Γ.Δ.
1385.68 +1,39%
ACAG
+0,56%
5.41
BOCHGR
+0,91%
4.44
CENER
+1,72%
8.29
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
-0,59%
8.45
NOVAL
-0,88%
2.25
OPTIMA
+0,48%
12.62
TITC
+5,58%
35.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,90%
1.352
ΑΒΕ
+2,90%
0.462
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
-0,72%
0.69
ΑΛΜΥ
+1,11%
3.63
ΑΛΦΑ
+1,11%
1.554
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+2,33%
9.44
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.55
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
+0,98%
2.06
ΒΙΟ
+1,11%
5.01
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.705
ΒΙΟΣΚ
-1,10%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+4,80%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,59%
17.18
ΔΑΑ
+1,37%
7.832
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,96%
11.58
ΔΟΜΙΚ
+4,07%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+1,83%
1.39
ΕΕΕ
+1,16%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+3,45%
1.438
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
+1,91%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,83%
1.668
ΕΛΠΕ
+1,74%
6.735
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-3,19%
1.82
ΕΛΧΑ
+1,21%
1.668
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,73%
1.13
ΕΤΕ
+1,60%
6.99
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.72
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.977
ΕΧΑΕ
+1,58%
4.18
ΙΑΤΡ
+1,97%
1.55
ΙΚΤΙΝ
+1,49%
0.3065
ΙΛΥΔΑ
+2,10%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.69
ΙΝΛΙΦ
-1,86%
4.21
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.884
ΙΝΤΕΚ
+0,74%
5.43
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-3,33%
0.986
ΙΝΤΚΑ
+1,18%
2.58
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+7,27%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,41%
1.42
ΚΟΡΔΕ
+0,49%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+4,00%
1.04
ΚΟΥΕΣ
+0,37%
5.42
ΚΡΙ
+4,12%
13.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,22%
0.888
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.727
ΛΑΜΔΑ
+2,44%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,54%
3.72
ΜΕΝΤΙ
+1,97%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
19.25
ΜΟΝΤΑ
+1,98%
3.6
ΜΟΤΟ
+1,43%
2.48
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+0,66%
24.26
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+2,49%
2.06
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,82%
31.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-5,47%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,47%
20.7
ΟΛΠ
+0,67%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.28
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.18
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,63%
0.791
ΟΤΕ
+1,44%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,40%
10.16
ΠΑΙΡ
+8,89%
0.98
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
+1,81%
3.599
ΠΕΡΦ
+3,00%
5.15
ΠΕΤΡΟ
+1,04%
7.8
ΠΛΑΘ
+1,01%
3.985
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,33%
1.202
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,40%
4.98
ΡΕΒΟΙΛ
+4,26%
1.59
ΣΑΡ
+1,73%
10.56
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-0,65%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+1,78%
5.72
ΣΠΙ
-0,39%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.8
ΤΖΚΑ
+2,19%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,63%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+2,61%
3.54
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Ταχιάος: Κλείνει η σήραγγα “Μαλακάσι Α” στην Εγνατία Οδό

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος και κλιμάκιο στελεχών της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», με επικεφαλής τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, Γιώργο Κωνσταντόπουλο και μηχανικών της εταιρείας συντήρησης της οδού, συνοδευόμενοι από τον περιφερειάρχη Ηπείρου, Αλέξανδρο Καχριμάνη, επιθεώρησαν το απόγευμα της Πέμπτης (11/4), τις δίδυμες σήραγγες με την ονομασία «Μαλακάσι Α» και το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Ανηλίου, από το οποίο παρακολουθούνται οι σήραγγες της περιοχής. Ακολούθησε σύσκεψη στο Δημαρχείο Μετσόβου με τη συμμετοχή της δημάρχου, Μαρίας – Χριστίνας Αβέρωφ.

