Γ.Δ.
1603.96 0,00%
ACAG
0,00%
6.05
AEM
0,00%
4.5095
AKTR
0,00%
5.3
BOCHGR
0,00%
5.4
CENER
0,00%
9.44
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
0,00%
8.27
EVR
0,00%
1.715
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
0,00%
14.12
TITC
0,00%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.255
ΑΒΕ
0,00%
0.428
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.825
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
4.285
ΑΛΦΑ
0,00%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.12
ΑΣΚΟ
0,00%
3.19
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.35
ΒΙΟ
0,00%
5.76
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.845
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.78
ΔΑΑ
0,00%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
12.99
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.378
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.915
ΕΕΕ
0,00%
40
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.015
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
0,00%
2.17
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.27
ΕΛΠΕ
0,00%
7.86
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.39
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.834
ΕΛΧΑ
0,00%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.115
ΕΤΕ
0,00%
8.39
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.08
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.77
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.89
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.085
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.14
ΚΑΡΕΛ
0,00%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.454
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.306
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.22
ΚΡΙ
0,00%
16.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.794
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.2
ΜΙΓ
0,00%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
0,00%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.76
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.1
ΝΑΥΠ
0,00%
0.81
ΞΥΛΚ
0,00%
0.261
ΞΥΛΠ
0,00%
0.374
ΟΛΘ
0,00%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
0,00%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
14.9
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.02
ΠΑΙΡ
0,00%
0.966
ΠΑΠ
0,00%
2.57
ΠΕΙΡ
0,00%
4.73
ΠΕΡΦ
0,00%
5.3
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.84
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6
ΠΡΟΦ
0,00%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.352
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.256
ΦΡΛΚ
0,00%
4.19
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.75

ΠΕΠΕ: Δραματική η κατάσταση στον σιδηρόδρομο

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) τονίζει πως τα πράγματα στον σιδηρόδρομο έναν χρόνο μετά το δυστύχημα στα Τέμπη παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα.

«Θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου» αναφέρει μεταξύ άλλων.

Η σχετική ανακοίνωση: 

1 χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι  δραματικά χειρότερα.

Η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου, ότι λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και απεσώβησε δυνητικά σοβαρό ατύχημα στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, 3 μήνες μετά το συμβάν (γιατί άργησε τόσο η ανακοίνωση, μήπως γιατί την περίοδο εκείνη η Ελληνική Κοινωνία έβλεπε την «Εξεταστική» Επιτροπή των Τεμπών και την προσπάθεια της πλειοψηφίας να συγκαλύψει το έγκλημα και κάποιοι φοβήθηκαν ότι  θα δεχόταν ένα καίριο πλήγμα;) απέδειξε το ορθόν των θέσεων του Σωματείου μας, το οποίο με εξώδικα, απεργίες, επιστολές και διαμαρτυρίες διεκδικούσε το αυτονόητο. Να λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας. Η ανακοίνωση του ΟΣΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ σε όλους ότι ΑΝ λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας, αυτή που τέθηκε εκτός τον Ιούλιο του 2019, σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ.

Το Σωματείο μας θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΜΕ καθώς

  • Εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία  των τρένων στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων, γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας ΧΩΡΙΣ Φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Εδώ και 7 μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης.
  • Στον Προαστιακό Πάτρας τα τελευταία 2 χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του, έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Άγνωστο παραμένει το πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του.
  • Στον Προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας.
  • Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν ΜΗ λειτουργούσες και αφύλακτες. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και 1 χρόνο καθώς μετά την Έδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το  Τρενάκι του Πηλίου, μέσα που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Στην γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο  σταματάει πριν την διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό!
  • Η υποχρηματοδότηση κυριαρχεί καθώς στις σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλονται, εκατοντάδες εκατομμύρια των Ευρώ από το 2021! Γιατί δεν καταβάλλονται οι οφειλές;
  • Οι επενδύσεις σε αναγκαίο τροχαίο υλικό έχουν παρεπεμφθεί στις καλένδες. Άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν.
  • Η υποστελέχωση στον ΟΣΕ γιγαντώνεται καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ.
  • Το πόρισμα του ERA για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εκθέτει και αναδεικνύει τις  πολλές ελλείψεις στην χώρα μας.

Επειδή έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι  για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες,  θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!