Γ.Δ.
1414.53 -0,44%
ACAG
-0,69%
5.78
CENER
-1,42%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,59%
8.52
NOVAL
-0,35%
2.71
OPTIMA
-2,66%
11.72
TITC
0,00%
28.85
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+3,71%
1.398
ΑΒΕ
-0,90%
0.44
ΑΔΜΗΕ
+1,37%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-7,69%
0.72
ΑΛΜΥ
-1,85%
2.65
ΑΛΦΑ
-1,67%
1.5645
ΑΝΔΡΟ
-0,93%
6.36
ΑΡΑΙΓ
-0,69%
11.47
ΑΣΚΟ
-2,36%
2.9
ΑΣΤΑΚ
+4,88%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.44
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.41
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-1,19%
5.82
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.46
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,68%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.56
ΔΑΑ
-0,69%
7.794
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,27%
11.17
ΔΟΜΙΚ
-0,65%
3.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.33
ΕΒΡΟΦ
-0,68%
1.47
ΕΕΕ
-0,63%
31.74
ΕΚΤΕΡ
+0,59%
4.235
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+1,83%
2.23
ΕΛΛ
-0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.495
ΕΛΠΕ
+1,28%
7.92
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.678
ΕΛΧΑ
-1,90%
1.86
ΕΝΤΕΡ
-0,76%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.28
ΕΤΕ
-1,13%
7.854
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.09
ΕΥΔΑΠ
-0,36%
5.48
ΕΥΡΩΒ
-0,52%
2.086
ΕΧΑΕ
-1,33%
4.835
ΙΑΤΡ
+2,27%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+0,55%
0.364
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,39%
5.06
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.75
ΙΝΛΟΤ
-0,85%
1.164
ΙΝΤΕΚ
-0,90%
5.53
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-1,20%
3.29
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-8,00%
1.84
ΚΛΜ
+0,32%
1.585
ΚΟΡΔΕ
+1,27%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+0,33%
1.232
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,87%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,45%
1.115
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
-0,30%
6.73
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-3,15%
0.8
ΜΕΒΑ
0,00%
3.87
ΜΕΝΤΙ
-2,84%
2.74
ΜΕΡΚΟ
-8,56%
40.6
ΜΙΓ
-0,69%
3.585
ΜΙΝ
+14,78%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.3
ΜΟΝΤΑ
+5,23%
3.22
ΜΟΤΟ
-2,16%
2.72
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,22%
26.82
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-1,06%
1.87
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,28%
35.26
ΝΑΚΑΣ
+1,52%
2.68
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,77%
0.258
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
+0,48%
21
ΟΛΠ
-0,20%
25.25
ΟΛΥΜΠ
+0,82%
2.47
ΟΠΑΠ
+0,07%
14.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,98%
0.907
ΟΤΕ
+0,15%
13.53
ΟΤΟΕΛ
-0,87%
11.34
ΠΑΙΡ
-5,58%
1.015
ΠΑΠ
+0,41%
2.46
ΠΕΙΡ
-0,56%
3.57
ΠΕΤΡΟ
+2,48%
8.26
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-0,54%
4.575
ΡΕΒΟΙΛ
+2,15%
1.9
ΣΑΡ
-0,18%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
-8,82%
0.031
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.344
ΣΙΔΜΑ
+0,34%
1.49
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.6
ΣΠΙ
+1,94%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.56
ΤΖΚΑ
0,00%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,63%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.604
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
+0,39%
3.905
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

ΡΑΣ: Σχέδιο δράσεων για την ασφάλεια

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ),  συνδιοργάνωσαν ενημερωτική συνάντηση εργασίας στα γραφεία της Αρχής με αντικείμενο συζήτησης την υιοθέτηση της επείγουσας σύστασης Ασφαλείας που απήθυνε πρόφατα  ο  ΕΟΔΑΣΑΑΜ προς τους Σιδηροδρομικούς Φορείς, μετά από τα στοιχεία που ανέκυψαν κατά τη διερεύνηση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών από τον  ΕΟΔΑΣΑΑΜ, η οποία είναι σε εξέλιξη.