Μετά τη σύσκεψη, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Είναι φυσικό, οποιαδήποτε πληροφορία αφορά στην ασφάλεια των μετακινήσεων να δημιουργεί κλίμα ανησυχίας στους πολίτες. Από το προηγούμενο Σάββατο έχουμε κινητοποιηθεί, τόσο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών όσο και στη διαχειρίστρια της οδού δημόσια εταιρεία “Εγνατία Οδός Α.Ε.” Μολονότι στον χρόνο που μεσολάβησε δεν περιήλθαν σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, στοιχεία που να δικαιολογούν τις ανησυχίες που αποτέλεσαν το έναυσμα της κινητοποίησης, κάλεσα τον Περιφερειάρχη Ηπείρου, Αλέξανδρο Καχριμάνη, να επισκεφθούμε από κοινού την επίμαχη σήραγγα, συνοδευόμενοι από έμπειρους μηχανικούς της διαχειρίστριας εταιρείας.

»Από τον επιτόπιο μακροσκοπικό έλεγχο, δεν προέκυψαν νέα δεδομένα πέραν όσων είναι ήδη γνωστά και αφορούν στην εύλογη φθορά σήραγγας κατασκευασμένης την δεκαετία του ΄80. Σε καμία περίπτωση δεν διαπιστώθηκε η φερόμενη στατική ανεπάρκεια της κατασκευής. Έχει σημασία να τονίσω πως η βαριά συντήρηση και η ανάταξη γηρασκουσών και φθαρμένων υποδομών της Εγνατίας Οδού είναι προγραμματισμένες να πραγματοποιηθούν συστηματικά και στη βάση των πλέον σύγχρονων και αυστηρών προδιαγραφών από τον παραχωρησιούχο, με τον οποίον μόλις πριν από μία εβδομάδα υπεγράφη η σχετική σύμβαση και με τον οποίον έχουμε ήδη ξεκινήσει την εκπόνηση και υλοποίηση του οδικού χάρτη παράδοσης – παραλαβής του έργου.

»Η πιστοποίηση των σηράγγων και η συντήρηση των γεφυρών αποτελούν την πρώτη προτεραιότητα αυτής της υποχρέωσής του. Επειδή όμως κατανοώ πολύ καλά την ανησυχία που δημιουργήθηκε, ειδικά σε μία περίοδο που σχολεία πραγματοποιούν εκδρομές προς μερικούς από τους πιο όμορφους και δημοφιλείς προορισμούς της πατρίδας και πολλοί συμπολίτες μας επίσης, προγραμματίζουν τις πασχαλινές διακοπές τους, δεν αρκούν οι διαβεβαιώσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της διαχειρίστριας εταιρείας για την εμπέδωση του αισθήματος.

Νίκος Ταχιάος, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών © ΔΤ
Νίκος Ταχιάος, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών © ΔΤ

»Η συζήτηση με τη δήμαρχο Μετσόβου Μαρία – Χριστίνα Αβέρωφ επιβεβαίωσε την ανησυχία μου για τις κλιμακούμενες συνέπειες στην αξιοπιστία μίας τεράστιας επένδυσης και ενός δύσκολου έργου, που κόστισε περισσότερα από 7 δισ. ευρώ και στην ανάπτυξη των περιοχών που αυτό εξυπηρετεί.

»Κατόπιν όλων αυτών, συμφώνησα με την “Εγνατία Οδός Α.Ε.” να διακοπεί, ενδεχομένως και από σήμερα, η κυκλοφορία στον βόρειο κλάδο των δίδυμων σηράγγων «Μαλακάσι Α» με κατεύθυνση προς Ηγουμενίτσα, ώστε να πραγματοποιηθεί έλεγχος από εξειδικευμένους δομοστατικούς, των οποίων η έκθεση πραγματογνωμοσύνης θα αποτελέσει την βάση για την επαναπόδοση ή μη της σήραγγας σε κυκλοφορία. Στο διάστημα που η σήραγγα θα παραμείνει κλειστή, η κυκλοφορία θα διεξάγεται απρόσκοπτα προς όλες τις κατευθύνσεις με αμφιδρόμηση του νοτίου κλάδου, δηλαδή μέσω σήραγγας για την ασφάλεια της οποίας δεν υπάρχει καμία συζήτηση.

»Επιμένω ότι δεν υπάρχει κανείς προφανής λόγος που επιβάλλει τη διακοπή της κυκλοφορίας στην σήραγγα, ωστόσο αποτελεί υποχρέωση της πολιτείας να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των πολιτών, με ενσυναίσθηση, σοβαρότητα και τεχνοκρατική επάρκεια.
Η αξιοπιστία της πολιτείας και η ασφάλεια των πολιτών αποτελούν αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!