Γ.Δ.
1511.99 +0,07%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
-0,21%
4.74
CENER
0,00%
10
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,24%
8.29
EVR
+0,66%
1.515
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
-0,47%
12.7
TITC
0,00%
39.65
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,23%
1.726
ΑΒΕ
+0,23%
0.442
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.805
ΑΚΡΙΤ
-0,66%
0.755
ΑΛΜΥ
-1,34%
4.415
ΑΛΦΑ
+1,48%
1.7485
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+0,48%
10.43
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,30%
7.04
ΑΤΕΚ
+9,78%
0.494
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,51%
0.776
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.26
ΒΙΟ
+0,34%
5.89
ΒΙΟΚΑ
+3,02%
2.05
ΒΙΟΣΚ
+0,61%
1.64
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
+0,71%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,32%
18.52
ΔΑΑ
-0,34%
8.2
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,32%
12.71
ΔΟΜΙΚ
-0,84%
2.96
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,49%
0.33
ΕΒΡΟΦ
+0,47%
2.14
ΕΕΕ
-1,01%
33.24
ΕΚΤΕΡ
+2,05%
1.888
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.31
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.23
ΕΛΠΕ
-0,13%
7.69
ΕΛΣΤΡ
-0,47%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+1,38%
1.908
ΕΛΧΑ
-1,57%
2.2
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,41%
1.275
ΕΤΕ
+0,15%
8.06
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
+0,38%
2.366
ΕΧΑΕ
-0,72%
4.815
ΙΑΤΡ
+1,51%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-1,34%
0.368
ΙΛΥΔΑ
+3,16%
1.96
ΙΝΚΑΤ
-0,52%
4.795
ΙΝΚΑΤΔ
-0,34%
0.0594
ΙΝΛΙΦ
-1,06%
4.65
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.066
ΙΝΤΕΚ
+0,49%
6.17
ΙΝΤΕΤ
+2,86%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,16%
3.18
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+1,45%
1.4
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,57%
1.378
ΚΟΥΕΣ
-0,32%
6.14
ΚΡΙ
-0,63%
15.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
-0,96%
1.035
ΛΑΒΙ
+1,35%
0.826
ΛΑΜΔΑ
-0,41%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
-0,75%
0.264
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+1,04%
2.92
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.38
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,32%
3.07
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,28%
21.26
ΜΟΝΤΑ
-1,60%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.74
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,31%
25.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.14
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,53%
0.812
ΞΥΛΚ
+5,61%
0.301
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,33%
30.15
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.6
ΟΠΑΠ
+0,83%
15.83
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,63%
0.795
ΟΤΕ
-0,26%
15.06
ΟΤΟΕΛ
+0,72%
11.18
ΠΑΙΡ
0,00%
1.08
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
+0,21%
4.204
ΠΕΡΦ
+0,68%
5.89
ΠΕΤΡΟ
+0,72%
8.36
ΠΛΑΘ
-0,47%
4.2
ΠΛΑΚΡ
+0,68%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,10%
6.65
ΠΡΟΦ
+2,04%
5.51
ΡΕΒΟΙΛ
+0,29%
1.745
ΣΑΡ
-0,37%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.365
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.18
ΣΠΙ
-2,13%
0.644
ΣΠΥΡ
+5,96%
0.16
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.71
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
-9,88%
0.146
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
+1,00%
4.04
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

ΠΕΠΕ: Δραματική η κατάσταση στον σιδηρόδρομο

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) τονίζει πως τα πράγματα στον σιδηρόδρομο έναν χρόνο μετά το δυστύχημα στα Τέμπη παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα.

«Θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου» αναφέρει μεταξύ άλλων.

Η σχετική ανακοίνωση: 

1 χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι  δραματικά χειρότερα.

Η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου, ότι λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και απεσώβησε δυνητικά σοβαρό ατύχημα στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, 3 μήνες μετά το συμβάν (γιατί άργησε τόσο η ανακοίνωση, μήπως γιατί την περίοδο εκείνη η Ελληνική Κοινωνία έβλεπε την «Εξεταστική» Επιτροπή των Τεμπών και την προσπάθεια της πλειοψηφίας να συγκαλύψει το έγκλημα και κάποιοι φοβήθηκαν ότι  θα δεχόταν ένα καίριο πλήγμα;) απέδειξε το ορθόν των θέσεων του Σωματείου μας, το οποίο με εξώδικα, απεργίες, επιστολές και διαμαρτυρίες διεκδικούσε το αυτονόητο. Να λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας. Η ανακοίνωση του ΟΣΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ σε όλους ότι ΑΝ λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας, αυτή που τέθηκε εκτός τον Ιούλιο του 2019, σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ.

Το Σωματείο μας θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΜΕ καθώς

  • Εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία  των τρένων στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων, γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας ΧΩΡΙΣ Φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Εδώ και 7 μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης.
  • Στον Προαστιακό Πάτρας τα τελευταία 2 χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του, έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Άγνωστο παραμένει το πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του.
  • Στον Προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας.
  • Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν ΜΗ λειτουργούσες και αφύλακτες. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και 1 χρόνο καθώς μετά την Έδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το  Τρενάκι του Πηλίου, μέσα που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Στην γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο  σταματάει πριν την διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό!
  • Η υποχρηματοδότηση κυριαρχεί καθώς στις σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλονται, εκατοντάδες εκατομμύρια των Ευρώ από το 2021! Γιατί δεν καταβάλλονται οι οφειλές;
  • Οι επενδύσεις σε αναγκαίο τροχαίο υλικό έχουν παρεπεμφθεί στις καλένδες. Άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν.
  • Η υποστελέχωση στον ΟΣΕ γιγαντώνεται καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ.
  • Το πόρισμα του ERA για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εκθέτει και αναδεικνύει τις  πολλές ελλείψεις στην χώρα μας.

Επειδή έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι  για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες,  θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!