Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σχολικής ψυχολογίας από την Bright Academy

Η αναγκαιότητα για συνεχή εκπαίδευση και εκβάθυνση γνώσεων στη σχολική ψυχολογία, οδήγησε την Bright Academy να δημιουργήσει μια σειρά μοριοδοτούμενων σεμιναρίων, σχετικά με τη σχολική ψυχολογία.

Με την πολύτιμη συνεργασία του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου, τα σεμινάρια σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να εξασφαλίζουν σύζευξη θεωρίας και πράξης και να διασφαλίζουν στους εκπαιδευόμενους σύγχρονες πρακτικές γνώσεις για τις εφαρμογές της σχολικής ψυχολογίας σε διαφορετικές περιστάσεις. Είναι απολύτως εστιασμένα στη σχολική καθημερινότητα και τα προβλήματά της και προσεγγίζονται μέσα από ένα διεπιστημονικό πρίσμα πολλών επιμέρους πεδίων όπως η Σχολική Ψυχολογία, η Συμβουλευτική, κοκ.

Η έναρξη των μαθημάτων του πρώτου κύκλου είναι τη Δευτέρα 8 Απριλίου 2024.

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην κατάρτιση των εκπαιδευόμενων τόσο με θεωρητικές όσο και με πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες σε σύγχρονες θεματικές όπως η πολυπολιτισμική σχολική ψυχολογία, η συμβουλευτική και ο προσανατολισμός, η διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα.

Η εστίαση του προγράμματος στη σχολική καθημερινότητα και η διεπιστημονικότητά του το διαφοροποιούν σημαντικά από άλλα υφιστάμενα επιμορφωτικά προγράμματα τα οποία καλύπτουν περισσότερο θεωρητικά θέματα. Επιπλέον η έμφαση δίνεται στην εφαρμογή ολοκληρωμένων σχεδίων και παρεμβάσεων στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας.  Έτσι το πρόγραμμα ανταποκρίνεται καλύτερα στις άμεσες επιμορφωτικές ανάγκες των ομάδων στόχου.

Προϋποθέσεις παρακολούθησης σεμιναρίων

Η μόνη προϋπόθεση που τίθεται ώστε να συμμετάσχει κάποιος/α στο προτεινόμενο πρόγραμμα είναι να είναι απόφοιτος ΑΕΙ ή πρώην ΤΕΙ. Η συνολική διάρκεια (σε αριθμό ωρών και αριθμό εβδομάδων) είναι 400 ώρες, 40 εβδομάδες, 9 μήνες.                               Η μέθοδος υλοποίησης και οι διαδικασίες παρακολούθησης είναι εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση. Σκοπός είναι η αναλυτική παρουσίαση θεματικών περιοχών που συμπεριλαμβάνονται στις εφαρμογές της σχολικής ψυχολογίας. Μέσα από το περιεχόμενο του προγράμματος αναδεικνύεται ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου στη διασφάλιση ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος  για τους/τις μαθητές/τριες.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα απευθύνεται σε ομάδες όπως:

  • Εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και των βαθμίδων που επιθυμούν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο της Σχολικής Ψυχολογία.
  • Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή θέλουν να υπηρετήσουν ως Στελέχη της Εκπαίδευσης, Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής, Μέντορες και Συντονιστές Τάξεων/Γνωστικών Αντικειμένων.
  • Απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν ως εκπαιδευτικοί ή ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό των σχολείων (σχολικοί ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, ειδικοί παιδαγωγοί, σχολικοί νοσηλευτές).
  • Ψυχολόγους οι οποίοι θέλουν να εξειδικευθούν στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας.
  • Σχολικούς Ψυχολόγους που επιθυμούν να εμβαθύνουν στο συγκεκριμένο πεδίο.
  • Στελέχη δομών Ψυχικής Υγείας ή Φροντίδας Παιδιών και Εφήβων του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα.
  • Στελέχη των κοινωνικών υπηρεσιών της Τ.Α. τα οποία συνεργάζονται στενά με τα σχολεία των οικείων δήμων.

Μοριοδοτούμενη επιμόρφωση και όχι μόνο

Οι επιμορφούμενοι/ες στο τέλος του προγράμματος – εκτός από τη μοριοδότηση-  θα έχουν μια σειρά από επιμορφωτικά οφέλη όπως:

  • γνώσεις σε σχέση με το περιεχόμενο της σχολικής ψυχολογίας, τον ρόλο και τις σύνθετες αρμοδιότητες του σχολικού ψυχολόγου,
  • κατανόηση των προβλημάτων των παιδιών και εφήβων,
  • πρακτικές δράσεων και παρεμβάσεων σε επίπεδο πρόληψης, αξιολόγησης, συμβουλευτικής και υποστήριξης παιδιών και εφήβων,
  • τεχνογνωσία εφαρμογής ολοκληρωμένων σχεδίων και παρεμβάσεων για τη διαχείριση προβλημάτων στο σχολικό περιβάλλον.

Η συμμετοχή ενός εκπαιδευτικού σε σεμινάρια σχολικής ψυχολογίας είναι ζωτικής σημασίας. Αφενός η σχολική ψυχολογία ασχολείται με την κατανόηση της ψυχολογίας των μαθητών και των παραγόντων που επηρεάζουν τη μάθησή τους. Αφετέρου ένας εκπαιδευτικός που έχει γνώση σ’ αυτό το πεδίο μπορεί να αναγνωρίσει τις ατομικές ανάγκες και τις δυσκολίες των μαθητών του και να προσαρμόσει τις διδακτικές του προσεγγίσεις ανάλογα. Μέσω της κατανόησης της αναπτυξιακής ψυχολογίας, της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών και των συνθηκών που επηρεάζουν την εκμάθηση, ένας δάσκαλος μπορεί να προσφέρει μια πιο προσαρμοσμένη και αποτελεσματική εκπαίδευση. Ένας εκπαιδευτικός που έχει γνώση σε θέματα όπως η διαχείριση της τάξης, η επίλυση συγκρούσεων και η προαγωγή της θετικής συμπεριφοράς μπορεί να δημιουργήσει ένα περιβάλλον μάθησης που είναι ευεργετικό για όλους τους μαθητές. Επιπρόσθετα, η κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εκμάθηση, όπως η μνήμη, και η προσοχή, μπορεί να βοηθήσει έναν εκπαιδευτικό να εφαρμόσει αποτελεσματικές μεθόδους διδασκαλίας και αξιολόγησης.

Τα σεμινάρια στη σχολική ψυχολογία, μπορούν να βοηθήσουν στην ανίχνευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως τα παιδιά με δυσλεξία ή δυσκολίες στην προσαρμογή. Αυτή η πρόληψη και προσαρμογή μπορεί να βοηθήσει τους μικρούς μαθητές να αποφύγουν πιθανά προβλήματα στη μάθηση και τη συμπεριφορά.

Τα εξειδικευμένα σεμινάρια ψυχολογίας, όπως τα  αποτελούν επένδυση για τους εκπαιδευτικούς, καθώς τους εφοδιάζουν με τα εργαλεία εκείνα που χρειάζονται ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στον ρόλο τους.

Κάντε εγγραφή εδώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!