Γ.Δ.
1399.45 +0,13%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
-0,23%
4.37
CENER
+2,31%
8.43
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,98%
2.32
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,29%
1.374
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,85%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.536
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,90%
9.53
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+4,41%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-0,36%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,39%
18
ΔΑΑ
+0,53%
8.022
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,34%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,81%
33.7
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,62%
1.63
ΕΛΠΕ
-1,99%
6.665
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.808
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-1,96%
6.898
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-1,04%
5.69
ΕΥΡΩΒ
-0,54%
2.029
ΕΧΑΕ
-0,70%
4.28
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-1,72%
1.715
ΙΝΚΑΤ
+0,43%
4.71
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-1,14%
0.87
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,38%
2.61
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,47%
19.23
ΜΟΝΤΑ
-5,79%
3.58
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.48
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
24.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.48
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,67%
15.26
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,63%
3.571
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
+0,20%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-1,66%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,98%
0.514
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες η επιβίβαση σε λεωφορεία, μετρό, τραμ

Στην τελική ευθεία μπαίνει η επιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, έπειτα από την υπογραφή σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΑ και του αναδόχου του έργου HST A.E., μέλος του Ομίλου ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, για την τεχνολογική αναβάθμιση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ).

Ειδικότερα, οι νέες εφαρμογές αναβάθμισης του ΑΣΣΚ επιτρέπουν τη χρήση τραπεζικών καρτών και κινητών συσκευών, για τις μετακινήσεις με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Μετρό, Τραμ, Λεωφορεία, Τρόλεϊ) και παρέχουν στο σύστημα τη δυνατότητα υποστήριξης MaaS (Mobility as a Service), για διασύνδεση με εφαρμογές συνεργατών κινητικότητας, όπως ταξί, ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά ποδήλατα, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες κ.λπ.

Συγκεκριμένα, η εναλλακτική δυνατότητα χρήσης τραπεζικής κάρτας ανέπαφων συναλλαγών για κάθε επιβίβαση σε ΜΜΜ αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα αναβάθμισης των υπηρεσιών των Συγκοινωνιών Αθηνών, με σημαντικά οφέλη στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, θα μπορούν να χρησιμοποιούν τραπεζική κάρτα, ακόμα και αν είναι ενσωματωμένη, μέσω κάποιου App, στο κινητό τους τηλέφωνο.

Τα άμεσα οφέλη για τον επιβάτη

Με την εφαρμογή της χρήσης τραπεζικών καρτών για την επιβίβαση στα ΜΜΜ το επιβατικό κοινό ΔΕΝ θα χρειάζεται:

  • Να προμηθευτεί εισιτήριο μέσω των εκδοτηρίων ή των εκδοτικών μηχανημάτων (ΑΜΕΚ).
  • Να γνωρίζει τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει το κατάλληλο. Το σύστημα θα έχει τη δυνατότητα να αναλύσει τα δεδομένα μετακίνησης και η χρέωση στην τραπεζική κάρτα θα είναι ανάλογη με τις διαδρομές, με επιλογή της βέλτιστης. Μια εξαιρετικά χρηστική λειτουργία για τους επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το σύστημα μετακινήσεων της Αθήνας, όπως οι επισκέπτες από άλλες πόλεις και οι τουρίστες.
  • Να αναζητήσει σημεία πώλησης, προκειμένου να μετακινηθεί με τα ΜΜΜ.

Σε δύο φάσεις η υλοποίηση

H Α’ φάση της υλοποίησης θα εφαρμοστεί στα οχήματα των Γραμμών Λεωφορείων Express Αεροδρομίου έως το τέλος Μαρτίου 2024, ενώ το σύνολο των εφαρμογών θα είναι διαθέσιμο στους επιβάτες έως το τέλος του έτους 2024.

Η υλοποίηση των νέων εφαρμογών εντάσσεται στις ευρύτερες δράσεις του Ομίλου ΟΑΣΑ με την HST AE, για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου με εγχώρια προστιθέμενη αξία.

Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και προσβάσιμου συστήματος μετακίνησης με την υιοθέτηση σύγχρονων και καινοτόμων τεχνολογιών που βελτιώνουν τις παρεχόμενες συγκοινωνιακές υπηρεσίες έχει στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επισκεπτών της Αττικής.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος, τόνισε σχετικά: «Ο ΟΑΣΑ με την τεχνολογική αναβάθμιση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ) προστίθεται στους ευρωπαϊκούς μητροπολιτικούς φορείς αστικών συγκοινωνιών (Λονδίνο, Λισσαβόνα, Βρυξέλλες κ.ά.) που έχουν εισαγάγει βέλτιστες πρακτικές των έξυπνων πόλεων. Η νέα προηγμένη εφαρμογή ανέπαφων συναλλαγών για κάθε επιβίβαση σε ΜΜΜ αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία των επιβατών, καθώς δεν θα απαιτείται έκδοση εισιτηρίων, συμβάλλοντας θετικά στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα του Οργανισμού».

Ο διευθύνων σύμβουλος της HST ΑΕ, δρ Αλέξανδρος Καρυωτάκης, δήλωσε σχετικά: «Σε μία εποχή που τεχνολογικά εξελίσσεται δυναμικά, η κατεύθυνση προς την ψηφιακή καινοτομία με εγχώρια προστιθέμενη αξία αποτελεί στρατηγική επιλογή της HST και της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, η οποία από το 2014 συμμετέχει σε ένα υψηλής τεχνολογίας Έργο, συμβάλλοντας ενεργά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Με την τεχνολογική αναβάθμιση του υφιστάμενου συστήματος, σε ένα από τα πλέον πιο σύγχρονα σε ευρωπαϊκό επίπεδο και “ανοιχτό” σύστημα συλλογής κομίστρου τεχνολογίας αιχμής, διευρύνεται το φάσμα των επιλογών μετακίνησης, βελτιώνοντας την ποιότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης που θα προσφέρεται στους επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!