THEPOWERGAME
Σε δημοσίευμα της ΕΦΣΥΝ που αναφέρεται σε παρολίγον νέα σιδηροδρομική τραγωδία 16 μήνες μετά τα Τέμπη και συγκεκριμένα στις 29 Μαϊου του 2024, απαντάει ο ΟΣΕ, τονίζοντας ότι δεν τέθηκε ποτέ ζήτημα σύγκρουσης τρένων στην περιοχή του ΤΧ1.
Η απάντηση του ΟΣΕ:
«Με αφορμή σημερινό δημοσίευμα εφημερίδα ο ΟΣΕ έχει να απαντήσει τα εξής:
Σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να υπάρξει ”Παρολίγο νέα φονική σύγκρουση” όπως αναφέρεται στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας καθώς δεν υπήρχε λάθος διευθέτηση στην αλλαγή και η απόσταση των 2 τρένων ήταν ασφαλής. Επομένως δεν τέθηκε ΠΟΤΕ ζήτημα σύγκρουσης τρένων.
Η τηλεδιοίκηση όντως δεν λειτουργεί στην περιοχή του ΤΧ1 λόγω ανακαίνισης των συστημάτων και αντικατάστασής τους με νέα, που υλοποιείται από την Σύμβαση 713 της ΕΡΓΟΣΕ.
Λόγω των έργων η ταχύτητα στο σύμπλεγμα ΤΧ1 είναι στα 20χλμ/ω και η διαδρομές των τρένων ΧΑΡΑΣΣΟΝΤΑΙ, αλλά δεν κινούνται με Φωτοσήματα αλλά με Ελιγμοσήματα.
Το ΤΧ1 καλύπτεται από 2 Σταθμάρχες και κλειδούχο.
Υπάρχει σε εξέλιξη διαδικασία έκδοσης πορίσματος, και το περιστατικό έχει αναγγελθεί επίσημα με τηλεγράφημα από τον ΟΣΕ στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ και την ΡΑΣ όπως προβλέπεται από την σχετική διαδικασία.
Τέλος υπάρχουν οι συνομιλίες αλλά και οπτικό υλικό που εξετάζεται στην διαδικασία έκδοσης πορίσματος.
Επιγραμματικά, στο ΤΧ1 το IC50 πέρασε πρώτο και το εμπορικό πέρασε αρκετά λεπτά αργότερα.
Σε κάθε περίπτωση για άλλη μια φορά τονίζεται η ανάγκη της πιστής εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας και η τήρηση των Πρωτοκόλλων ραδιοεπικοινωνίας, όπως ορθώς τονίζεται σε σχετικές υποδείξεις του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και της ΡΑΣ, η τήρηση του οποίου διασφαλίζει την ομαλή κυκλοφορία των τρένων».
Διαβάστε επίσης:
Νεώριο: Στο σφυρί έναντι 3,13 εκατ. 15 ακίνητα στη Σύρο
Public: Ψάχνει για νέα καταστήματα και βλέπει κέρδη στις υπηρεσίες
ΔΑΠΕΕΠ: “Ξεπούλησαν” οι Εγγυήσεις Προέλευσης στην πρώτη δημοπρασία