Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Απεργία 28 Φεβρουαρίου: Αναλυτικά ποιοι συμμετέχουν

Σε απεργιακό κλοιό η Αθήνα αύριο Τετάρτη, λόγω της 24ωρης απεργίας που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, ένα χρόνο μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Στις απεργιακές κινητοποιήσεις συμμετέχουν επίσης οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, επομένως τη μέρα εκείνη καμία πτήση από και προς ελληνικό αεροδρόμιο δε θα εκτελείται. Θα εξυπηρετούνται μόνον οι πτήσεις που προβλέπονται από το ισχύον νομικό πλαίσιο, δηλαδή οι αεροδιακομιδές, ειδικές πτήσεις και οι υπερπτήσεις. Ανακοίνωση έχει εκδώσει και η ΟΛΜΕ. Οι καθηγητές συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία και στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 11:00 στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Απόφαση να συμμετάσχει στην απεργία στις 28 Φεβρουαρίου 2024 πήρε και η Ομοσπονδία Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδας (ΟΤΟΕ). «Στις 28 Φλεβάρη απεργούμε για τις ζωές μας!», αναφέρουν στο σύνθημά τους.

Τη συμμετοχή τους στην 24ωρη απεργία  ανακοίνωσαν 7 σωματεία εργαζομένων των μέσων σταθερής τροχιάς.

Τα σωματεία τα οποία συμμετέχουν στην απεργία είναι:

Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ
Σωματείο Εργαζομένων Τραμ και Αστικών Μέσων Σταθερής Τροχιάς ΣΤΑΣΥ (ΣΕΤ)
Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης στη ΣΤΑΣΥ ΑΕ (ΣΗΕΚ)
Συνδικάτο Σταθμαρχών – Πρώτη Γραμμή
Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ)
Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικό Μετρό (ΣΗΑΜ)
Σωματείο Εργαζομένων Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΚΕΛΜΑ).

Όπως αναφέρουν τα σωματεία στο κοινό ανακοινωθέν τους, η απεργία αποφασίστηκε ως ένδειξη τιμής και σεβασμού στη μνήμη των θυμάτων, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους από την τραγωδία των Τεμπών.

Τα σωματεία εργαζομένων διεκδικούν:

  • Άμεσες προσλήψεις προσωπικού
  • Νέο και σύγχρονο τροχαίο υλικό
  • Συνεχή βελτίωση όλων των υπαρχόντων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας
  • Συνεχή επανεκπαίδευση όλων των εργαζομένων
  • Την ασφάλεια των εργαζομένων στους εργασιακούς χώρους
  • Τοποθέτηση σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας στο εθνικό και περιαστικό δίκτυο
  • Την αναθεώρηση ή την έκδοση Διαδικασιών Λειτουργίας και Συντήρησης
  • Ένταξη του προσωπικού λειτουργίας στα Βαρέα και Ανθυγιεινά επαγγέλματα.

«Εμείς, που εργαζόμαστε καθημερινά για ασφαλή μέσα σταθερής τροχιάς, το φωνάζαμε και το φωνάζουμε ότι πάνω απ’ όλα προέχει η ασφάλεια του επιβατικού κοινού και των εργαζόμενων στα μέσα, δίχως καμία “έκπτωση”» τονίζουν τα σωματεία εργαζομένων και επισημαίνουν ότι «για την οικογένεια των σιδηροδρομικών η απεργία της 28ης του Φλεβάρη είναι μέρα μνήμης για τους 57 συνανθρώπους μας και ημέρα αγώνα για έναν καλύτερο και ασφαλή σιδηρόδρομο σε όλα τα μέσα, όπως ακριβώς αξίζει σε όλους μας».

Tα λεωφορεία και τα τρόλεΐ την Τετάρτη θα κινούνται 9 π.μ. με 9 μ.μ. (Η αποκατάσταση της κυκλοφορίας αναμένεται από τις 10:00 π.μ. ή αργότερα, η έξοδος οχημάτων από τα αμαξοστάσια στις 8:30 π.μ., ενώ τα τελευταία δρομολόγια αναμένεται να αναχωρήσουν από τις αφετηρίες γύρω στις 20:00).

Τρένο (ΗΣΑΠ) και Προαστιακός θα συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία «αφενός ως ένδειξη σεβασμού στη μνήμη των θυμάτων του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών και αφετέρου στέλνοντας μήνυμα – απαίτηση προς κάθε κατεύθυνση ότι για εμάς τους Σιδηροδρομικούς πάνω από όλους και πάνω από όλα είναι η ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων», όπως επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι.

Με σηκωμένο χειρόφρενο τα ταξί

Με σηκωμένο χειρόφρενο τα ταξί και την Τετάρτη (28/2), όπως αναφέρθηκε νωρίτερα. Οι επαγγελματίες οδηγοί ζητούν μεταξύ άλλων να μπει «φρένο» στις παράνομες εφαρμογές και να υπάρχει ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

Αναλυτικά τα 13+1 αιτήματα των οδηγών ταξί:

Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

Κυβερνητική απάντηση «γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε Ε.Ι.Χ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη».

Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για τη διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).

Μόνιμη παραμονή του συντελεστή ΦΠΑ στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.

Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.

Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου. Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση θα πρέπει να αντιμετωπίζεται το κώλυμα χορήγησης ή ανανέωσης της ειδικής άδειας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου, όταν από το πιστοποιητικό ποινικού μητρώου δικαστικής χρήσης για την απόδειξη της συνδρομής της περ. γ’ της παρ.2 του άρθρου 95 του ν.4070/2012 (Α82), προκύπτουν αδικήματα του άρθρου 100 του ν.4070/2012.