Ο σκοπός της συνάντησης και οι συμμετέχοντες

Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση των φορέων στους οποίους απευθύνεται η προαναφερθείσα σύσταση. Ούτως ώστε, να υπάρξει απόκτηση κοινής και ξεκάθαρης κατανόησης των απαιτούμενων ενεργειών για καθέναν από τους αποδέκτες της σύστασης, αλλά και για να σχεδιαστούν τα επόμενα βήματα προς την κατεύθυνση  υλοποίησής της.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι του Διαχειριστή Υποδομής  ΟΣΕ, των Σιδηροδρομικών Επιχειρήσεων  HELLENIC TRAIN, ΣΤΑΣΥ, GFR-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, του Κατόχου Οχημάτων ΓΑΙΑΟΣΕ, και μέλη της Ομάδας «Support to Greece Task Force» από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της ΕΕ (ERA).

Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ως η επίσημη αρχή για τη διεξαγωγή ερευνών σιδηροδρομικών ατυχημάτων σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, ξεκίνησε την ανεξάρτητη διερεύνηση του καταστροφικού ατυχήματος στα Τέμπη στις 15/03/2024. Μοναδικός σκοπός των ερευνών της ΕΟΔΑΣΑΑΜ είναι η πρόληψη μελλοντικών ατυχημάτων και συμβάντων και η βελτίωση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων.

Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν διαπιστώνει υπαιτιότητα, ευθύνη ή διεξάγει διώξεις. Ενώ η πλήρης διερεύνηση του ατυχήματος στα Τέμπη βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, έχουν συγκεντρωθεί αρκετά στοιχεία που δικαιολογούν την έκδοση αυτής της επείγουσας σύστασης.

Η Σύσταση Ασφαλείας

Η εν λόγω Σύσταση Ασφάλειας αφορά στην άμεση συνεργασία των εκπροσώπων του ελληνικού σιδηροδρομικού τομέα για την εφαρμογή:

Πρώτον: Μιας ασφαλούς μεθοδολογίας επικοινωνιών σχετιζόμενων με την ασφάλεια, μεταξύ των μηχανοδηγών και των ρυθμιστών σηματοδότησης (σταθμαρχών), η οποία σέβεται τις απαιτήσεις του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2023/1693 της Επιτροπής, που τροποποιεί τον Εκτελεστικό Κανονισμό (ΕΕ) 2019/773 σχετικά με την Τεχνική Προδιαγραφή Διαλειτουργικότητας για το υποσύστημα «διεξαγωγή και διαχείριση της κυκλοφορίας» του σιδηροδρομικού συστήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και ιδίως το Προσάρτημα Γ.

Δεύτερον: Ενός μέσου επικοινωνίας που επιτρέπει την άμεση επικοινωνία, ένας προς έναν, μεταξύ των σταθμαρχών και των μηχανοδηγών, για κάθε επικοινωνία που σχετίζεται με την ασφάλεια, ήτοι την εφαρμογή του συστήματος ραδιοεπικοινωνίας GSM-R.

Η κατάρτιση και υποβολή Σχεδίου Δράσεων από τη ΡΑΣ

Μετά την ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών κατά τη διάρκεια της προαναφερθείσας συνάντησης, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων δεσμεύθηκε  να αναλάβει, ως ένα πρώτο βήμα, την κατάρτιση και την υποβολή ενός σχεδίου προτεινόμενων δράσεων, προς υποβοήθηση του ελληνικού σιδηροδρομικού τομέα, για την εξυπηρέτηση εφαρμογής της εν λόγω Σύστασης Ασφάλειας.

Διαβάστε επίσης:           

Ακίνητα: Οι περιοχές με τις υψηλότερες αυξήσεις τιμών

Στο ναδίρ η ανθεκτικότητα της ελληνικής οικονομίας μεταξύ των χωρών της ΕΕ

ΡΑΑΕΥ: Συμπληρωματική διαβούλευση για τον ΕΣΜΗΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!