρές βροχές και καταιγίδες να έχουν ήδη σημειωθεί σε αρκετές περιοχές, οι οδηγοί πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στον δρόμο για την αποφυγή ατυχημάτων.

Οι κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι οδηγοί

Υπάρχουν απλοί κανόνες που θα πρέπει να εφαρμόζουν όλοι οι οδηγοί για να παραμείνουν ασφαλείς.

Το πρώτο που οφείλουν να φροντίσουν είναι η καλή ορατότητα. Το παρμπρίζ πρέπει να είναι καθαρό, ενώ ο οδηγός θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι οι υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν φθαρεί, με το δοχείο νερού των υαλοκαθαριστήρων να είναι γεμάτο.

Επειδή η βροχή μειώνει την ορατότητα, θα πρέπει ο οδηγός να έχει πάντα τα φώτα πορείας αναμμένα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για τα καινούρια μοντέλα, που τα φώτα ημέρας αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό. Επειδή τα κλειστά παράθυρα κατά τη διάρκεια της βροχής οδηγούν γρήγορα στο θάμπωμα των τζαμιών, θα πρέπει ο οδηγός να χρησιμοποιεί το σύστημα a/c ή του κλιματισμού για το «ξεθάμπωμα» των τζαμιών.

Τα ελαστικά είναι ένα σημαντικό σημείο που θα πρέπει να προσέχουν όλοι οι οδηγοί. Θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν το προβλεπόμενο βάθος πέλματος, όσο και τη σωστή πίεση. Το κανονικό βάθος πέλματος συμβάλλει στην αποφυγή της πλαγιολίσθησης και της υδρολίσθησης.

Η ταχύτητα κατά τη διάρκεια της βροχής, αλλά και αργότερα, θα πρέπει να είναι μικρή, ώστε να δίνει περισσότερο χρόνο στην πρόσφυση του ελαστικού, ενώ η απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα είναι ιδιαίτερα σημαντική παράμετρος.

Η προετοιμασία για ένα ταξίδι στη βροχή, απαιτεί προσεκτική χρήση όλων των κύριων σημείων ελέγχου, όπως του τιμονιού, του συμπλέκτη, των φρένων και του γκαζιού.

Όταν το οδόστρωμα είναι γεμάτο νερά και δεν φαίνονται οι διαγραμμίσεις, τότε θα πρέπει να ακολουθούμε τα ίχνη του προπορευόμενου αυτοκινήτου, ενώ θα πρέπει να αποφεύγουμε την απότομη χρήση των φρένων. Όσο για τις προσπεράσεις, αυτές δεν θα πρέπει να γίνονται, ή αν θα πρέπει να γίνουν, ο οδηγός οφείλει να έχει πολύ μεγάλη προσοχή.

Θα πρέπει να στεγνώνουμε τα φρένα μας όταν περνάμε μέσα από νερά, πατώντας τα απαλά για λίγα μέτρα. Αν το αυτοκίνητο γλιστρήσει λόγω της ολισθηρότητας, δεν θα πρέπει να πατήσουμε απότομα φρένο, αλλά θα πρέπει να εφαρμόσουμε έντονη και σταθερή πίεση στο πεντάλ του φρένου.

Ο οδηγός οφείλει να μην προσπαθήσει να περάσει μέσα από νερά που κινούνται, καθώς είναι πιθανό η δυνατή βροχή να σχηματίζει χείμαρρους, οι οποίοι μπορεί να γίνουν εξαιρετικά επικίνδυνοι και να παρασύρουν το όχημα. Ειδικά στη νυχτερινή οδήγηση, το πέρασμα από κινούμενα νερά έχει οδηγήσει σε τραγωδίες.

Σε μέρη όπου έχει «μαζέψει» πολύ νερό, κινηθείτε πολύ σιγά και θυμηθείτε, ότι όσο περισσότερο νερό σηκώσει το αυτοκίνητο με το πέρασμα σας, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η πιθανότητα να βραχούν τα ηλεκτρικά τμήματα του κινητήρα, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας.

Όταν κινείστε σε κατοικημένες περιοχές, προσοχή στους πεζούς που κινούνται σε πεζοδρόμιο ή περιμένουν σε στάση λεωφορείων.

Αν η βροχή είναι πολύ δυνατή και οι υαλοκαθαριστήρες δεν μπορούν να καθαρίσουν το παρμπρίζ, λόγω μεγάλου όγκου βροχής, σταματήστε στην άκρη του δρόμου και περιμένετε να σταματήσει ή να κοπάσει η βροχή.

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Άγγιξαν τα 7 δισ. ευρώ οι εισπράξεις το επτάμηνο

Άλισον Φίλιξ: Από χρυσή Ολυμπιονίκης, επιτυχημένη επιχειρηματίας

Οι κινήσεις των κατασκευαστικών εταιρειών στο real estate

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!