Την αναπροσαρμογή των ποινών ως ακολούθως: Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.

Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.

Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.

Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί. Καμία ανοχή σε παρερμηνείες σαν αυτές που επιχείρησε ο πρώην υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος για να ευνοήσει τα ενοικιαζόμενα με οδηγό.

Άμεση εφαρμογή της απόφασης του υπουργείου Οικονομικών (Παπανάτσιου) για την είσπραξη του κομίστρου.

Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.

Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.

Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε (5) στα οχτώ (8) έτη.

Η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ για την απεργία

Το κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ σε συγκέντρωση για την ημέρα της απεργίας είναι στην Πλατεία Κλαυθμώνος στις 11:00 π.μ.

Η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ για την απεργία

«Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ένας χρόνος συμπληρώνεται στις 28 του Φλεβάρη του 2024 από το έγκλημα των Τεμπών. Ένας χρόνος κι ακόμα οι υπεύθυνοι της τραγωδίας δεν έχουν λογοδοτήσει για τις εγκληματικές τους ενέργειες που οδήγησαν 57 συμπολίτες μας – στη συντριπτική τους πλειοψηφία νέα παιδιά – στο θάνατο και βύθισαν τις οικογένειές τους στο πένθος. Ένα χρόνο μετά είμαστε και πάλι εδώ στους δρόμους, για να βροντοφωνάξουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ πως ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ. Θα συνεχίσουμε τον αγώνα για να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι και να ακυρώσουμε κάθε προσπάθεια συγκάλυψης των ευθυνών.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας εμπαίζει τους εργαζόμενους στο Δημόσιο με τις αυξήσεις – κοροϊδία που έδωσε από 1-1-24 δηλαδή 38-42 ευρώ καθαρά το μήνα. Ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χατζηδάκης με περίσσιο θράσος βγαίνει στις εκπομπές του υποψήφιου Ευρωβουλευτή της Ν.Δ. (κατά τα άλλα δημοσιογράφου) και άλλων ΜΜΕ και δηλώνει πως η μέση καθαρή αύξηση για τους Δημοσίους υπαλλήλους το 2024 είναι 1.425ευρώ. Τα λέει και ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ καθόλου, όταν όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο πήραν τα εκκαθαριστικά τους κι είδαν με τα ίδια τους τα μάτια την κοροϊδία.

Δεκατέσσερα χρόνια μετά τα μνημόνια, όπου οι αποδοχές μας μειώθηκαν κατά 40%, καταργήθηκαν τα δώρα, επιβλήθηκε η εισφορά αλληλεγγύης 2%, πάγωσε η διετία 16-17, μειώθηκε το αφορολόγητο, η κυβέρνηση προκαλεί με τα ψίχουλα της εισοδηματικής της πολιτικής κι οδηγεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο στη φτώχεια και στην εξαθλίωση.

Ένας νεοδιόριστος εκπαιδευτικός, που καλείται να ζήσει στα νησιά με ενοίκιο της τάξης των 350-500 ευρώ τον μήνα, αμείβεται με 734 ευρώ καθαρά τον μήνα. Ένας νοσηλευτής με 680 ευρώ καθαρά. Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες κατηγορίες των Δημοσίων Υπαλλήλων. Η κυβέρνηση δεν έχει χρήματα για τους δημόσιους λειτουργούς, έχει όμως για τους κολλητούς της και τους ημέτερους. Τους Διοικητές των οργανισμών και των φορέων του Δημοσίου – τα δικά της παιδιά – στους οποίους έδωσε αυξήσεις 76% τον μήνα!!!

Χρήματα υπάρχουν. Απλά μοιράζονται στους ημέτερους.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Απέναντι σε αυτή την κατάσταση οφείλουμε να αντιδράσουμε όλοι μαζί ΕΝΩΤΙΚΑ και δυνατά!

Στις 28 του Φλεβάρη απεργούμε μαζί με τους εργαζόμενους στον Ιδιωτικό Τομέα (πλήθος εργατικών κέντρων και ομοσπονδιών του Ιδιωτικού Τομέα πήραν αποφάσεις για απεργία την ίδια μέρα) με ένα κεντρικό σύνθημα:

«Οι ΖΩΕΣ μας πάνω από τα ΚΕΡΔΗ τους – Αυξήσεις μισθών για να ζούμε με αξιοπρέπεια»

Απαιτούμε ζωή με δικαιώματα, δουλειά με πραγματικές αυξήσεις κι όχι αυξήσεις – κοροϊδία του 1,5 ευρώ τη μέρα, ουσιαστικά μέτρα αντιμετώπισης της ακρίβειας.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

Οριζόντια αύξηση 10% στους μισθούς των εργαζομένων στο Δημόσιο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν στοιχειωδώς η ακρίβεια και ο πληθωρισμός.
Επαναφορά εδώ και τώρα των δώρων.
Συλλογικές Συμβάσεις για τους μισθούς.
Κατάργηση του μισθολογικού παγώματος της διετίας 2016-2017.
Κατάργηση της εισφοράς 2% υπέρ της ανεργίας.
Αύξηση του αφορολόγητου στα 12.000 ευρώ.
Αύξηση του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας.
Άμεση στελέχωση με μόνιμους υπαλλήλους όλων των κρίσιμων δημόσιων φορέων και αναβάθμιση όλων των αναγκαίων υποδομών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!