Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Γιαννής: Να σταματήσουμε τη μεταβαλλόμενη διατομή στον Κηφισό

Λύση στο κυκλοφοριακό θα δώσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, δήλωσε ο συγκοινωνιολόγος Γιώργος Γιαννής, στο πλαίσιο της μεγάλης έρευνας του ραδιοσταθμού Παραπολιτικά 90,1 για το κυκλοφοριακό στον σημαντικότερο οδικό άξονα της Αττικής, τον Κηφισό. Είπε πως μπορούν να γίνουν βελτιώσεις, όπως να σταματήσει η μεταβαλλόμενη διατομή με τις τρεις ή τις τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας.

Ο κ. Γιαννής υπογράμμισε ότι σε καμία πόλη της Ευρώπης δεν λύθηκε το κυκλοφοριακό με υποδομές. Τόνισε πως λύση αποτελούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ενώ είπε πως όσο δίνουμε χώρο στα ΙΧ τόσο περισσότερα θα κυκλοφορούν. Είπε ακόμα, πως η πολιτεία δεν εργάζεται σοβαρά για τα μέσα μεταφοράς και οι μετακινούμενοι δεν αφήνουν το όχημα τους.

Ανέφερε πως θα πρέπει να δουλεύουμε σοβαρά με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τονίζοντας πως χρειαζόμαστε καλύτερα μέσα μεταφοράς. Είπε χαρακτηριστικά, πως στον Κηφισό μπορούμε να κάνουμε βελτιώσεις, να σταματήσουμε τη μεταβαλλόμενη διατομή αλλού τρεις αλλού τέσσερις λωρίδες. Σημείωσε πως στον άξονα θα πρέπει να υπάρχουν τρεις λωρίδες για καλύτερη ροή.

Τόνισε δε, ότι τα συμβάντα στον Κηφισό θα πρέπει να επιλαμβάνονται άμεσα. Σημείωσε πως το οδικό δίκτυο είναι συγκοινωνούντα δοχεία και πως όταν οι οδηγοί βλέπουν ότι ο ένας άξονες πάει καλύτερα από τον άλλον προτιμούν τον άλλον. Ξεκαθάρισε τέλος, πως η Αττική χρειάζεται 8 γραμμές ΜΕΤΡΟ.

Παπαντωνίου για Κηφισό: Βρίσκεται σε κυκλοφοριακό κορεσμό

Αναφερόμενος χθες Δευτέρα στον Κηφισό, ο Πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Παναγιώτης Παπαντωνίου, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, τόνισε πως βρίσκεται «Σε κυκλοφοριακό κορεσμό, έχουμε πολλά αυτοκίνητα και μεγάλο αριθμό μετακινήσεων με τα ΙΧ». Ο κ. Παπαντωνίου είπε πως μέρος του κόσμου δεν έχει επιστρέψει στα μέσα μαζικής μεταφοράς μετά την πανδημία του κορονοϊού.

Σημείωσε ακόμη πως πρέπει να δοθεί έμφαση στη διαχείριση της κυκλοφορίας, να δυναμώσουν τα μέσα μεταφοράς αρκεί αν γίνουν φθηνότερα και πιο γρήγορα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!